Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se tuntuu hyvältä kun perheenisät katsoo perään kuola poskella ;)

Vierailija
24.08.2012 |

Käyn usein lenkillä omakotitaloalueella ja olen huomannut että ruohoa leikkaavat ja lasten kanssa palloa potkivat miehet jäävät tuijottamaan hyvin estottomasti. Juu olen nuori, sen varmasti arvasittekin, vaikka luulen että monet vanhemmatkin naiset kääntävät katseita ja nauttivat saamastaan huomiosta ihan samalla tavalla.

Haluan itsekin jonain päivänä ison, kauniin omakotitalon, ennen sitä täytyy tyytyä katselemaan niitä. Ainakin minulla on jotain nyt, mitä harvalla niissä asuvilla ei ole. ;)

Kyllä, olen nähnyt myös niitä perheenäitejä ja aika harvassa on sellaiset joilla ei olisi pöhöttynyt olemus, ylimääräisiä kiloja, tukka kynitty, väsynyt naama ja pääasiassa pukeutuvat verkkareihin tai marimekon raitapaitoihin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein lenkillä omakotitaloalueella ja olen huomannut että ruohoa leikkaavat ja lasten kanssa palloa potkivat miehet jäävät tuijottamaan hyvin estottomasti. Juu olen nuori, sen varmasti arvasittekin, vaikka luulen että monet vanhemmatkin naiset kääntävät katseita ja nauttivat saamastaan huomiosta ihan samalla tavalla. Haluan itsekin jonain päivänä ison, kauniin omakotitalon, ennen sitä täytyy tyytyä katselemaan niitä. Ainakin minulla on jotain nyt, mitä harvalla niissä asuvilla ei ole. ;) Kyllä, olen nähnyt myös niitä perheenäitejä ja aika harvassa on sellaiset joilla ei olisi pöhöttynyt olemus, ylimääräisiä kiloja, tukka kynitty, väsynyt naama ja pääasiassa pukeutuvat verkkareihin tai marimekon raitapaitoihin.

Voi raukkaa. Minä kerään katseita ihan nuorilta perheettömiltä miehiltäkin (vaikka olen brunetti, hui!)

Vierailija
22/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein lenkillä omakotitaloalueella ja olen huomannut että ruohoa leikkaavat ja lasten kanssa palloa potkivat miehet jäävät tuijottamaan hyvin estottomasti. Juu olen nuori, sen varmasti arvasittekin, vaikka luulen että monet vanhemmatkin naiset kääntävät katseita ja nauttivat saamastaan huomiosta ihan samalla tavalla. Haluan itsekin jonain päivänä ison, kauniin omakotitalon, ennen sitä täytyy tyytyä katselemaan niitä. Ainakin minulla on jotain nyt, mitä harvalla niissä asuvilla ei ole. ;) Kyllä, olen nähnyt myös niitä perheenäitejä ja aika harvassa on sellaiset joilla ei olisi pöhöttynyt olemus, ylimääräisiä kiloja, tukka kynitty, väsynyt naama ja pääasiassa pukeutuvat verkkareihin tai marimekon raitapaitoihin.

Voi raukkaa. Minä kerään katseita ihan nuorilta perheettömiltä miehiltäkin (vaikka olen brunetti, hui!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyn lenkillä. Olen 37-vuotias ja minulla on kolme lasta.

PS. Luulen että katsovat ihan kaikkia alueella juoksevia.

Vierailija
24/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa varattomalta, paremmilla alueilla ei juosta omalla alueella, ei vaan metsäpoluilla.

Vierailija
25/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt 3-kymppinen äiti-immeinen vastailee.

Jos ohitseni lenkkeilee hyvännäköinen parikymppinen

kolli, niin näen hänet kyllä. Miksi minun pitäisi katsoa poispäin? Jos ohitse kävelee mummeli tai perheenäiti tai lapsilauma, katselen yleensä heitäkin. En käännä päätä pois kun kohdalle sattuu ihmisiä, pitäisikö?

Mutta voin vannoa, että vaikka huomaan kyllä jos nuori mies (poika) on hyvännäköinen, niin hän ei saa minussa puoltakaan sydämentykytystä aikaiseksi, minun silmissäni alle 25-vuotias on lapsi.

Veikkaan, että monen perheenisän mielestä sinäkin olet lapsi vielä, he eivät kaikki kärsi mistään American beaty -tyyppisestä keskiluokkaisuuskompleksista, eikä siellä pinnan alla kupli yhtään mitään kriisejä ja teini-ikäisiin lapsiin kohdistuvia himoja.

