Vanhojen akkojen herutuskuvat fb:ssä
Teinithän niitä on harrastaneet irc-galleriassa ja fb:ssä jo vuosia, mutta olen ollut järkyttynyt havaitessani, että sama ilmiö on siirtynyt aikuisiin kolme-nelikymppisiin naisiinkin! Poseerataan "viekoittelevissa" asennoissa vähissä vaatteissa huulet tötteröllä.
Sitten kaverit kommentoivat "Oi kuinka kaunis/ihana/blaabla" ja kuvan laittaja vastaa "Kiitos, itse olet kaunis
Kommentit (18)
joten ymmärrettävää että nyt itse tekevät samaa. nuorina ihailivat ja haaveilivat että olispa heistäkin joskus kuva lehdessä... no nyt on, fb:ssa tosin vain.
siis kolme- nelikymppiset ovat vanhoja akkoja? LOL, millainen täydellinen pakkaus itse olet ?
olen havainnut samaa. Varsinkin yksi FB-kamu tekee tuota, on 36v...
siis kolme- nelikymppiset ovat vanhoja akkoja? LOL, millainen täydellinen pakkaus itse olet ?
näihin "herutteluihin", ei tulisi mieleenikään. En liene missään myöskään väittäneeni olevani "täydellinen pakkaus".
T. AP
Teinithän niitä on harrastaneet irc-galleriassa ja fb:ssä jo vuosia, mutta olen ollut järkyttynyt havaitessani, että sama ilmiö on siirtynyt aikuisiin kolme-nelikymppisiin naisiinkin! Poseerataan "viekoittelevissa" asennoissa vähissä vaatteissa huulet tötteröllä.
Sitten kaverit kommentoivat "Oi kuinka kaunis/ihana/blaabla" ja kuvan laittaja vastaa "Kiitos, itse olet kaunis
Eli jatkui jotenkin näin:
..ja laitellaan sydämen kuvia jne. Noloimpia on ne itsestä peilin kautta otetut kuvat.
Teineiltä ymmärrän moisen tarpeen buustata itsetuntoa ja hakea hyväksyntää, mutta en kypsään ikään ehtineiltä naisilta. Niin noloa!
vaan kaikki herutuskuvat on naurettavia, oli ne sitten vaikka miltä teiniltä. Mitä ihmettä sillä ollaan muka saavuttamassa, että ollaan duck facena ja olevinaan jotain tosi sexyjä ja ihquja... musta se on jotenkin säälittävää, jos ihminen ei kavereillekaan kelpaa sellaisena kuin on, vaan pitää yrittää esittää jotain...
Ja just ne kommentit on vielä kauheempia... kukaan ei oikeesti oo ees sitä mieltä, että heruttaja on kaunis ja ihana, monet varmaan nauravat sisäänpäin... mutta kommentoivat silti, kavereita kun ovat...
mutta jotenkin teineiltä sen voi vielä ymmärtää, kun ollaan epävarmoja itsestään.
Huulet tötteröllä vähissä vaatteissa, typerää.
Ja olen itse todellakin iha hyvä pakkaus vaikka oon jo ap mielestä vanha 30 v ämmä. Mutta arvostan tyyliä ja arvokkuutta enemmän. Kaverit 16-55 laittaa jotkut näitä kuvia mut en jaksa kommentoida edes. Mut aivan sama, ei ärsytäkään. Ainoastaan siis typerää mielestäni, harakatkin nauraa. Usein tuo tyyli yhdistyy siihen et juodaan kans usein ja biletetään kuin viimeistä päivää ja ollaan sinkkuja ja muka niin hot ja pannaan kaikkea minkä kiinni saa, viis
Maineesta ja kunniasta, ja miehet vaihtuu tiuhaan.
Parhaita ovat nämä, jotka ovat ottaneet peilin kautta itsestään kuvan siten, että kamera peittää kasvot tai sitten salama häikäisee niin, että puolet kuvasta jää välähdyksen peittoon. Töröhuulet ja kilo meikkiä joskus hieman pilkottavat kameran takaa. Prinsessaystävättäret sitten kommaavat, että "hei tosi caunis!". Sitten ollaan, että "enkä oo hei iik apua!?!?".
Myöntäisivät edes, että hakevat huomiota överiksi vedetyillä töröhuulikuvilla, niin homman voisi ottaa vitsinä.
eikä vain yksi tai kaksi vaan kymmeniä. Ja sitten kehutaan kauniiksi ja hän vastaa sydämellä. ihanaa!
eikä vain yksi tai kaksi vaan kymmeniä. Ja sitten kehutaan kauniiksi ja hän vastaa sydämellä. ihanaa!
kuvia Facebookiin. Se on kohta nelkyt ja pikkasen huomionkipeä muutenkin. Mua hävettää sen puolesta.
Huulet tötteröllä vähissä vaatteissa, typerää. Ja olen itse todellakin iha hyvä pakkaus vaikka oon jo ap mielestä vanha 30 v ämmä. Mutta arvostan tyyliä ja arvokkuutta enemmän. Kaverit 16-55 laittaa jotkut näitä kuvia mut en jaksa kommentoida edes. Mut aivan sama, ei ärsytäkään. Ainoastaan siis typerää mielestäni, harakatkin nauraa. Usein tuo tyyli yhdistyy siihen et juodaan kans usein ja biletetään kuin viimeistä päivää ja ollaan sinkkuja ja muka niin hot ja pannaan kaikkea minkä kiinni saa, viis Maineesta ja kunniasta, ja miehet vaihtuu tiuhaan.
Juu ei näköjään juuri ärsytä, hyvä että henkee saa tuolta hypetykseltä... =DD
Niin vähänkään noloa...
Ei mun tutuilla ole sellaisia kuvia esitelty. yhden profiilikuva on vähän sinnepäin, mutta mitäpäs se mulle kuuluu, ei häiritse ainakaan. Itse olen tympääntynyt fb.iin, enkä jaksa päivittää sinne edes koka viikko tapahtumia tai kuvia. Kuvia laitan useammin että kaukana asuvat lapsemme kummit ja mummit näkevät lastemme kuvia.
Toisaalta ymmärrän että lähes jokainen haluaa tuntea olevansa kaunis, muidenkin silmissä....mutten silti ilkeisi laittaa nettiin mitään budoir-tyylisiä kuvia, ne kuuluu oman kodin sisäpuolelle!
Voi olla heruttaja putoaisi pikaisesti kaverilistaltani. Ja itse olen 36v, enkä todellakaan lähtisi heruttelemaan.