Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut röhnöttävät kauppakärryjensä päällä kaupassa?

Vierailija
18.01.2023 |

Minulla on tapana ihan työntää sitä pystyssä ja lähteä mahd nopeasti pois kaupasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat paskat eivät jaksa edes seisoa.

Vierailija
2/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot jalat ja / tai ylipainoa reippaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitä se sinulle kuuluu, mutta voin kertoa miksi "röhnötän" niiden päällä. Syöpä on murtanut selkärangastani useita kohtia, en vaan pysty seisomaan juurikaan ilman tukea, saanko "röhnöttää" vai pitääkö pysyä kotona ettei sua häiritse?

Vierailija
4/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha iskias voi tehdä tuota. Itsellä oli kymmenisen vuotta sitten. Karmea tauti.

Vierailija
5/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syyllistynyt siihen tämä kesänä, kun polvet ja lonkat olivat todella kipeät (nivelrikko). Laitoin osan kehonpainosta kärryjen päälle

Vierailija
6/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötän koska olen huono ihminen. Teen myös rusetin pupunkorvatekniikalla.

Teen kaiken väärin ja olen muutenkin arvoton ihminen.

Olen työtön ja masentunut.

Tiedän että minun pitäisi tappaa itseni, mutta en saa tehtyä sitä.

Vierailija
7/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin mitä se muija nyt tilasikaan. t.röhnöttelijä

Vierailija
8/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mitä se sinulle kuuluu, mutta voin kertoa miksi "röhnötän" niiden päällä. Syöpä on murtanut selkärangastani useita kohtia, en vaan pysty seisomaan juurikaan ilman tukea, saanko "röhnöttää" vai pitääkö pysyä kotona ettei sua häiritse?

Nojoojoo, aina pitää tulla just sen yhden jolla joku universumin harvinaisin sairaus.Luulis sun tajuavan että ei tässä sua tarkoteta henkilökohtaisesti.

Vai meinaatko että muillaki on sama?Vai oletko   vaativalla alalla asiantuntijana?

Vierailija
9/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Synnynnäinen selkävika, aiheuttaa kipua

2. Tuskallinen nivuskipu

3.  Ajoittainen iskias, menee jalka melkein alta

4. Hermopinteet niskassa, vihloo ihan mukavasti

Saanko edelleen käydä kaupassa ja nojata kärryyn, pahastutko ja meneekö sun elämä sekaisin?

-Miksi jotkut ei inva-paikkaan oikeutetut  parkkeeraa inva-paikoille tai jotkut pitää autoa tyhjäkäynnillä koko kauppakäynnin ajan, vaikka ei ole kova pakkanen?

Vierailija
10/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuisena minäkin röhnötin, helpotti edes vähän.

Vierailija
11/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytän kipeää selkää.

Vierailija
12/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaanaollessa "röhnötin" kun alaselkään sattu niin pirusti, kumarassa kävely ja painon jakaminen kärryyn helpotti hieman

Vierailija
13/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanpa röhnöttääkin siinä vaiheessa, kun olen tunnin siellä kaupassa jo kierrellyt ja ostoskärryäni täyttänyt, ja tarkistan kännykältä, olenko jo kaikki ostoslistalla olevat tuotteet kerännyt, tai onko tullut uusia viestejä kotijoukoilta. Yleensä siinä vaiheessa jo vähän väsyttääkin.

Käyn n. 2 kertaa/kk isossa kaupassa, ja minulla on iso perhe, joten sitä ostettavaa on hiukan enemmän kuin joka päivä kaupassa käyvällä sinkulla.

Vierailija
14/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoojoo, aina pitää tulla just sen yhden jolla joku universumin harvinaisin sairaus.Luulis sun tajuavan että ei tässä sua tarkoteta henkilökohtaisesti.

Vai meinaatko että muillaki on sama?Vai oletko   vaativalla alalla asiantuntijana?

Syöpään sairastuu noin joka kolmas ihminen. Sen lisäksi kaikki muut taudit ja sairaudet, joten voisi pikemmin kysyä miksi ei useampi ihminen röhnötä siihen kärryyn.

Miksi se on sinulle ongelma, jos joku röhnöttää omien kärryjen päällä? Ymmärrän, jos joku toinen röhnöttäisi niiden sinun käyttämien kärryjen päällä, etkä saisi tavaroitani laitettua sinne.

Maailma on juuri siksi niin upea, koska se on niin monimuotoinen. Siksi pitää mielummin kannustaa ihmisiä, jopa käyttämään luovuutta jopa siinä miten niitä kärryjä käyttää ja miten niihin nojaa.

Vierailija
15/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpään sairastuu noin joka kolmas ihminen. Sen lisäksi kaikki muut taudit ja sairaudet, joten voisi pikemmin kysyä miksi ei useampi ihminen röhnötä siihen kärryyn.

Miksi se on sinulle ongelma, jos joku röhnöttää omien kärryjen päällä? Ymmärrän, jos joku toinen röhnöttäisi niiden sinun käyttämien kärryjen päällä, etkä saisi tavaroitani laitettua sinne.

Maailma on juuri siksi niin upea, koska se on niin monimuotoinen. Siksi pitää mielummin kannustaa ihmisiä, jopa käyttämään luovuutta jopa siinä miten niitä kärryjä käyttää ja miten niihin nojaa.

Siis tavaroitasi ei tavaroitani.

Vierailija
16/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa, samalla voi vähän potkaista vauhtia ja liukua kärryllä.

Vierailija
17/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä röhnötän välillä koska lepuutan lonkkaani, murtuman vuoksi oireilee usein, sekä polveen tuli nivelrikko. Tasaisella kovalla kävely tekee kipuja.. Pakko lepuuttaa..

Vierailija
18/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötys auttaa näkemään maailman ihan uudesta näkökulmasta. Tulee kevyt olo, eikä jaksa niuhottaa pienistä.

Vierailija
19/19 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli aina potkaista kärry näiden si.ko..jen alta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan