Ei tuo superläski onnistu laihduttamaan!
Katsokaa nyt kuinka epätoivoinen yritys tuolla on.
http://100kilonkeijukainen.blogspot.fi/
Kommentit (49)
Tutkimusten mukaan bmi voi hyvin olla 27-30 jos on muuten hyvässä kunnossa.
Paljon laihduttavilla on yleensä aina syömishäiriötausta ja senkin takia on pidettävä tahti rauhallisena ja tavoitteet realistisina. Tsemppiä blogistille.
tuollaisella bmi:llä on hyvässä kunnossa?
BMI oli 27-28 ja hienosti hytkyin raskaissakin/aerobisissa jumpissa mukana ja miehen kanssa joskus kokeiltiin Cooperikin. Muistaakseni meni 2,6km, joka on musta naiselle ihan ok. Pystyin hölkkäämään 7-9km lenkin, sen pidempää en edes kokeillut.
Ei tuo massa nyt musta niin paha ollut. Sitten kun BMI nousi yli 30, alkoi selvästi jaloissa tuntua raskaalta.
Paljon laihduttavilla on yleensä aina syömishäiriötausta ja senkin takia on pidettävä tahti rauhallisena ja tavoitteet realistisina. Tsemppiä blogistille.
tuollaisella bmi:llä on hyvässä kunnossa?
ylipainoinen on noin hyvässä kunnossa, että jaksaa 7-9 km lenkkejä hölkätä.
varmaa kuvittelee et bussille kävely on hyötyliikuntaa.
Sana "hyötyliikunta" toistuu useasti blogissa. Tekeeköhän tuo oikeasti mitään sen eteen, että paino putoaisi? Hyötyliikuntaa nyt harrastavat kaikki normaalit ihmiset, mutta ei se yksin laihduta. Vaaditaan sitä LIIKUNTAA ja ruokailutottumusten muuttamista. Onnea vaan yritykselle...
iiis BMI varmaan 35, tn. yli. Väittää juoksevansa pitkiä lenkkejä. Toisaalta en ymmärrä, miksi valehtelisi, mutta toisaalta vaikea uskoakaan.
Mulla taas oli se, että olin jo teininä teiniksi paksu. Muistan, kun 17v. painoin 64kg ja pituus 162. Silloinkin liikuin tosi paljon. (3-4 krt/vko aerobic/steppi, ratsastus, hölkkä) Olen syömällä syönyt kiloni. Vaikka teininä liikuin paljon, niin saatoin sen jälkeen kiskaista iltapalaksi kaksi lihapiirakkaa ja pötkön suklaata.
iiis BMI varmaan 35, tn. yli. Väittää juoksevansa pitkiä lenkkejä. Toisaalta en ymmärrä, miksi valehtelisi, mutta toisaalta vaikea uskoakaan.
Mulla taas oli se, että olin jo teininä teiniksi paksu. Muistan, kun 17v. painoin 64kg ja pituus 162. Silloinkin liikuin tosi paljon. (3-4 krt/vko aerobic/steppi, ratsastus, hölkkä) Olen syömällä syönyt kiloni. Vaikka teininä liikuin paljon, niin saatoin sen jälkeen kiskaista iltapalaksi kaksi lihapiirakkaa ja pötkön suklaata.
juoksee oikeasti pitkiä lenkkejä.
kuka tuollaisella bmi:llä on hyvässä kunnossa?
No esimerkiksi mun personal trainerini on erittäin hyvässä kunnossa ja BMI on tuota luokkaa.
toki bmi voi olla suuri vaikka kehonrakentajalla. Jos kuitenkin puhutaan läskistä, niin tuskin todella pitkiä lenkkejä juoksee bmi 30.
TOI SUN ASENNE JA AIKUISKIUSAUS VARMAAN AUTTAAKIN ASIAA. Ja en edes jaksa avata linkkiä.
tehdä jotain painolleen. Yhteiskunnallekin tulee paljon kuluja läskien takia.
kirjoittajalla on ihan realistinen asenne painonpudotukseen. Tunnistaa omat heikkoutensa, eikä luovuta heti vaikka olisikin tullut herkuteltua.
Ei se herkuttelu dieettiä kaada, sen jälkeen vaan takaisin kevyeen ruokavalioon. Laihtuminen on hitaampaa, mutta ei mahdotonta vaikka välillä sortuu kekseihin.
Hyötyliikunnasta varmaan puhuu paljon siksi, ettei ennen ole edes sitä harrastanut. Jos kauppaan on menty autolla ja lasten kanssa ulkoileminen on ollut penkillä istumista, niin kyllä tuo hyötyliikunta muodostaa ihan merkittävän osan laihdutusprosessia. Tuollainen hyötyliikunta voi myös innostaa liikkumaan lisää. Esim. kauppaan menessä voi kiertää vähän toista pidempää reittiä.
Mun mielestä kirjoittajalla on hyvä asenne ja tahtoa onnistua. Ei tuollaisten kilojen pudottaminen ole todellakaan helppoa, varsinkaan yksin.
Tuon tanssimatolla tanssimisen vaihtaisin kuitenkin johonkin "oikeaan" liikuntaan. Tai ainankin sen rinnalle lisäisin esim. jonkun ohjatun jumpan, kuntosalin tai reippaan kävelylenkin.
Eikä missään tapauksessa kannata luottaa pelien ilmoittamaan kalorienkulutukseen. Sykemittari voisi antaa suuntaa siitä paljonko kaloreita kuluu.
Kiloklubi on erinomainen väline tarkkailla syömisiä!
tsemppiä!
itekin olla läski puolustamassa toista.
laihduttanut olen raskauskiloja tuon kiloklubin avulla joskus. Ja liikunnasta nyt tiedän jotain jo työnikin kautta.
Monilla arvostelijoilla ei tässäkään ketjussa ole mitään hajua laihduttamisesta!
Ryhmän nimi on "läskien vihaajat". Kaltaistesi mielestä lihava ihminen ei osaa eikä saa tehdä yhtään mitään. Lihavan ihmisen ainoa funktio on olla olemassa siksi, että sinä saat häntä haukkua ja samalla tuntea surkean itsesi erinomaiseksi.
Kaltaisesi ihminen kommentoi juuri noin jos lihava alkaa laihduttaa: ei siitä kuitenkaan mitään tule...
Toisaalta, kommentoit myös sellaista lihavaa joka EI laihduta, tyyliin: näinpä taas tänään kun yksi lihava söi hampurilaista, yök, miksei se tajua laihduttaa...
Jos lihava ihminen on pahinta mitä tiedät, eikö olisi parasta kannustaa häntä laihtumaan?
Koettakaa nyt ihmeessä jo päättää mitä meidän lihavien pitäisi tehdä? ; )
takamukselle voi auttaa joitakin
Hauku minua päin naamaa niin katsotaan kuka saa potkun ja minne. : )
se olisikin hauska nähdä tällä taistelulajitaustalla.
ja on iloinen saavutuksestaan. Tsemppiä vaan jatkoon : ) T. Eleonora
p.s. viestin lähettäjä onko huono päivä vai miksi pitää toisia mollata?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2012 klo 10:00"]
Katsokaa nyt kuinka epätoivoinen yritys tuolla on.
http://100kilonkeijukainen.blogspot.fi/
[/quote]
Hehehhehehhhhheeeeeeeeeehhhehehehe
Ylipainoisten ei varsinkaan kannata hankkia mitään ylimääräistä syötävää koteihinsa.