Ei tuo superläski onnistu laihduttamaan!
Katsokaa nyt kuinka epätoivoinen yritys tuolla on.
http://100kilonkeijukainen.blogspot.fi/
Kommentit (49)
Olen itse seurannut tuota "laihduttajaa" sillä olen itsekin ylipainoisena muuttanut elämäntapojani ja sitä kautta laihtunut. Mutta tuo on lähinnä surullisen myötähäpeää tuottava blogi. Voiko tuota sanoa edes laihtumiseksi, jos puolessa vuodessa tippuu pari kiloa?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 12:41"]
Olen itse seurannut tuota "laihduttajaa" sillä olen itsekin ylipainoisena muuttanut elämäntapojani ja sitä kautta laihtunut. Mutta tuo on lähinnä surullisen myötähäpeää tuottava blogi. Voiko tuota sanoa edes laihtumiseksi, jos puolessa vuodessa tippuu pari kiloa?
[/quote]
Miten tuo voi olla edes mahdollista? Eikö alussa lähde paljonkin pois jos vaan ottaa niskasta kiinni. Onko sitten jojoillut eestaas? Oisko sitten ettei hän pystyis laihtumaan edes tv-ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 12:41"]
[/quote]
Miten tuo voi olla edes mahdollista? Eikö alussa lähde paljonkin pois jos vaan ottaa niskasta kiinni. Onko sitten jojoillut eestaas? Oisko sitten ettei hän pystyis laihtumaan edes tv-ohjelmassa.
[/quote]
No joo, ei tuo mikään uskomattoman kannustava blogi ole. Mutta silti se - 5kg on aina alaspäin, eli blogin pitäjän kannalta oikeaan suuntaan se on menossa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 02:42"]
mikä blogi?
[/quote]
Viesti 47.
tiedät kuinka paljon muut tietävät laihduttamisesta?
vieläkö on liian aikaista kommentoida? luuseri tuo kirjoittaja
vieläkö on liian aikaista kommentoida? luuseri tuo kirjoittaja
joku tässä on luuseri niin se olet kylläkin sinä. Olet naurettava,ilmeisen heikon itsetunnon omaava,joka saa kokea edes joskus olevansa jotain,kun pääsee hakkumaan muita. Usko vain,mutta tuo tyyli ei pidemmän päälle enää kanna.
suunta on kuitenkin alaspäin. Olisi yhtähyvin voinut jatkaa lihomista kuten varmaan moni av-mamma on tehnyt.
En ymmärrä miksi pitää olla ilkeä.