Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin mcdonalds tajuaa ottaa käyttöön ne numerojutut?

Vierailija
25.08.2012 |

Ei ole vielä tämä ikivanha ja TOIMIVA keksintö mennyt perille tuohon firmaan...? Eli jos hamppari ei ole heti valmis, niin asiakkaalle annetaan sellainen numerojuttu mukaan, niin sitten tarjoilija löytää helposti oikean asiakkaan luokse, eikä tarvitse jatkuvasti kysellä, että tulikohan sulle nyt sitä vai tätä vai tota.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaupungin mäkeissä on ollut vuodesta meikka ja kivi käytössä numerosysteemi. Aina tuodaan jälkikäteen tuotavat asiakkaalle pöytään.

Ei ole vielä tämä ikivanha ja TOIMIVA keksintö mennyt perille tuohon firmaan...? Eli jos hamppari ei ole heti valmis, niin asiakkaalle annetaan sellainen numerojuttu mukaan, niin sitten tarjoilija löytää helposti oikean asiakkaan luokse, eikä tarvitse jatkuvasti kysellä, että tulikohan sulle nyt sitä vai tätä vai tota.

Vierailija
22/29 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

franchising-muotoisina? Joten ravintoloilla ei välttämättä ole mitään "yhtä virallista tapaa", vaan yrittäjät saavat itse päättää miten toimitaan esimerkiksi noiden pöytiin tuomisten kanssa. Jollakin on värinä systeemi, toisella numerokyltit, ja joillakin mennään muistin varassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista ei hesellä

Jos kassalla on ruuhkaa, työntekijä on täysin kiinni kassassa eikä lähde juoksemaan palstamamman hampparia pöytään.

Mäkkärissäkin on tuotteen maksimisäilytysaika. Pari minuuttia kai. Jos tuote on kauemmin se menee roskiin, ei asiakkaalle.

ole, välillä ihan viileitä hampurilaisia. yök. Miten joku VOI käydä hesellä?

mun tytär on hesellä töissä ja siellä on kyllä hyvin tarkat säilytysajat ja hygieniataso tuotteissa. erityistuotteet tehdään AINA alusta loppuun tilattaessa. jos sun käyttämäsi hese ei toimi näin, niin tee ihmeessä valitus, noin sen ei todellakaan kuulu toimia!!!!

Vierailija
24/29 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikissa McDonald's-ravintoloissa, joissa itse oon käynyt, on käytössä se "värinäsysteemi". Eli jos asiakas joutuu tuotetta odottamaan, annetaan hänelle mukaan muovikiekko, joka värisee kun tuote on valmis ja sen voi noutaa tiskiltä."

Tämä on kyllä ala-arvoisuuden huippu mitä tulee asiakaspalveluun. Jos hampurilaista ei ole suoraan valmiina niin kuin pikaruokalassa pitäisi olla, tuodaan se viipymättä asiakkaalle pöytään.

Kerran olen törmännyt tuollaiseen värinäpulikkaan ja hohhoijaa. En tietenkään sanonut mitään että tämä ei käy minulle ettei keittiön puolella syljeskeltäisi hamppariini, mutta tuollaisen "palvelun" jälkeen jäi kyllä roskat pöytään.

Vierailija
25/29 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, asiakaspaikannin.fi :ssä on härveli just tollaseen et asiakas löytyy

Vierailija
26/29 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. heidän ostamansa perunat ovat kallista lajiketta, hampurilaisten kotimaisuusaste on yllättävän korkea (mm. sämpylät, osa vihanneksista jne. tulevat kotimaisilta tuottajilta) ja mielestäni lapsille aterian voi koostaa terveellisemmin kuin Hesessä. Ja Mäkkäri otti ekana käyttöön luomumaidonkin.

Vierailija
27/29 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne jonot on ulos asti, turha olettaa että ne tuotteet jotka puuttuu tuodaan pöytään. siksi on se kuitti-käytäntö.

Ihmettelen, miksi pitää näin puolustaa huonoa palvelua. En vaan enää viitsi käydä Mäkissä, koska ne Mäkit, jossa olen käynyt (esim. Töölö) eivät harrasta tuota kiekkosysteemiä. Menin ruuhka-aikana käymään, minun olisi pitänyt seistä kassatiskin vieressä odottamassa tilaamaani tuotetta ja kärkkyä samalla, että paikkaani ei viedä. Kiitos, jätän väliin.

Kyllä kiire on ollut aina aikaisemminkin, silti ne on tuotu pöytään asti. On tosi kummallista, jos "hyvä palvelu" on sitä, että pitää pari kertaa käydä tiskillä kysymässä tuotteita vauva kainalossa, jotka sitten ei edes ole valmiita..

Vierailija
28/29 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissäkin on tuotteen maksimisäilytysaika. Pari minuuttia kai. Jos tuote on kauemmin se menee roskiin, ei asiakkaalle.

on kylläkin hampurilaisesta riippuen puolisen tuntia.

Vierailija
29/29 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin pahimpaan ruuhka-aikaan Ruskeasuon Heselle, missä pöydissä istui ainakin kuusi asiakasta numeroläpyköiden kanssa ennen minua. Yhdenkään en nähnyt saavan sitä, mitä olivat tilanneet – en saanut minäkään. Lieneekö iskenyt jonkinlainen paniikki kiiretilanteessa vai mitä, mutta melkoista häslinkiä oli. Lisäksi numerojärjestyksen saattoi ohittaa menemällä kassalle kyselemään tilauksensa valmistumista (näin teki yksi asiakas)...