Jos näkisit treffaamasi naisen samana iltana toisen miehen kanssa...
menossa miehen asunnolle. Ja seuraavana aamuna kävelisivät yhdessä tullen miehen asunnolta.
Menisikö maku vai jatkaisitko silti jos kiinnostaa? Toki sinkkunainen on vapaa tekemään mitä haluaa, mutta nyt sattui sillä itse en tapaa muita vaan haluan keskittyä yhteen ihmiseen ja olen nimenomaan hänestä kiinnostunut.
Kommentit (36)
Siis ap kyttäisi illasta aamuun jonkun tapaamansa naisen tekemisiä?
En voi samaistua tuollaiseen tilanteeseen, joten aloitukseenkaan ei löydy omakohtaista vastausta.
Ap:lle: koeta nyt kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa maa, vapaita ihmisiä. Mikä ongelma?
Mä en ainakaan jatkaisi, ties mitä tautejakin. Pthyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet itse siveä ja puhdas.
Mikä ihmeen kyylä kattelee koko yön, et illalla meni ja aamulla lähti? Maku meni tohon kyylään.
No, jos on vaan yhdet treffit takana ko. Naisen kanssa laskisin päässäni 1+1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen onni, kun olet vainoharhainen stalkkeri jo yksien treffien jälkeen.
Pelinainen. Väistä luoti ja taudit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kyylä kattelee koko yön, et illalla meni ja aamulla lähti? Maku meni tohon kyylään.
Siis tämä oli täysin sattumaa että näin heidät illalla ja seuraavana aamuna kun olin menossa keskustaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä oli täysin sattumaa että näin heidät illalla ja seuraavana aamuna kun olin menossa keskustaan.
Ap
Niin no oletko vaikka kysellyt että onko kyseessä vaikka veli?
Miksi keksit kuvitteellisia tarinoita vauvapalstalle, saatko jotain kiksejä. 🤪
Ihan vapaa olet lopettamaan tapailun. Yhtälailla nainen on vapaa tapailemaan samanaikaisesti ihan just niin montaa miestä, kuin hän itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Veljensä luo yöksi kun oma asunto lähellä? Tuskin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En lähde kilpailemaan.
Naisena arvostaisi pikku kilpailua!
Aika harva nainen on nykyään kilpailun arvoinen.. Ottakoon joku muu.
Jos tuo sotii omaa arvomaailmaasi ja periaatteitasi vastaan, niin unohda tuollainen nainen. Toisenlaisiakin löytyy. Esimerkiksi itse en koskaan tekisi noin.
No voithan sä jatkaa tapaamista, mutta ehkä tuon kanssa nyt ei kannata ajatella mitään syvällisempää kuitenkaan. Kevyttä ajanvietettä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Veljensä luo yöksi kun oma asunto lähellä? Tuskin.
Ap
Jaa, no itse köyn, vaikka asun lähellä. Samoin kummipojan, joka on ihan aikuinen mies.
Kiva sitä on röpistä yötä myöten.
Ja olen 42.v