Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nytkö se sit alkaa?

Vierailija
16.08.2012 |

12-v poika sai soiton jolatin tytöltä ja lähti heti vauhdikkaasti "ulos" tyttöä tapaamaan. Voihan siellä toki olla muitakin. Ja eilen toinen tyttö lähetteli tekstareita koko illan:-)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä