Oliko tää teidän mielestä ylireagointia?!
Eilen illalla oli tarkoitus harrastaa seksiä, oltiin sovittu etukäteen kun lasten takia ei voi olla spontaani.
No niin, olin ihan mukana kunnes mies meni sanomaan että "voinko nuolla sun pimppiä"! Tuli niin likanen olo tosta että alko suututtaa, tönäsin miehen päältäni ja katsoin loppuillan telkkaria. Mies suuttui kans ja väitti että vedin ihan överiks.
Mun mielestä tää oli miehen vika, koska oon useesti kieltäny puhumasta mulle noin halventavasti. Mitä mieltä te olette, kumpi käyttäytyi huonosti?
Kommentit (66)
no, tämä olikin provo. surkea sellainen tosin.
Ja mies on saanu yleensä nuolla, ois saanu eilenkin jos ei ois kohdellu mua niinkun jotain halpaa horoa. Suvaitsetteko te teidän miehiltä tollasta?AP
Jos olet tosissasi, olet aito vajakkiääliö.
Miehesi siis haluaa antaa sinulle nautintoa ja sä käyttäydyt noin?
Moni nainen HALUAA suuseksiä mieheltä ja SUREE kun mies ei sitä halua antaa. Ja kun sulle tarjotaan sitä, sä pidät sitä LIKAISENA :D
tän on pakko olla provo.
Ja mies on saanu yleensä nuolla, ois saanu eilenkin jos ei ois kohdellu mua niinkun jotain halpaa horoa. Suvaitsetteko te teidän miehiltä tollasta?AP
halvan horon kohtelu?
Kyllä nyt on ollukänkkäränkkä kylässä, oot ihan pääsi sisällä saanut tuon kuulostamaan pahalta. TOSIN!! täytyy myöntää että itse pimahdan herkästi pimppa-sanasta. Meillä EI käytetä seksin aikana sanoja pimpero, pipari, pimppa,pippeli, kikkeli, römpsä tms. Mulla häviää halut yhtä nopeasti kuin APlla, mutta en kyllä reagoi noin vahvasti :P
Eikö teille tulis saastainen ja halpa olo tommosesta puheesta? Tunsin olevani joku maksullinen nainen, ja mies kyllä tietää että noista jutuista tulee sellanen olo. Oon kyllä kertonu miten naiselle pitää puhua.AP
Olet tosi estoinen ilmeisesti?
Lauantaisin pimeässä peiton alla hiljaa ja maaten kun lahna lähetyssaarnaajassa?
Voi sääli!
ettenkö tykkäis suuseksistä, vaan siitä miten rumasti mies puhui mulle.AP
Eikö teille tulis saastainen ja halpa olo tommosesta puheesta? Tunsin olevani joku maksullinen nainen, ja mies kyllä tietää että noista jutuista tulee sellanen olo. Oon kyllä kertonu miten naiselle pitää puhua.AP
Haluatko rakkaani oraalista nautintoa?
ettenkö tykkäis suuseksistä, vaan siitä miten rumasti mies puhui mulle.AP
Mua ainakin ois ennemminkin kiihottanut toi. Ehkä pimppi-sanan ois voinu vaihtaa pilluksi tosin...
Vastaus kysymykseesi: kyllä, sinä todellakin ylireagoit.
Miehesi tavassa ilmaista asia ei ollut mitään likaista tai asiatonta, vaan ongelma on sinun suhtautumisessasi.
Mielenkiintoinen parisuhde... Miksiköhän niitä kommunikaatio-ongelmia on jos yks vetää herneet nenuun tuollaisesta? Miksi asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä? :DD
hahahahaaaa
Mun mielestä olis ollut rumaa, jos olisi sanonut "saanko nuolla sun pillua", mutta pimppi on ihan normaali sana, mies ei mitenkään tarkoittanut sanoa halventavasti.
Oon kertonu sille etten siedä p-sanaa missään muodossa. Ihan jo lastenkin takia meillä puhutaan etupyllystä minkä mies hyvin tietää, ja silti sanoi noin. Sama kun se ois sanonu suoraan, että "hei en kunnioita sua ollenkaan likanen lutka"!AP
Taidat olla vähän estoinen tms.
N39
Oon kertonu sille etten siedä p-sanaa missään muodossa. Ihan jo lastenkin takia meillä puhutaan etupyllystä minkä mies hyvin tietää, ja silti sanoi noin. Sama kun se ois sanonu suoraan, että "hei en kunnioita sua ollenkaan likanen lutka"!AP
Minä olisin nauranut niin että seksistä ei olisi tullut mitään jos mies olisi kysynyt saanko minä nuolla sinun etupyllyy.....
Vastaus kysymykseesi:
Mielestäni sinä.
vähän estoinen.