Vierailija
26/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottavat jostain syystä jokaisen pienenkin noteeraamisen, kuten ohikulkijan katsomisen, jonain käsittämättömänä viestinä jostain suuremmasta. Mistähän se kertoo? Varmaan samasta kuin tämä aloitus kokonaisuudessaan. Puolipimeästä luonteesta! Vähän samaa sarjaa kuin itsensäpaljastelijat, jotka ottavat ahdisteltavansa kirkaisun kohteliaisuutena.

Olen itse hyvännäköinen ja kaikin puolin kuosissa oleva, varmasti miehille kelpaava omakotialueen asukki-mamma, joka myös tuijottaa kaikkien muiden naapureiden tavoin jokaista ohikulkijaa tällä alueella. Miksikö? Ei, ei perseen vuoksi. Vaan siksi, että koitan muiden tavoin tunnistaa henkilön, usein miettien että pitääkö tuota tervehtiä. Tai sitten jopa tervehdin vaikken tunnistaisikaan. Koska se on usein tapana näillä tietyntyyppisillä okt-alueilla! Kohteliaisuutta ja sivistyneisyyttä nääs.

Toisaalta jos en tunnista, tuijotan monesti muuten vain, että mikähän tyyppi tuo on ja miksi täällä pyörii, vaikken millään pahalla. Samoin tekevät _kaikki_ muutkin alueella asuvat.

Toivottavasti eivät kaikki ohikulkijat luule, että olemme tulossa seuraavaksi riisumaan housuja!

Vierailija
27/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukahkot trikoot yhdistettynä juoksemiseen aiheuttaa ystävämme painovoiman kanssa oikein mukavaa silmänruokaa - juoksijan iästä riippumatta.

t. Yksi niistä katselijoista

Vierailija
28/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä olen huomannut, että joillakin perheenäideillä on tapana mulkoilla nuoria ja hyvännäköisiä naisia, mikä on vielä inhottavampaa kuin tuo miesten tuijottelu.

Joten jos joku tunnistaa itsensä, miksi mulkoilet?

Vierailija
29/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä olen huomannut, että joillakin perheenäideillä on tapana mulkoilla nuoria ja hyvännäköisiä naisia, mikä on vielä inhottavampaa kuin tuo miesten tuijottelu. Joten jos joku tunnistaa itsensä, miksi mulkoilet?

Eivätkö nuoret miehet vilkuile sinua lainkaan, vaikka olet nuori itse, vain keski-ikäiset tai yli. Oletko miettinyt, mistä se kertoo?

Vierailija
30/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä olen huomannut, että joillakin perheenäideillä on tapana mulkoilla nuoria ja hyvännäköisiä naisia, mikä on vielä inhottavampaa kuin tuo miesten tuijottelu. Joten jos joku tunnistaa itsensä, miksi mulkoilet?

Eivätkö nuoret miehet vilkuile sinua lainkaan, vaikka olet nuori itse, vain keski-ikäiset tai yli. Oletko miettinyt, mistä se kertoo?

No kylläpäs vaihdan :D En viitsi aloittaa uuttakaan keskustelua.

Ja kyllä ikäiseni vilkuilevat myös, mutta heidät on helpompi ignoorata. Ollaan enempi samalla aaltopituudella, jos ymmärrät. :)

Vierailija
31/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon tunteen ap. Mietin itsekkin nuorena köyhänä opiskelijana että sentään näytän paremmalta kuin useimmat varakkaammat. :D No niin ne osat vaihtuu. Nykyään saa sitten lohtua siitä että on rahaa ja kiva perhe ja hyvä mies. Eikä tästä pärstästä nyt vielä peilit säry. No hoidahan ap sinäkin asiat niin, että kun aika tekee tepposet ulkonäölle, on sitten jotain muuta tilalla. Siihen asti nauti niistä katseista.

Vierailija
32/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä olen huomannut, että joillakin perheenäideillä on tapana mulkoilla nuoria ja hyvännäköisiä naisia, mikä on vielä inhottavampaa kuin tuo miesten tuijottelu.

Joten jos joku tunnistaa itsensä, miksi mulkoilet?

tai katselevat, ELLETTE ITSE TEE SAMAA!? Aistitteko asian jollain muulla elimellä kuin silmillänne? Jos tiedät, että joku katsoo sinua, sinun on myös katsottava häntä.

