Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englannissa asuvat

Vierailija
22.08.2012 |

Katsoitteko eilen ajankohtaisohjelmaa, jossa käsiteltiin synnytyksen jälkeistä masennusta ja psykoosia?

Lisäksi, oletteko löytäneet mitään paikallista foorumia, joka olisi av:n tyylinen? Jossa kerrottaisi todellisesta elämästä eikä pidettäisi yllä kulisseja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta NHS:n mielenterveyspalveluista? Pääseekö helposti?

Vierailija
2/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssairaaloilla on omat mielenterveystiimit, jotka hoitaa. Niille voi soittaa ja varata ajan itsekkin ilman lähetettä. Mulla on hyvät kokemukset tuosta.

Normaalit sitten menee gp:lle ja voi saada lähetteen psykiatrille. Mulla meni 12 viikkoa ennenkuin sain ajan mutta en mennyt sinne, kun pääsin sitten synnärin tiimin hoiviin. Ei ole kokemusta tavispalveluista, kun nyt menee hyvin synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko eilen ajankohtaisohjelmaa, jossa käsiteltiin synnytyksen jälkeistä masennusta ja psykoosia?

Lisäksi, oletteko löytäneet mitään paikallista foorumia, joka olisi av:n tyylinen? Jossa kerrottaisi todellisesta elämästä eikä pidettäisi yllä kulisseja?

Vierailija
4/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHS:n mielenterveyspalveluihin pääsee suht helposti. Muuten voi olla aika tiukkaa. Oma mies odotti reilun vuoden vaikka oli pahoja ongelmia (itsemurhayrityksiä yms). Miltä kanavalta se tuli? Onko netissä jossain nähtävissä kun jäi kokonaan huomaamatta tollanen? Oon myös yrittäny ettiä av:n kaltaista foorumia, mutta kaikki tuntuu olemaan vaan sellasia tekopyhiä missä kaikki on ruusuilla tanssimista ja oikeita ongelmia ei ole... Tai sitten kaikkien muiden elämä täällä on sellaista, mene ja tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän