Minkälainen tatuointi teillä on? :)
Tai useampia? Kaadutko sitä/niitä? Aiotko ottaa lisää? Ihan mielenkiinnosta kyselen ja katselen tulisiko vastauksia.. Leimakuume! Itsellä ruusuja ja tekstiä jo valmiina..
Kommentit (6)
Vain yksi. Liittyy mun kiinalaiseen horoskooppimerkkiin. Aion ottaa edesmenneiden koirien muistoksi toisen, eli ei toi ensimmäinenkään kaduta.
on niin pieni ettei kaduta. Ajattelin ranteeseen ruusua, mutta se saattaisi olla liikaa, en oikein muuten ole tatuointityyppinen:)
pääskyset (vm. 2008) ja tribaali (vm. 1998). En lainkaan kadu.
otan uuden ehkä 2018 :-) Ehkä joku kirsikka, mansikka tai muu hedelmä. Banaani :-D
pääskyset (vm. 2008) ja tribaali (vm. 1998). En lainkaan kadu.
otan uuden ehkä 2018 :-) Ehkä joku kirsikka, mansikka tai muu hedelmä. Banaani :-D
joo banaani kuulostaa hyvältä.. ;) Miksi hedelmä? eikö tribaali kaduta? Niistä sanotaan, että ne on tosi out ja tosi ysäriä :(
Mun kaveri piirsi yyberhienon pienen tripaalin mulle paperilel ja sen kans menin liikkeeseen..oisko ollu vuosi 2005?Mutta en kadu,se on hieno,eikä suurikaan ja kellään muulla ei varmasti ole :)
Ei varsinaisesti kaduta, mutta eivät istu enää nykyiseen tyyliini. Aion poistattaa heti kun taas pääsen töihin hoitovapaalta...