Oliko tää teidän mielestä ylireagointia?!
Eilen illalla oli tarkoitus harrastaa seksiä, oltiin sovittu etukäteen kun lasten takia ei voi olla spontaani.
No niin, olin ihan mukana kunnes mies meni sanomaan että "voinko nuolla sun pimppiä"! Tuli niin likanen olo tosta että alko suututtaa, tönäsin miehen päältäni ja katsoin loppuillan telkkaria. Mies suuttui kans ja väitti että vedin ihan överiks.
Mun mielestä tää oli miehen vika, koska oon useesti kieltäny puhumasta mulle noin halventavasti. Mitä mieltä te olette, kumpi käyttäytyi huonosti?
Kommentit (66)
Minä taidan olla sitten todella alistettu, kun mieheni ei edes kysy vaan ryhtyy oitis toimwwn :(
Raiskattuko?
Ap:lla lapset on tehty niin, että letkua on heiluteltu etupyllyssä.
letku.... ehhehheeeeee
etupylly, etupeppu, lipaista, letku, leiska kuulostavat todella noloilta. Ikinä en itse kehtais tuollaisia sanoja käyttää. Etupylly, hahahahaa :D :D nolo :D :D reps
etuPYLLYÄ pitäisi nuolla eikä pillua/pimppia.
... ... ... HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAAAA!
etupylly, etupeppu, lipaista, letku, leiska kuulostavat todella noloilta. Ikinä en itse kehtais tuollaisia sanoja käyttää. Etupylly, hahahahaa :D :D nolo :D :D reps
Sukupuolielimet on kuitenkin kaunis asia, miks niistä ei vois käyttää sieviä nimiä? Tosi häpäisevää kun nykyään naisetkin sanoo alapäätään ties mikskä toosaks ja majavaks. Sitäpaitsi aikuisella naisella ei tosiaan ole mitään pimppiä!AP
Minä taidan olla sitten todella alistettu, kun mieheni ei edes kysy vaan ryhtyy oitis toimwwn :( Raiskattuko?
epäillä, että olen seksuaalisesti hyväksikäytetty. Mies voisi kysyä aina ennen seksiä että mitä saa ja voi tehdä. Saanko lipsuttaa viivaasi? Saanko ujuttautua sisään eupyllyysi? Saanko nyt laukaista lastit jo sisään? Jne.
ettenkö tykkäis suuseksistä, vaan siitä miten rumasti mies puhui mulle.AP
No millaisin kielikukkasin sinua olisi pitänyt asian suhteen puhutella jotta olisit antanut nuolla?
Sukupuolielimet on kuitenkin kaunis asia, miks niistä ei vois käyttää sieviä nimiä? Tosi häpäisevää kun nykyään naisetkin sanoo alapäätään ties mikskä toosaks ja majavaks. Sitäpaitsi aikuisella naisella ei tosiaan ole mitään pimppiä!AP
Miksi pylly on sanana muka ok, mutta pimppi ei? Hohhoijaa. Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä, etupylly-sana on nolouden huippu.
Itse rakastan kun mieheni puhuu minulle oikein rivoja. Jopa suorastaan haukkuu huoraksi ja huutaa vaikka alistu, huora! Polvillesi, lutka!
Eihän siinä mitään halventavaa ole kun kyse on kahden parisuhteessa olevan aikuisen keskinäisistä seksileikeistä. En ymmärrä ollenkaan sellaista ettei aikuiset ihmiset jotka voi naida keskenään kestä puhumista suoraan siitä naimisesta tai sukuelimistä.
kosketella kielelläni ulkosynnyttimiäsi, rakas.
ulkosynnyttimet.
....mulla menis halut, jos mitään pillujuttuja joutuis kuuntelemaan.
Tarviiko sitä nyt kysellä joka vaiheessa, saako sitä tai tätä tehdä, senkun sukeltaa vaan :-)
Korkeintaan voi siinä kuiskata korvaan, että "mä haluun nuolla sua".
Tuhmia voi puhua tyylikkäästikin.
veijariani vasten vetistä vaginaasi? Ap voi tykätä vaikka tällaisesta sanahelinästä.
Oon kertonu sille etten siedä p-sanaa missään muodossa. Ihan jo lastenkin takia meillä puhutaan etupyllystä minkä mies hyvin tietää, ja silti sanoi noin. Sama kun se ois sanonu suoraan, että "hei en kunnioita sua ollenkaan likanen lutka"!AP
Oon kertonu sille etten siedä p-sanaa missään muodossa. Ihan jo lastenkin takia meillä puhutaan etupyllystä minkä mies hyvin tietää, ja silti sanoi noin. Sama kun se ois sanonu suoraan, että "hei en kunnioita sua ollenkaan likanen lutka"!AP
Kuolen. :'D
"Saanen siemailla ulkosynnyttimiesi hunajaa?"
"Hei kulta, mä tuun sun etupyllyys!"
No niin. Taidanpas käyttää noita itse.
"Rakas, etupyllyni hinkuu sinun puutarhaletkuasi!"
Seksistä sovitaan etukäteen ja sanojaan joutuu varomaan kesken aktin. Kun kaikki menee pieleen mennään katsomaan vihaisena telkkaria, sen sijaan että yritettäisiin korjata tilanne. Tuliko antoisaa ohjelmaa?
Noista ap:n letkuista tuli mieleen Junnu Vainion biisi:
"Mull on kylän suurin kypärä ja letku letkeä,
kun mä ruiskutan ei palo kestä montaa hetkeä ..."
Eikös ike Kanerva sanonut johanna Tukiaisen etupyllyä puutarhaksi? Olisiko se kiva sana?
Vierailija kirjoitti:
ehkä
Kelpo nekropostausta nostaa kymmenen vuotta vanha ketju sanoakseen "ehkä". Hyvä!
Pitää suunsa kiinni ja avaa eukon alapään huulet ihan hiljaa muina miehinä vain :)