Mistä löytyy sadetakkeja aikuisille?
Siis mistään en löydä! Marimekossa on älyttömän kalliita ja en halua perus Rukan sadeasua. Onko joku löytänyt jostain ok-hintaisen (ei yli 50e) naisten sadetakin? Ihme kun niin vähän on tarjontaa.
Kommentit (19)
http://www.lindex.com/fi/naiset/ylaeosat/paeaellysvaatteet/6810988/Sade…
Mun mielestä jossain oli keltaisenakin
Marketeista en olekaa katsonut, mutta kiersin kaikki keskustan kaupat anttila, lindex, hm, seppälä jne.
TuoLindexin olisi kai ihan hyvä, mutta en oikein mustaa haluaisi. Joku iloinen kuviollinen olisi kiva.
vähän tulee myöhässä tää vastaus..., mutta norjalaisella Stormbergillä on tänään tarjouksia sadetakeista, linkissä kiva malli joka 44 €
https://www.stormberg.com/fi/vingfjell-sadetakki-naiset.html#10260085008
merkkur kirjoitti:
vähän tulee myöhässä tää vastaus..., mutta norjalaisella Stormbergillä on tänään tarjouksia sadetakeista, linkissä kiva malli joka 44 €
https://www.stormberg.com/fi/vingfjell-sadetakki-naiset.html#10260085008
.
Kiitokset vinkistä, tilaus tehty.
Mäkin olen etsinyt sadetakkia. Olen kysynyt kolmesta urheilukaupasta mutta edes sitä perus Rukkaa ei ole tarjolla. Ärsyttää kun pitää pyörällä kulkea ja viime viikollakin kastuin sisähupparia ja aluspaitaa myöten likomäräksi kun vettä tuli aivan kaatamalla niskaan eikä tuulitakkini kestänyt sitä. Sadetakki olisi ollut tosi tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen etsinyt sadetakkia. Olen kysynyt kolmesta urheilukaupasta mutta edes sitä perus Rukkaa ei ole tarjolla. Ärsyttää kun pitää pyörällä kulkea ja viime viikollakin kastuin sisähupparia ja aluspaitaa myöten likomäräksi kun vettä tuli aivan kaatamalla niskaan eikä tuulitakkini kestänyt sitä. Sadetakki olisi ollut tosi tarpeen.
Nykyisinhän sadetakkeja on vähän joka kaupassa, kun ovat ilmeisesti muotia. Ihan perusmarketeissakin. Jos ei sitä perussadetakkia halua, on olemassa myös vedenpitäviä ulkoiluasuja. Eivät ihan maltaita maksa (omani oli muistaakseni 89e, takki+housut) ja olen pysynyt kuivana kaatosateellakin.
Erä- ja kalastusliikkeistäkin. Katso vaikka honkkarin valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisinhän sadetakkeja on vähän joka kaupassa, kun ovat ilmeisesti muotia. Ihan perusmarketeissakin. Jos ei sitä perussadetakkia halua, on olemassa myös vedenpitäviä ulkoiluasuja. Eivät ihan maltaita maksa (omani oli muistaakseni 89e, takki+housut) ja olen pysynyt kuivana kaatosateellakin.
Minkä merkkinen? Mulla on 135 € tuulipuku eli kalliimpi eikä se pitänyt yhtään kaatosadetta.
Tokmanni, Prisma, K-rauta, Citymarket. Siinä muutama esimerkki, joissa olen sadetakkeja nähnyt ihan lähiviikkoina myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen? Mulla on 135 € tuulipuku eli kalliimpi eikä se pitänyt yhtään kaatosadetta.
Tuulipuku onkin eri asia kuin vedenpitävä ulkoilupuku. Katso ostaessa takin teknisistä tiedoista vedenpitävyys. Vedenpitävässä asussa on kalvo, joka pitää vettä, tuulipuvussa vain tuulenpitävä kangas. Merkillä ja hinnalla ei ole merkitystä vedenpitävyydessä, vaan takin ominaisuuksilla.
-ei tuo jota lainasit
Minäkin etsin! Kaveri sanoi ostaneensa kauniin pantterikuvioisensa kapp ahlilta mutta ei siellä mitään ole?? Haluaisin sellaisen normitakin oloisen ja värikkään (kuvioidun). Ja alle 50e
Mun kaverilla joka pyöräilee säällä kuin säällä on DrymaxX -kankainen kuoriasu. Hän kehui että se on tosi mukava pyöräillessä kun se pitää hyvin vettä eikä rankkasateessakaan polkiessa tule vesi läpi.
Yksi sadetakki joka maksoi 200 e en paljonkaan ole käyttänyt. Sasta drymax.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika arvokas sadetakki, varsinkin jos on vain vähällä käytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika arvokas sadetakki, varsinkin jos on vain vähällä käytöllä.
Itsekin ihmettelin mikä siinä maksoi.
Tytöille myydään paljon kivoja kuviollisia takkeja.