Ap onkin oikein mestari, kun näkee kuolankin sen miehen poskella, joka luonnollisesti pysähtyy hetkeksi katsomaan talonsa ohi kulkevaa ihmistä. Ap:ta taitaa olla mahdotonta saada pois näistä seksiunelmistaan, koska on varsin harvinaista ja suorastaan ihmisluonnon vastaista, että harvoja ohikulkijoita ei jäisi hetkeksikään katsomaan. Eli ihmiset tuijottavat vastaisuudessakin. Myös naiset. Mutta ap:n logiikalla miehet tuijottavat koska ap on niin himottavan näköinen ja oma vaimo kammottava kurjimus, ja naiset, koska vihaavat ap:ta ja pelkäävät miehensä lähtevän ap:n perään. Way to go ap, ehkä ikä voi tuoda vielä sinullekin hieman arkirealismia ja järkeä päähän! Mutta vähän huonolta vaikuttaa ennuste.

Vierailija
33/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs vaihdan :D En viitsi aloittaa uuttakaan keskustelua. Ja kyllä ikäiseni vilkuilevat myös, mutta heidät on helpompi ignoorata. Ollaan enempi samalla aaltopituudella, jos ymmärrät. :)

Ehkä ensikerralla sitten :D Muuten tulee se vaikutelma, että olet aika pahan näköinen oikeasti ja tuijottelu lähinnä toiveajattelua; jos ymmärrät, mitä tarkoitan :D

Muista myös painoindeksi!

Vierailija
34/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku katsoo mua kuola poskella, yäk.

Vierailija
35/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne minuakin katsovat pitkään

kun käyn lenkillä. Olen 37-vuotias ja minulla on kolme lasta.

Olen pari vuotta sinua nuorempi, mutta ajatukset ovat samat. Ehkä ikä on jo karsinut ylimääräisen narsismin.

Vierailija
36/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku katsoo mua kuola poskella, yäk.

Dementiassahan omien ruumiintoimintojen kontrollointi vaikeutuu, selittäisi tuon kuolaamisen. Eli oletko ap varma, ettei ollut mikään ryhmäkoti tai vast.?

Vierailija
37/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs vaihdan :D En viitsi aloittaa uuttakaan keskustelua. Ja kyllä ikäiseni vilkuilevat myös, mutta heidät on helpompi ignoorata. Ollaan enempi samalla aaltopituudella, jos ymmärrät. :)

Ehkä ensikerralla sitten :D Muuten tulee se vaikutelma, että olet aika pahan näköinen oikeasti ja tuijottelu lähinnä toiveajattelua; jos ymmärrät, mitä tarkoitan :D

Muista myös painoindeksi!

Haha, pitää pistää korvan taakse. Ainiin, unohdin muuten mainita että olen blondi ja kuppikokokin on 70F... ;)

Ja mitä joku sanoi siitä, että huomaan tuijottelun vain, koska teen itse samaa, niin oikeasti, toisen ihmisen katsominen on eri asia, kuin mulkoilu tai tuijottaminen.

Vierailija
38/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pitää pistää korvan taakse. Ainiin, unohdin muuten mainita että olen blondi ja kuppikokokin on 70F... ;)

Ja mitä joku sanoi siitä, että huomaan tuijottelun vain, koska teen itse samaa, niin oikeasti, toisen ihmisen katsominen on eri asia, kuin mulkoilu tai tuijottaminen.

Miehet tuijottavat sinua "kuola valuen", koska olet blondi kuppikokoa 70F, ja muut tielläliikkujat saavat osakseen vain "katsomista". Lisäksi okt-alueiden vaimot on hirveitä rupsakkeita. Ugh, olet puhunut ap. Viisaus asuu sinussa!

Toivottavasti ylimielisyys ja ilkeys eivät kostaudu esim. siten, ettet koskaan saa okt-taloa, koska miehesi jättää sinut sisäisesti miellyttävämmän upean naisen vuoksi.

Vierailija
39/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette katsele itsekin kauemmin kuin pari sekuntia? :)

Vierailija
40/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pitää pistää korvan taakse. Ainiin, unohdin muuten mainita että olen blondi ja kuppikokokin on 70F... ;) Ja mitä joku sanoi siitä, että huomaan tuijottelun vain, koska teen itse samaa, niin oikeasti, toisen ihmisen katsominen on eri asia, kuin mulkoilu tai tuijottaminen.

Miehet tuijottavat sinua "kuola valuen", koska olet blondi kuppikokoa 70F, ja muut tielläliikkujat saavat osakseen vain "katsomista". Lisäksi okt-alueiden vaimot on hirveitä rupsakkeita. Ugh, olet puhunut ap. Viisaus asuu sinussa! Toivottavasti ylimielisyys ja ilkeys eivät kostaudu esim. siten, ettet koskaan saa okt-taloa, koska miehesi jättää sinut sisäisesti miellyttävämmän upean naisen vuoksi.

joskus viikottain. Kaikkea ei kannata uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän