Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tää teidän mielestä ylireagointia?!

Vierailija
24.08.2012 |

Eilen illalla oli tarkoitus harrastaa seksiä, oltiin sovittu etukäteen kun lasten takia ei voi olla spontaani.

No niin, olin ihan mukana kunnes mies meni sanomaan että "voinko nuolla sun pimppiä"! Tuli niin likanen olo tosta että alko suututtaa, tönäsin miehen päältäni ja katsoin loppuillan telkkaria. Mies suuttui kans ja väitti että vedin ihan överiks.

Mun mielestä tää oli miehen vika, koska oon useesti kieltäny puhumasta mulle noin halventavasti. Mitä mieltä te olette, kumpi käyttäytyi huonosti?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteltiin miehen kanssa tosta ja todettiin, että nauramaanhan me alettais jos mun mies alkais puhumaan mulle tolleen. Pimppi on jotenkin lapsellinen sana. :P Ihan vaan "voinko nuolla sua" riittää mainiosti.

Vierailija
22/66 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin nauranut niin että seksistä ei olisi tullut mitään jos mies olisi kysynyt saanko minä nuolla sinun etupyllyy.....

Niin oisin minäkin... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle että kysyy vast'edes että "saanen tuottaa oraalista nautintoa etupyllyysi"

:DD

Vierailija
24/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt koko ketjun lukeneena sanoisin että olet kyllä todella kireä ja estoinen tapaus!!

Vierailija
25/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sanaa siitä teillä käytetään? saako lasten kuullen sanoa pippeli?

Vierailija
26/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen olis sitte pitäny sanoo? Saanko liikutella kieltäni haarojesi välissä sijaitsevassa vaginassa? .....

Vierailija
27/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten miehen tulee tämä asia kysyä? Osaavat nyt sitten miehet parantaa rumat tapansa=D. Vastaa please Ap.

Vierailija
28/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla provo, ei kai kukaan oikeasti ole tuollainen

Vierailija
29/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tietää sen eikä siksi puhu tuollaisia.

Se on varmasti tuskastuttavaa, kun ei voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä, mutta joillakin meistä on sellaisia lukkoja, että se ei vaan onnistu. Tästä olisi kyllä hyvä keskustella miehen kanssa, sopia millä tavalla voisitte asioista sitten puhua. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta voi esim. käyttää koodikieltä, esim. "leikitäänkö vähän" tarkoittaisi harrastetaanko seksiä, "voinko tehdä hyvää" tarkottaisi voiko antaa suuseksiä tms. Silloin asiat ei kuulosta rumalta ja jutut onnistuu.

ohis

Vierailija
30/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katso että tuo oli halventavaa puhetta mieheltä.

Vierailija
31/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää nyt oli sinänsä aika hauska.

Siinä hekuman hetkellä mies sanoo: "Rakas, tohdinko tiedustella sinulta, saisinko lähestyä kielelläni etupyllyäsi".

tirsk

Vierailija
32/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kysyy aina noin kauniisti.

Exä, tokas onko sun vi**u puhas, voin nuolla jos on

Vierailija
33/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi voi olla totta!

Nyt joku kekseliäs mamma äkkiä laatimaan av-mamman seksikoodikirjaa. Siis tää ei voi olla totta!

mies tietää sen eikä siksi puhu tuollaisia.

Se on varmasti tuskastuttavaa, kun ei voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä, mutta joillakin meistä on sellaisia lukkoja, että se ei vaan onnistu. Tästä olisi kyllä hyvä keskustella miehen kanssa, sopia millä tavalla voisitte asioista sitten puhua. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta voi esim. käyttää koodikieltä, esim. "leikitäänkö vähän" tarkoittaisi harrastetaanko seksiä, "voinko tehdä hyvää" tarkottaisi voiko antaa suuseksiä tms. Silloin asiat ei kuulosta rumalta ja jutut onnistuu.

ohis

Vierailija
34/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että miten se pitäis sanoa ap:n mukaan.

Mun mielestä toi oli just hyvin noin sanottuna.

Mikä ihmeen likainen olo tuosta voi tulla. kenelläköhän tässä on pipo pikkasen piukalla.

Vierailija
35/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten miehen tulee tämä asia kysyä? Osaavat nyt sitten miehet parantaa rumat tapansa=D. Vastaa please Ap.

Vierailija
36/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyvä sanoa esim. "voinko lipaista sun etupyllyä" (tai vaikka etupeppua, joka kuulostaa vähän seksikkäämmältä). Mies vaan väkisin aina käyttää noita halventavia väännöksiä, ei sille mee perille tai sitten se ei kunnioita mua ja mun seksuaalisuutta.

Miehen elintä sanotaan meillä nimellä "letku" tai "leiska", kun sitä joku kysyi.

Yllättävää nähdä miten moni teistä sallii mieheltä tommoset jutut, vähän voisitte itsekin kunnioittaa omaa naiseuttanne ja vaatia parempaa kohtelua!AP

Vierailija
37/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Av:n oppikirjan mukaan=D

Mutta laittakaa nyt te estoiset se sananmuoto miten se pitää sanoa? Minua kiinnostaa kuulla.

Vierailija
38/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pleace... ootko ihan kielitieteen tohtori vai?

Joo mutta jos tää ei oo provo niin ap ylireagoi pahasti. Ymmärtäisin jos mies olisi käyttänyt karskia kieltä esim. saanko nuolla sun pillua tai vittua, tai huoritellut, hutsutellut tms.

Vierailija
39/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei...

Vierailija
40/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tämä olikin provo. surkea sellainen tosin.

tai sitten ap oikeasti noin ahdasmielisen siveä. Jolloin en laisinkaan ihmettele, että miehillä on vaikeaa parisuhteessa useinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä