Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se tuntuu hyvältä kun perheenisät katsoo perään kuola poskella ;)

Vierailija
24.08.2012 |

Käyn usein lenkillä omakotitaloalueella ja olen huomannut että ruohoa leikkaavat ja lasten kanssa palloa potkivat miehet jäävät tuijottamaan hyvin estottomasti. Juu olen nuori, sen varmasti arvasittekin, vaikka luulen että monet vanhemmatkin naiset kääntävät katseita ja nauttivat saamastaan huomiosta ihan samalla tavalla.

Haluan itsekin jonain päivänä ison, kauniin omakotitalon, ennen sitä täytyy tyytyä katselemaan niitä. Ainakin minulla on jotain nyt, mitä harvalla niissä asuvilla ei ole. ;)

Kyllä, olen nähnyt myös niitä perheenäitejä ja aika harvassa on sellaiset joilla ei olisi pöhöttynyt olemus, ylimääräisiä kiloja, tukka kynitty, väsynyt naama ja pääasiassa pukeutuvat verkkareihin tai marimekon raitapaitoihin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sullakaan nuorella ihmisellä perjanta-iltana ole parempaa tekemistä :D

Vierailija
2/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhöttyneen olemuksen ja naamakin voi näyttää väsyneeltä (meikkaamisen olen lopettanut).

Verkkareita multa ei kyllä löydy kuin lenkillä ollessani (joo, harrastan kyllä vielä liikuntaa, satunnaisesti) eikä marimerkon raitapaitoja. Mutta kodin muodikkaasti en voi sanoa pukeutuvani, vaan käytännöllisiin, siisteihin, kropalleni sopiviin mukaviin vaatteisiin.

Tukka ei oo kyllä kynitty, vaan pitkä.

Muistan aikoinani olleeni samanlainen kuin sinä, hain ja sainkin paljon miesten huomiota. Koin jotain huumaavaa onnentunnetta siitä.

Myöhemmin olen tajunnut, että olin kovin epävarma itsestäni, arvostani. Hain hyväksyntää ja itsetunnon pönkitystä. Itseni puunaaminen vieraiden miesten silmäniloksi oli loppujenlopuksi myös hyvin orjuuttavaa ja raskasta, ja vei aikaa tärkeämmiltä asioilta.

Joo, mieheni saattaa katsella nuoria ja timmejä naisia. No, saahan sitä katsoa, en mä siitä erityisesti tykkää tietenkään, mutta ei asia mua kyllä vaivaakaan. Tiedän mieheni rakastavan minua, hän on minulle hyvä mies ja lapsillemme hyvä isä.

Kaikki on hyvin juuri nyt :)

En oikein tiedä mikä oli kirjoituksesi pointti, no, tosin en kyllä tiedä mikä on vastauksenikaan pointti.. tulipahan vaan kirjoitettua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää vähän liian hyvin mistä narusta kannattaa nykäistä tällä palstalla. Ei mene läpi!

ps joko lapset nukkuu jo?

Vierailija
4/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sullakaan nuorella ihmisellä perjanta-iltana ole parempaa tekemistä :D

Treenaan harrastuslajin kisoihin joten ei olekaan. Kohta nukkumaan ja aamulla taas treenit.

Vierailija
5/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheettömät sinkkumiehet katsoo perääsi kuola valuen? Vai onko niin, että jotenkin tiedostamatta (tai häpeilemättömän tietoisesti) koet kateutta noita melko ronskisti kuvailemiasi perheenäitejä kohtaan ja haluaisit heiltä pois heidän onnensa, jonka takia tunnet mielihyvää erityisesti noiden perheenisien katseista?

Vierailija
6/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhöttyneen olemuksen ja naamakin voi näyttää väsyneeltä (meikkaamisen olen lopettanut).

Verkkareita multa ei kyllä löydy kuin lenkillä ollessani (joo, harrastan kyllä vielä liikuntaa, satunnaisesti) eikä marimerkon raitapaitoja. Mutta kodin muodikkaasti en voi sanoa pukeutuvani, vaan käytännöllisiin, siisteihin, kropalleni sopiviin mukaviin vaatteisiin.

Tukka ei oo kyllä kynitty, vaan pitkä.

Muistan aikoinani olleeni samanlainen kuin sinä, hain ja sainkin paljon miesten huomiota. Koin jotain huumaavaa onnentunnetta siitä.

Myöhemmin olen tajunnut, että olin kovin epävarma itsestäni, arvostani. Hain hyväksyntää ja itsetunnon pönkitystä. Itseni puunaaminen vieraiden miesten silmäniloksi oli loppujenlopuksi myös hyvin orjuuttavaa ja raskasta, ja vei aikaa tärkeämmiltä asioilta.

Joo, mieheni saattaa katsella nuoria ja timmejä naisia. No, saahan sitä katsoa, en mä siitä erityisesti tykkää tietenkään, mutta ei asia mua kyllä vaivaakaan. Tiedän mieheni rakastavan minua, hän on minulle hyvä mies ja lapsillemme hyvä isä.

