Miten hesarin jakaja pääsee rappuumme aamuyöllä?
Olen kovasti ihmetellyt tätä. Kerrostalomme ala-ovi on aina lukossa. Onko lehdenjakajilla joku super yleisavain, jolla pääsevät minkä tahansa kerrostalon rappuun?!
Kommentit (5)
Eli aikamoinen nippu avaimia mukanaan.
Lehdenjakajan avaimella pääsee vain rappujen ulko-ovista.
Eli aikamoinen nippu avaimia mukanaan.
Lehdenjakajan avaimella pääsee vain rappujen ulko-ovista.
Pinkka avaimia mukana ja hämärässä yrittää löytää värikoodauksen, jotta löytää oikean avaimen.
t. entinen lehdenjakaja
5 vuotta jaoin aamulehtiä muun työn ohessa. Oli rankkaa.
Jokaiselle jakopiirille oli oma avainnippu ja A5 kokoinen muovinenkierrekansio jossa taskut, siinä oli nimilistat ja ruksi sen lehden kohdalla mikä osoitteeseen tuli. Nämä tiedot lyijykynällä päivitettiin itse kirjaan. Muutokset tuli lipuilla.
Tuosta on aikaa 30 vuotta
5 vuotta jaoin aamulehtiä muun työn ohessa. Oli rankkaa.
Jokaiselle jakopiirille oli oma avainnippu ja A5 kokoinen muovinenkierrekansio jossa taskut, siinä oli nimilistat ja ruksi sen lehden kohdalla mikä osoitteeseen tuli. Nämä tiedot lyijykynällä päivitettiin itse kirjaan. Muutokset tuli lipuilla.
Tuosta on aikaa 30 vuotta
Itsekin jaoin aamulehteä aikoinaan, n.15v sitten.
20 vuotta jaettu,A5 muovi listoilla, sitten kertakäyttö listoilla ja nyt kännykkä,avaimia on jos alueelta löytyypi kerrostaloja,myös itse teen 2 työtä,välillä on rankkaa,varsinkin mainos yöt ...jos kiinnostaa niin kannattaa kokeilla ,parasta jako aikaa on kevät/kesä ja alku syksy.Talvi on ihan per...tä.