Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se tuntuu hyvältä kun perheenisät katsoo perään kuola poskella ;)

Vierailija
24.08.2012 |

Käyn usein lenkillä omakotitaloalueella ja olen huomannut että ruohoa leikkaavat ja lasten kanssa palloa potkivat miehet jäävät tuijottamaan hyvin estottomasti. Juu olen nuori, sen varmasti arvasittekin, vaikka luulen että monet vanhemmatkin naiset kääntävät katseita ja nauttivat saamastaan huomiosta ihan samalla tavalla.

Haluan itsekin jonain päivänä ison, kauniin omakotitalon, ennen sitä täytyy tyytyä katselemaan niitä. Ainakin minulla on jotain nyt, mitä harvalla niissä asuvilla ei ole. ;)

Kyllä, olen nähnyt myös niitä perheenäitejä ja aika harvassa on sellaiset joilla ei olisi pöhöttynyt olemus, ylimääräisiä kiloja, tukka kynitty, väsynyt naama ja pääasiassa pukeutuvat verkkareihin tai marimekon raitapaitoihin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä siinä on jotain ongelmaa oman itsetunnon kanssa, jos tuo on se tapa hakea mielihyvää. Oletko joutunut kokemaan hylätyksi tulemista? Kohdannut jollain tasolla seksuaalista vallankäyttöä? Onko sinulta puuttunut lapsuus, jossa sinua on rakastettu ja arvostettu sellaisena kuin olet?

Mitä aiemmin oppii kohtaamaan itsensä ja kysymään itseltään, MIKSI minä koen näin, sitä nopeammin pääsee elämään mahdollisimman hyvää ja onnellista elämää.

On mahdollista, että sinäkin olet joskus perheenäiti. Pöhöttynyt tai et, opit jossain vaiheessa sen, että maailmassa on paljon kauniita naisia, aina tulee se uusi uskomattoman kaunis nuori sukupolvi.

Tämänhetkisellä itsetunnollasi et ehkä kestä sitä, että sinäkin olet joskus nljäkymmentäviisi ja miehesi katsoo varmasti 2-kymppisen kaunottaren perään:) No, kuten sanoit itsekin, olet vielä nuori etkä vanhana tuskin noita itsetunnonpönkityslenkkejä enää harrasta. Toivottavasti keksit siihen mennessä jotain parempaa;)

Vierailija
42/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap.

T: Se blondi isoilla tisseillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen omakotitalon perheenäiti, päälle kolmikymppinen, tukka tosin ei ole "kynitty" vaan on varaa ihan kampaajalla se leikkauttaa ja värjätä, Marimekon vaatteisiin taas ehkä siksi ei ole varaa.

Mutta ihan samalla tavalla ne miehet tuijottavat aikuista perheenäitiäkin, ei vain parikymppisiä tyttöjä. Itse en pidä siitä ollenkaan, en ylipäätään välitä kauheasti saada huomiota vierailta ihmisiltä enkä etenkään silloin, kun se johtuu vain ulkonäöstäni.

Oma mieheni ei ole kiinnostunut juuri teini-iän ohittaneista typyistä mutta muuten voi toki katsoa kauniita naisia ja saakin minnun puolestani katsoa, se ei todellakaan tarkoita että olisi näistä muuten kiinnostunut. Nämä ovat ehkä sellaisia asioita joita ymmärtää vasta kun on ollut oikeassa parisuhteessa.

Minua kyllä tuijottavat ja tulevat iskemäänkin kaikenlaiset miehet, ei perheenisät mitenkään enemmistönä vaan myös ne parikymppiset pojat ja sinkkumiehet.

Vierailija
44/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan harrastat liikuntaa sopivasti ja syöt oikeanlaista ruokaa, ei kilot itsestään kerry vuosien mittaan! Ja perheenäitinäkin on ihan mahdollista käydä kampaajalla. Ripsaria ja huulipunaa ehti aina sipaista. Ja kun ei ole läskejä, voi edelleen ostaa kivoja, naisellisia vaatteita!

Ja sitten sulle ne parhaat uutiset: kun tulet n. nelikymppiseksi, et ole enää nätti ja söpö, vaan kaunis ja eroottinen. Ja arvaas mitä? Kaikenikäiset miehet katselee sua ja varsinkin nuoremmat. Nykyään kun aihe ei enää ole niin tabu, tulevat nuoret miehet tekemään tuttavuutta todella rohkeasti. Nuoret(kin) miehet tietävät, että vasta keski-iässä nainen saavuttaa seksuaalisen huippunsa. Tässä iässä on itsevarma, eikä oikeasti piittaa tippaakaan muiden, ei miesten eikä naisten mielipiteistä. Ehkä vetovoima piilee juuri siinä ja itsevarmuudessa?

No, saat helposti seuraa jos haluat. Mutta kun kotona odottaa ihan hyvä mies ja sitten vielä se upea omakotitalo...niin ei välttämättä seikkailut kiinnostakaan. Eikä se nuorten miesten "kuolaaminen" oikeastaan kiinnostakaan, mutta onhan se hauska piriste päivälle :D

Että, nautihan ap nuoruudestasi ja kun se jää taa, nauti keski-iästäsi!

Vierailija
45/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. Miksi mä jaksan edes vastata tähän.

Btw, oon ihan satavarmasti timmimpi kuin sä ap, mutta omakotitalolta luoja mua varjelkoon.

Vierailija
46/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 ja lapsiakin on kaksi. Siitä huolimatta minua katsotaan pitkään kun olen lenkillä. Eikä ainoastaan katsella, vaan myös isketään silmää, huudellaan, vihellellään jne.

Olen ihan nätti, mutta en mikään superhäikäisevä kaunotar. Hoikka ja treenattu toki, kun kerran liikuntaa harrastan. Ihan lenkkivaatteissani menen, silmälasini päässä.

Kaikkia ne tuijottaa. Miehenikin on sanonut, että häntä tuijotetaan, varsinkin silloin kun hän juoksee kovaa.

Että ei siitä kannata mitään johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
47/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mielellään uuden, ison ok-talon rakentanut mies katsoo. Nainen panostaa kroppaansa, mies hommaa talon.

Veljeni, 45, jonka vaimo lähti kävelemään, päätti rakentaa uuden, komean, 250-neliöisen omakotitalon "vain pojalleen ja itselleen". Nyt, kun talo on valmistumassa, niin eipä aikaakaan, kun joku yh-kotka jo ehti lapsikatraineen iskeä kiinni, vaikka veli ei ole ehtinyt edes käydä missään...

Vierailija
48/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekin uskotte

Sä et usko että miehet todellakin katsoo niitä nuoria hyväkuntoisia hölkkääviä naisia? Anna mun nauraa sulle.

Katson minäkin perään jos näen komean miehen.

Sitä vaan mietin että miten nuori ap, on? Itse en tuossa iässä mitään kiksejä saanut perheenisistä, lähinnä mua inhotti jos joku reilusti vanhempi kuolasi perään, säälittävää. Vielä vähemmän mä kiinnitin huomiota koko perheeseen, lapsiin ja vaimoon. Ei mua vaan kiinnostanut mitkään perheet, ei edes niiden perheiden isät.

Oma tyttö on 18-vuotta ja on onneksi oman ikäistensä seurassa. Pitää jopa kolmikymppsiä vanhoina, hahhah, mutta hyvä niin.

Ps. Itse olen hoikka, hyvässä kunnossa, pitkät hiukset, enkä omista mitään marimekkoa, en edes mariskoolia. Silti sallin mun miehen katsoa hyvännäkösen naisen perään, oli se ikä sitten mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan