PITÄKÄÄ PRKL NE ASEET LASTEN ULOTTUMATTOMISSA!
Kommentit (4)
En ymmärrä miksi aseita pitää säilyttää kotona jos on pieniä lapsia.
Mä olen miehelle sanonut että jos meille tulee ase,muutan lasten kanssa muualle.
Pitäisikö poliisilaitoksella säilyttää jos harrastaa metsästystä tai ampumista ja sieltä lähteä varta vasten hakemaan.
Oot kyllä pelko pösilö. Vanhemmistahan se on kiinni. Pitää vaan huolen ettei lapset pääse käsiksi.
Mä olen miehelle sanonut että jos meille tulee ase,muutan lasten kanssa muualle.
niitä sitten säilytettäisiin?
Aseissa ei ole mitään pelättävää kunhan niitä säilytetään lain edellyttämällä tavalla.
Media vaan repii kaiken irti moisista tragedioista kun joku on ollut huolimaton ja se pahin on tapahtunut.
Jos et ukkoosi sen vertaa luota, niin miksi elät jatkuvassa pelossa myös keittiöveitsien kanssa? Aseet kuluu kaappiin ja eikä niillä ei ole mitään tekemistä pienten lasten saatikka fobia naisten kanssa.Jos oot ukon ottanut niin sinun oikeuksiin ei kuulu rajoittaa hänen harrastuksiaan. Niinkuin ei toisinpäinkään. Aseet kuuluu terveen miehen elämään, niinkuin kutomispuikot naisille.
Onko kaikki intiaanit osaltasi kanootissa? Minun on ainakin, ihan on viranomaiset tutkineet asian kuten kaikki muutkin näinä aikoina aseita hankkineet