Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 12-v pojalle?

Vierailija
25.08.2012 |

Tykkää jalkapallosta ja tykkää myös räpeltää kännykkäänsä. :D Heillä ei ole tv:tä, ei Pleikkaria (tai muuta vastaavaa) tietenkään, ei kuuntele musiikkiakaan kun ei ole soitinta, tms. Tietokone on ja netti mutta luulen että senkin käyttö on rajoitettu vaan surffailuun eli ei pelaa sillä eikä lataile mitään. Tietääkseni vapaa-ajat kuluu kotona eikä siis hengaile kavereitten kans kuin koulussa. Mitä hälle vois ostaa? Sisaruksiakaan ei ole hänellä. Apua! Mikä on in nyt, Angry birdsit? Voisko kännyyn keksiä oheisjuttua lahjaksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhemmilla jokin uskonnollinen tai muu vakaumuksellinen syy kieltää tv ja pelaaminen? Silloin en lähtisi sitä uhmaamaan. Muuten voisi miettiäkin, että saako lapsen kännykkään tilattua maksullisia pelejä, että saisi vaikka itse valita mitä siihen otetaan.

Mitä touhuaa, jos on kotona yksin? Lukeeko jotain, tekeekö pienoismalleja, keräileeko jotain? Voisiko olla esim. joku harrastukseen/kiinnostuksen kohteeseen liittyvä aikakausilehtitilaus, oli se sitten vaikka kalastus, aku ankka tai jotain muuta.

Vierailija
2/5 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1622420/mita_ostaisi…

Ensimmäiseksi minä sanon, että tilaa Geo tai Tieteen Kuvalehti tai harrastelehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mun samanikäinen pelaa Minecraftia tietsikalla. Sellainen rakennuspeli, tykkää.

- Mun poikaa ainakin kiinnostaa autot, varsinki urheiluautot. Aihetta koskeva kirjallisuus on aina tervetullutta.

- Lukee Koululaista

- Tekee joskus palapelejä, tykkää eri seurapeleistä ja korttipeleistä. Nyt on innostunut myös Trivial Pursuitista ja vastaavista,

- Lukee Guinnessin ennätystenkirjaa ja vastaavia

- Kerääkö lapsi mitään, tiedätkö? Lapseni kerää kolikoita

Vierailija
4/5 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintukamaa!

Osta vaikka joku kirja tai sarjakuvakirja (dekkarit? Kovakantiset Aku Ankat tai Simpsonit?). Leffaliput eli siis lahjasarjaliput leffateatteriin voisi olla kanssa kiva, etenkin jos poika ei saa kotona katsoa tv:tä. Jotkut paremmat kuulokkeet musiikin kuuntelua varten kännyyn yhdistettäväksi. Joku peli (siis ihan perinteinen lautapeli; niitä on nykyään vaikka minkälaisia ja isommillekin lapsille/nuorille kelpaavia).

Minuakin kiinnostaa, miksi pojan perheessä ollaan noin ehdottomia viihde-elektroniikan kanssa.

Vierailija
5/5 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pojat tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi