Millä ja miten puristelette mustapäitä?
Minä puristan vessan peilin edessä, joko ihan sormilla, terävän veitsen avulla tai neulalla.
Kommentit (32)
Mä en kans tajua; miten tuo rauta toimii. Kertokaa!!
BS:n sivuilta kopioituna: "Valitse sopiva pää mustapään tai näppylän koon mukaan. Aseta raudan pää keskelle mustapäätä tai näppylää ja paina alas hellävaraisesti. Pyyhi puhtaaksi jokaisen käytön jälkeen." Ei kai tuon ymmärtäminen niin vaikeaa voi olla kenellekään aikuiselle? Anyway, mustapäärauta on huomattavasti ihoystävällisempi ja tehokkaampi vaihtoehto kuin esim. parsinneula: miten kukaan viitsii tuhota kasvojensa herkkää ihoa sillä tavalla! :(( Ja ajatelkaa millaiset kraaterit iholle pikkuhiljaa neulasta muodostuu! Miliumit ovat toki eri asia ja tarvitsevat teräväkärkisen avaajan, mutta että mustapäitäkin?!
silmukkapää ole sen huonompi iholle kuin mustapäärautakaan. Ihan pehmeäreunainen rautainen silmukka siinäkin, maksaa vain hitusen vähemmän kuin virallinen mustapäärauta.
sormin puristaminen? Ja saako sillä yhtä tehokkaasti "pitkät" mustapäät pois?
Entä millaisia kokemuksia teillä on kasvosaunoista? Onko merkkien välillä eroa? Kannattaako maksaa Philipsin koneesta yli sata euroa vai ostaako Beuer 40 eurolla?
tulevat kuitenkin 2 päivässä takaisin eikä ihon kunto parane mitenkään tuosta. Mulla selvästi on parantunut kunto siitä kun lopetin niiden puristelun, huokoset on pienentyneet puristeluajasta.
Mulla on ollut tuollainen mustapäärauta, mutta se ei mielestäni ollut toimiva. Ostin joskus body shopista. ap
Myös Body shopista
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=I9SL_lrKmKs&feature=youtube_gdata_player" alt="http://www.youtube.com/watch?v=I9SL_lrKmKs&feature=youtube_gdata_player">http://www.youtube.com/watch?v=I9SL_lrKmKs&feature=youtube_gdata_player…;
Meinas tulla oksennus, vaikken yleensä ole herkkä tämmösten juttujen kanssa. Itse tykkään puristella omaa nenääni, josta onneksi tulee aika paljon vähemmän tavaraa kuin tuosta :/
Niin ja mulla on semmonen mustapäärauta, jossa on pieni pyöreä "kuppi" päässä, jonka keskellä on reikä mistä mustapää tursotetaan.
Niin ja mulla on semmonen mustapäärauta, jossa on pieni pyöreä "kuppi" päässä, jonka keskellä on reikä mistä mustapää tursotetaan.
Se reikä siinä keskellä on ihan vaan helpottamassa puhdistamista, siis sen raidan puhdistamista. Mustapäiden tursottelun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Se reikä siinä keskellä on ihan vaan helpottamassa puhdistamista, siis sen raidan puhdistamista. Mustapäiden tursottelun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Siis sen RAUDAN, ei raidan.. :D
[quote author="Vierailija" time="24.08.2012 klo 13:42"]
Minä puristan vessan peilin edessä, joko ihan sormilla, terävän veitsen avulla tai neulalla.
[/quote]
Enimmäkseen mäkkärin tai rautatieaseman edessä, yleensä viikonloppuiltaisin kun niitä on paljon. Itse en kyllä mitään veistä käytä, siihen kun tulee herkästi heti stevarit väliin, tulee vaan sanomista. Äkkiä ne sit siitä kyllä häviää, mutta aina niitä vaan kumminkin uudestaan tulee..
[quote author="Vierailija" time="24.08.2012 klo 13:48"]
sitten puristan parsinneulan silmukkapäällä. Mustapääni ovat kovia ja tiukassa.
[/quote]
Kiitos vinkistä!
BS:n sivuilta kopioituna:
"Valitse sopiva pää mustapään tai näppylän koon mukaan. Aseta raudan pää keskelle mustapäätä tai näppylää ja paina alas hellävaraisesti. Pyyhi puhtaaksi jokaisen käytön jälkeen."
Ei kai tuon ymmärtäminen niin vaikeaa voi olla kenellekään aikuiselle?
Anyway, mustapäärauta on huomattavasti ihoystävällisempi ja tehokkaampi vaihtoehto kuin esim. parsinneula: miten kukaan viitsii tuhota kasvojensa herkkää ihoa sillä tavalla! :(( Ja ajatelkaa millaiset kraaterit iholle pikkuhiljaa neulasta muodostuu! Miliumit ovat toki eri asia ja tarvitsevat teräväkärkisen avaajan, mutta että mustapäitäkin?!