Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen akkojen herutuskuvat fb:ssä

Vierailija
26.08.2012 |

Teinithän niitä on harrastaneet irc-galleriassa ja fb:ssä jo vuosia, mutta olen ollut järkyttynyt havaitessani, että sama ilmiö on siirtynyt aikuisiin kolme-nelikymppisiin naisiinkin! Poseerataan "viekoittelevissa" asennoissa vähissä vaatteissa huulet tötteröllä.

Sitten kaverit kommentoivat "Oi kuinka kaunis/ihana/blaabla" ja kuvan laittaja vastaa "Kiitos, itse olet kaunis

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla heruttaja putoaisi pikaisesti kaverilistaltani. Ja itse olen 36v, enkä todellakaan lähtisi heruttelemaan.

Vierailija
2/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ymmärrettävää että nyt itse tekevät samaa. nuorina ihailivat ja haaveilivat että olispa heistäkin joskus kuva lehdessä... no nyt on, fb:ssa tosin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kolme- nelikymppiset ovat vanhoja akkoja? LOL, millainen täydellinen pakkaus itse olet ?

Vierailija
4/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen havainnut samaa. Varsinkin yksi FB-kamu tekee tuota, on 36v...

Vierailija
5/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kolme- nelikymppiset ovat vanhoja akkoja? LOL, millainen täydellinen pakkaus itse olet ?

näihin "herutteluihin", ei tulisi mieleenikään. En liene missään myöskään väittäneeni olevani "täydellinen pakkaus".

T. AP

Vierailija
6/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinithän niitä on harrastaneet irc-galleriassa ja fb:ssä jo vuosia, mutta olen ollut järkyttynyt havaitessani, että sama ilmiö on siirtynyt aikuisiin kolme-nelikymppisiin naisiinkin! Poseerataan "viekoittelevissa" asennoissa vähissä vaatteissa huulet tötteröllä.

Sitten kaverit kommentoivat "Oi kuinka kaunis/ihana/blaabla" ja kuvan laittaja vastaa "Kiitos, itse olet kaunis

Eli jatkui jotenkin näin:

..ja laitellaan sydämen kuvia jne. Noloimpia on ne itsestä peilin kautta otetut kuvat.

Teineiltä ymmärrän moisen tarpeen buustata itsetuntoa ja hakea hyväksyntää, mutta en kypsään ikään ehtineiltä naisilta. Niin noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikki herutuskuvat on naurettavia, oli ne sitten vaikka miltä teiniltä. Mitä ihmettä sillä ollaan muka saavuttamassa, että ollaan duck facena ja olevinaan jotain tosi sexyjä ja ihquja... musta se on jotenkin säälittävää, jos ihminen ei kavereillekaan kelpaa sellaisena kuin on, vaan pitää yrittää esittää jotain...



Ja just ne kommentit on vielä kauheempia... kukaan ei oikeesti oo ees sitä mieltä, että heruttaja on kaunis ja ihana, monet varmaan nauravat sisäänpäin... mutta kommentoivat silti, kavereita kun ovat...

Vierailija
8/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin teineiltä sen voi vielä ymmärtää, kun ollaan epävarmoja itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet tötteröllä vähissä vaatteissa, typerää.

Ja olen itse todellakin iha hyvä pakkaus vaikka oon jo ap mielestä vanha 30 v ämmä. Mutta arvostan tyyliä ja arvokkuutta enemmän. Kaverit 16-55 laittaa jotkut näitä kuvia mut en jaksa kommentoida edes. Mut aivan sama, ei ärsytäkään. Ainoastaan siis typerää mielestäni, harakatkin nauraa. Usein tuo tyyli yhdistyy siihen et juodaan kans usein ja biletetään kuin viimeistä päivää ja ollaan sinkkuja ja muka niin hot ja pannaan kaikkea minkä kiinni saa, viis

Maineesta ja kunniasta, ja miehet vaihtuu tiuhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat nämä, jotka ovat ottaneet peilin kautta itsestään kuvan siten, että kamera peittää kasvot tai sitten salama häikäisee niin, että puolet kuvasta jää välähdyksen peittoon. Töröhuulet ja kilo meikkiä joskus hieman pilkottavat kameran takaa. Prinsessaystävättäret sitten kommaavat, että "hei tosi caunis!". Sitten ollaan, että "enkä oo hei iik apua!?!?".



Myöntäisivät edes, että hakevat huomiota överiksi vedetyillä töröhuulikuvilla, niin homman voisi ottaa vitsinä.

Vierailija
12/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen lähinnä tuksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain yksi tai kaksi vaan kymmeniä. Ja sitten kehutaan kauniiksi ja hän vastaa sydämellä. ihanaa!

Vierailija
14/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain yksi tai kaksi vaan kymmeniä. Ja sitten kehutaan kauniiksi ja hän vastaa sydämellä. ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia Facebookiin. Se on kohta nelkyt ja pikkasen huomionkipeä muutenkin. Mua hävettää sen puolesta.

Vierailija
16/18 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet tötteröllä vähissä vaatteissa, typerää. Ja olen itse todellakin iha hyvä pakkaus vaikka oon jo ap mielestä vanha 30 v ämmä. Mutta arvostan tyyliä ja arvokkuutta enemmän. Kaverit 16-55 laittaa jotkut näitä kuvia mut en jaksa kommentoida edes. Mut aivan sama, ei ärsytäkään. Ainoastaan siis typerää mielestäni, harakatkin nauraa. Usein tuo tyyli yhdistyy siihen et juodaan kans usein ja biletetään kuin viimeistä päivää ja ollaan sinkkuja ja muka niin hot ja pannaan kaikkea minkä kiinni saa, viis Maineesta ja kunniasta, ja miehet vaihtuu tiuhaan.

Juu ei näköjään juuri ärsytä, hyvä että henkee saa tuolta hypetykseltä... =DD

Vierailija
17/18 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias

Vierailija
18/18 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähänkään noloa...

Ei mun tutuilla ole sellaisia kuvia esitelty. yhden profiilikuva on vähän sinnepäin, mutta mitäpäs se mulle kuuluu, ei häiritse ainakaan. Itse olen tympääntynyt fb.iin, enkä jaksa päivittää sinne edes koka viikko tapahtumia tai kuvia. Kuvia laitan useammin että kaukana asuvat lapsemme kummit ja mummit näkevät lastemme kuvia.

Toisaalta ymmärrän että lähes jokainen haluaa tuntea olevansa kaunis, muidenkin silmissä....mutten silti ilkeisi laittaa nettiin mitään budoir-tyylisiä kuvia, ne kuuluu oman kodin sisäpuolelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi