Voinko tehdä lasun, yks tutun teinipoika käy joka päivä kaupassa kassallani
ja ostaa joka päivä karkkia, suklaata, limsaa, energiajuomaa jne.
Vanhempansa eivät näköjään yhtään huolehdi siitä mitä lapsensa syö!
Kommentit (17)
ei kuulu sulle muuten, eiköhän se syö muutakin.
En usko, että pieni epäterveellinen syöminen on teinille yhtä haitallista kuin lastenkotiin joutuminen ja laitosnuoreksi muuttuminen.
Voi viddu. Onneks sille annetaan edes rahaa. Tuskin on ihan lasun asia tuo.
Et kai itse vain himoitse häntä? Kun tuntuu niin tunteita herättävän
Oletko varma, että vanhemmat ei huolehdi.
Itse kävin yläasteikäisenä joka päivä koulun jälkeen ostamassa suklaata. Kotona oli koulun jälkeen välipala ja illalla lämmin ruoka. Painoindeksi oli alle 20. Sitä vain kulutti paljon, kun kasvoi ja liikkui.
Minä tekisin valituksen ammattiliittoon, jos olet joka päivä töissä.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Myönnetään, oli provo.
Oma poikani käy lähes joka päivä lähikaupassa karkkiostoksilla, eikä kehotuksistani huolimatta lopeta tätä. (saa rahaa tekemistään töistä, joten ei auta että minä en anna hänelle karkkirahaa)
Välillä mietin joko lähikaupan puolitutut myyjät kiinnittävät asiaan paheksuen huomiota... Sitä tällä provolla lähinnä hain.
Aloituksen tekijä
Onko kyseinen teini edes ylipainoinnen? Puolesta suomen aikuisista sais tehdä ilmoituksen lääkärille kun ovat lihavia/ylipainoisia.
Huoli ilmoitus kanssa voisi olla koko perheelle.
Voit tehdä lasun, se on nykyinen "jokamiehenoikeus". Sun kaltaisten takia lastensuojelu ei toimi.
No onpa sinulla kiero. Ajattelutyyli ja maailma. Eikö rehelluseti olisi mitee käön heti voinut? Tietokone, aivotyö ja opiskelu on aivoille parasta työtä. Aivot tarvivat sokeria. Siksilapset myös syövät opiskelun aikana paljin karkkeja. Koska aivot tarvivat, pysyäkseen kunnolka töissä. Turhaa valehäpeä tuntea. Vielä vähemmän, mitä muut luulevat. Ihmunen itse tietöä parhaiten, mitä hän halua ja tarvitse. Ja kukaan ei ole toiselle sanomassa, miten pitäisi elää tai mitä pitäisi osta tai syödää. Olisitpa aloittanut just niin kun myöhemmin kirjoitit, olisit saanut rehellusyydellä aikaiseksi tosi mielenkiimtoisen ketjun. Nyt karkoitit heti kättelyssä monet.
Onkohan poju kilttis 🥺