Kaikki on hyvin juuri nyt :)

En oikein tiedä mikä oli kirjoituksesi pointti, no, tosin en kyllä tiedä mikä on vastauksenikaan pointti.. tulipahan vaan kirjoitettua :)

Vierailija
7/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Onnelliset

Vierailija
8/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kirjoitti puolen vuoden ajan fb:ssä eroottisia viestejä ;)

Vierailija
9/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse mitenkään "pynttäytyä" jotta saa niiden omakotitalomiesten päät kääntymään. Itsellä yleensä löysät kollegehousut ja t-paita päällä kun hölkkään meikittömänä tukka jotenkin nutturalla. Todellakin katsovat. Ja kun vilkuttaa hymyillen niin 95 % vilkuttaa vaivautuneena takaisin ja kääntyy sitten punastuneena pois päin ihan kuin ei olisi katsonutkaan juuri sattui vilkaisemaan. Niinpä! :D

t: 22-vuotias lenkkeilijä omakotitaloalueella

Vierailija
10/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekin uskotte

Vierailija
11/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi sua reppanaa, jos sun pitää hakea hyvää mieltä miesten huomiosta. Opettele olemaan tyytyväinen itseesi ihan oman itsesi kautta.

t. toinen, jota tuijotetaan ja se tuntuu kiusalliselta

Vierailija
12/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ajatteleekin, että "hirvee kotka, mitä tuo yrittää tuossa"?

Vierailija
13/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteikö ne miehet olis onnellisia ja rakastuneita ja hyviä puolisoita. Silti on kiva saada se hetken huomio heiltä, jotka tavallaan eivät saisi katsoa, eivät saisi jäädä tuijottamaan. Vain itse tietävät mitä ajattelevat katsoessaan, mutta ei ole vaikea arvata. Varmasti moni vertaa siihen pöhöttyneeseen vaimoonsa.

En ole kateellinen, mulla on ihana poikaystävä kotona odottamassa kun tulen lenkiltä, jonka kainaloon käpertyä sohvalle, suunnitelmissa hänen kanssaan joku päivä rakentaa talo. Varmaan hän silloin katsoo ohijuoksevia nuoria naisia, en epäile etteikö tekisi niin. En silti aio olla niitä naisia, jotka 30 täytettyään rupsahtavat ja lopettavat itsestään ja ulkonäöstään huolehtimisen. Joten minussakin riittää miehelle katsomista vielä siellä omakotitalon pihallakin. :)

Ehkä olen kateellinen niistä hienoista taloista, mutta tiedän että itsekin saan sellaisen myöhemmin. :)

Vierailija
14/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että ei ole muuta tekemistä, kun kirjoitella tänne prvovoja.

Miehet kääntyvät katsomaan nättejä, nuoria naisia - niin, mitä uutta? Ei kai se kellekään yllätys ole? Mieheni paljasti kerran jääneensä tuijottamaan erästä neitokaista. Syynä oli se, että tämä kaunokainen pitkine hiuksineen näytti ihan minulta silloin 17-vuotiaana, kun tutustuimme.

Vierailija
15/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekin uskotte

Sä et usko että miehet todellakin katsoo niitä nuoria hyväkuntoisia hölkkääviä naisia? Anna mun nauraa sulle.

Vierailija
16/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti aio olla niitä naisia, jotka 30 täytettyään rupsahtavat ja lopettavat itsestään ja ulkonäöstään huolehtimisen. Joten minussakin riittää miehelle katsomista vielä siellä omakotitalon pihallakin. :)

Ehkä olen kateellinen niistä hienoista taloista, mutta tiedän että itsekin saan sellaisen myöhemmin. :)

Vierailija
17/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itse tietävät mitä ajattelevat katsoessaan, mutta ei ole vaikea arvata. Varmasti moni vertaa siihen pöhöttyneeseen vaimoonsa.

Ehkä kun sulle kertyy vähän lisää ikää, huomaat, että ihmiset voivat katsella kauniita juttuja ihan niiden itsensä takia. Kyllä komeat miehet (ehkä sun poikaystäväsi?) saavat minunkin pääni kääntymään, mutta ei mun tartte verrata ketään ihanaan mieheeni. Oikeastaan, kun näkee jonkun söden kundin, alkaa tehdä mieli oman kullan kainaloon :)

Vierailija
18/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en ole ylipainoinen, pöhöttynyt, lyhythiuksinen, en kulje verkkareissa enkä edes omista marimekkoa

b) tonttimme on niin suojaisa ettei mieheni näe tielle, eikä meidän pihaan näe

Ei vaan; oikeasti minua jäi kuitenkin kiinnostamaan mitä sellaista sinulla siis omasta mielestäsi on, mitä niillä okt-asujilla ei ole?

t. lenkkeilevä okt:ssa asuva nainen/vaimo/äiti-immeinen

Vierailija
19/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole aikaa katsella pihoihin kuin ehkä vilaukselta, enkä mä sillon ehdi huomata, tuijottaako sieltä joku vai ei.

Ihme lenkkejä säkin vedät. Ei ihme että äijät tuijottaa että mikä pimatsu tuokin naurettavuus on.

Vierailija
20/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko mainita painoindeksin ja vaaleat pitkät kiharat hiukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme