Minkälainen tunne oli kun sait plussan raskaustestiin?
Ja kuinka kerroit miehellesi plussasta vai oliko mies mukana tarkistamassa raskaustestin tulosta?
Kommentit (9)
minulla ei ollut tuolloin vakituista miesystävää.
:(
toistaiseksi vain negatiivisa tikkuja katsellut, vaikka monesti olen ollut lähes varma kuvittelemista oireista, että joko nyt...
Päivä sen jälkeen kun menkat eivät olleet alkaaneet, sanoin hiehelle että nyt pitää käydä ostamassa testit, sitten tein testin kun mies oli jo töissä, ja laiton tekstarin, että olen raskaana! Olin onnellinen koska olimme olleet ilman ehkäisyä jo puoli vuotta, ja ehdimme jo hieman huolestua onko meissä jotain vikaa kun en tule raskaaksi. Mies oli myös innoissaan. Hieman myös pelotti tuleva, kun meillä ei ollut juuri mitää kokemusta vauvoista. Raskausaika oli ihanaa, nautin pienestä ja pyöreästä masusta jota on nyt jo ihan ikävä! Vauvat on ihania, mutta tällä hetkellä ei uutta lasta enää tähän perheeseen.
Vähän oli perhosia vatsassa ja olo oli hiukan kummallinen. Mieheni oli juuri silloin muuttoapuna kaverillaan kun tein testin. Testi tosiaan oli positiivinen ja soitin miehelleni tuloksesta ja mies otti asian positiivisesti vastaan. Kotia tullessaan mies sanoi, että lämmitetäänhän sauna asian kunniaksi. :)
kerralla epäusko, pidin testiä vessassa monta päivää ja välillä piti käydä vilkaisemassa. Olin tehnyt testin suunniteltua aikaisemmin lääkärikäynnin takia, ja olin raskautunutkin yllättävän nopeasti. Muistan kun kökötin vessan lattialla kyykyssä sen testin kanssa ja tuijotin :D. Puoliso oli usean sadan km päässä, ja aika hämmentynyt ja yllättynyt tuloksesta hänkin.
Toka kerralla olin tehnyt pari miinustestiä epämääräisten oireiden takia, ja sitten testaus tehtiin tk:n labrassa. Positiivinen tulos tuli puhelimessa ja epäuskoa, mutta myös suunnatonta iloa tuotti sekin :). Nyt lapsi 2v ja rv 28 :).
Samoin mies. Nyt on jotenkin epätodellinen olo. Pohdin paljon onko tämä järkevää, kun lapset on jo isoja ja nyt sitten uudestaan kaikki se.. Mies on onnellinen ja iloinen.
Vauva oli toivottu ja odotettu, vaikka vain pari kk yritystä takana. Tein testin aamupissasta ja menin herättämään miehen heti ja kerroin hänelle. Hän oli myös iloinen ja onnellinen. Tuosta on jo kahdeksan vuotta aikaa.
suu auki. Raskaus oli aikamoinen yllätys. Testin tein kun oli jotenkin outo fiilis, mutta en silti uskonut että plussa olisi tulossa. Tuijottelin sitä tikkua aikani epäuskoisena. Sitten raahauduin alakertaan ja oli pakko istua rappusissa alas varmaan 3 kertaa. Äkkiä kaverille soittoa että nyt on tapahtunut jotain uskomatonta. Meni kaverilla aamukahvit väärään kurkkuun. Pieni paniikkihan siinä meinasi iskeä, mutta olin kuitenkin iloinen. Miehelle kerrottuani olin entistä iloisempi, sillä en ollut ollenkaan varma miehen reaktiosta.