Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuo superläski onnistu laihduttamaan!

Vierailija
24.08.2012 |

Katsokaa nyt kuinka epätoivoinen yritys tuolla on.

http://100kilonkeijukainen.blogspot.fi/

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunta on kuitenkin alaspäin. Olisi yhtähyvin voinut jatkaa lihomista kuten varmaan moni av-mamma on tehnyt. 

En ymmärrä miksi pitää olla ilkeä.

Vierailija
42/49 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurannut tuota "laihduttajaa" sillä olen itsekin ylipainoisena muuttanut elämäntapojani ja sitä kautta laihtunut. Mutta tuo on lähinnä surullisen myötähäpeää tuottava blogi. Voiko tuota sanoa edes  laihtumiseksi, jos puolessa vuodessa tippuu pari kiloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 12:41"]

Olen itse seurannut tuota "laihduttajaa" sillä olen itsekin ylipainoisena muuttanut elämäntapojani ja sitä kautta laihtunut. Mutta tuo on lähinnä surullisen myötähäpeää tuottava blogi. Voiko tuota sanoa edes  laihtumiseksi, jos puolessa vuodessa tippuu pari kiloa?

[/quote]

Miten tuo voi olla edes mahdollista? Eikö alussa lähde paljonkin pois jos vaan ottaa niskasta kiinni. Onko sitten jojoillut eestaas? Oisko sitten ettei hän pystyis laihtumaan edes tv-ohjelmassa.

Vierailija
44/49 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä blogi?

Vierailija
45/49 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 12:41"]

[/quote]

Miten tuo voi olla edes mahdollista? Eikö alussa lähde paljonkin pois jos vaan ottaa niskasta kiinni. Onko sitten jojoillut eestaas? Oisko sitten ettei hän pystyis laihtumaan edes tv-ohjelmassa.

[/quote]

No joo, ei tuo mikään uskomattoman kannustava blogi ole. Mutta silti se - 5kg on aina alaspäin, eli blogin pitäjän kannalta oikeaan suuntaan se on menossa. 

Vierailija
46/49 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 02:42"]

mikä blogi?

[/quote]

Viesti 47.

Vierailija
47/49 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät kuinka paljon muut tietävät laihduttamisesta?

Vierailija
48/49 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö on liian aikaista kommentoida? luuseri tuo kirjoittaja

Vierailija
49/49 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö on liian aikaista kommentoida? luuseri tuo kirjoittaja

joku tässä on luuseri niin se olet kylläkin sinä. Olet naurettava,ilmeisen heikon itsetunnon omaava,joka saa kokea edes joskus olevansa jotain,kun pääsee hakkumaan muita. Usko vain,mutta tuo tyyli ei pidemmän päälle enää kanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme