Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tää teidän mielestä ylireagointia?!

Vierailija
24.08.2012 |

Eilen illalla oli tarkoitus harrastaa seksiä, oltiin sovittu etukäteen kun lasten takia ei voi olla spontaani.

No niin, olin ihan mukana kunnes mies meni sanomaan että "voinko nuolla sun pimppiä"! Tuli niin likanen olo tosta että alko suututtaa, tönäsin miehen päältäni ja katsoin loppuillan telkkaria. Mies suuttui kans ja väitti että vedin ihan överiks.

Mun mielestä tää oli miehen vika, koska oon useesti kieltäny puhumasta mulle noin halventavasti. Mitä mieltä te olette, kumpi käyttäytyi huonosti?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän estoinen.

Vierailija
2/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tämä olikin provo. surkea sellainen tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on saanu yleensä nuolla, ois saanu eilenkin jos ei ois kohdellu mua niinkun jotain halpaa horoa. Suvaitsetteko te teidän miehiltä tollasta?AP

4/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vain ehkä innostunut?

Vierailija
5/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, olet aito vajakkiääliö.

Miehesi siis haluaa antaa sinulle nautintoa ja sä käyttäydyt noin?

Moni nainen HALUAA suuseksiä mieheltä ja SUREE kun mies ei sitä halua antaa. Ja kun sulle tarjotaan sitä, sä pidät sitä LIKAISENA :D

tän on pakko olla provo.

Vierailija
6/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on saanu yleensä nuolla, ois saanu eilenkin jos ei ois kohdellu mua niinkun jotain halpaa horoa. Suvaitsetteko te teidän miehiltä tollasta?AP

halvan horon kohtelu?

Vierailija
7/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on ollukänkkäränkkä kylässä, oot ihan pääsi sisällä saanut tuon kuulostamaan pahalta. TOSIN!! täytyy myöntää että itse pimahdan herkästi pimppa-sanasta. Meillä EI käytetä seksin aikana sanoja pimpero, pipari, pimppa,pippeli, kikkeli, römpsä tms. Mulla häviää halut yhtä nopeasti kuin APlla, mutta en kyllä reagoi noin vahvasti :P

Vierailija
8/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tulis saastainen ja halpa olo tommosesta puheesta? Tunsin olevani joku maksullinen nainen, ja mies kyllä tietää että noista jutuista tulee sellanen olo. Oon kyllä kertonu miten naiselle pitää puhua.AP

Vierailija
9/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi estoinen ilmeisesti?

Lauantaisin pimeässä peiton alla hiljaa ja maaten kun lahna lähetyssaarnaajassa?

Voi sääli!

Vierailija
10/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettenkö tykkäis suuseksistä, vaan siitä miten rumasti mies puhui mulle.AP

Vierailija
11/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tulis saastainen ja halpa olo tommosesta puheesta? Tunsin olevani joku maksullinen nainen, ja mies kyllä tietää että noista jutuista tulee sellanen olo. Oon kyllä kertonu miten naiselle pitää puhua.AP

Haluatko rakkaani oraalista nautintoa?

Vierailija
12/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettenkö tykkäis suuseksistä, vaan siitä miten rumasti mies puhui mulle.AP

Vierailija
13/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ois ennemminkin kiihottanut toi. Ehkä pimppi-sanan ois voinu vaihtaa pilluksi tosin...

Vierailija
14/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: kyllä, sinä todellakin ylireagoit.

Miehesi tavassa ilmaista asia ei ollut mitään likaista tai asiatonta, vaan ongelma on sinun suhtautumisessasi.

Vierailija
15/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen parisuhde... Miksiköhän niitä kommunikaatio-ongelmia on jos yks vetää herneet nenuun tuollaisesta? Miksi asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä? :DD

hahahahaaaa

Vierailija
16/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis ollut rumaa, jos olisi sanonut "saanko nuolla sun pillua", mutta pimppi on ihan normaali sana, mies ei mitenkään tarkoittanut sanoa halventavasti.

Vierailija
17/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonu sille etten siedä p-sanaa missään muodossa. Ihan jo lastenkin takia meillä puhutaan etupyllystä minkä mies hyvin tietää, ja silti sanoi noin. Sama kun se ois sanonu suoraan, että "hei en kunnioita sua ollenkaan likanen lutka"!AP

Vierailija
18/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän estoinen tms.

N39

Vierailija
19/66 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonu sille etten siedä p-sanaa missään muodossa. Ihan jo lastenkin takia meillä puhutaan etupyllystä minkä mies hyvin tietää, ja silti sanoi noin. Sama kun se ois sanonu suoraan, että "hei en kunnioita sua ollenkaan likanen lutka"!AP

Minä olisin nauranut niin että seksistä ei olisi tullut mitään jos mies olisi kysynyt saanko minä nuolla sinun etupyllyy.....

Vierailija
20/66 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi:

Mielestäni sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi