LOPETIN IMETYKSEN VIIKKO SITTEN: RINNAT ON VIELÄKIN TURPEAT
Onko ok? Onko normaalia? Rinnat ovat herkät ja 2 kuppikokoa isommat kuin normaalisti kun imetin ja niiden iho on aika kova! Lopetin imetyksen juuri viikko sitten! Lapsi on jo reilusti yli vuoden.
Kommentit (7)
onko mahdollista, että rinnat jääkin isommaksi? Ettei pienene enää? Olisi niin ihanaa.... Mulla on normaalisti a-kuppi mutta nyt kun lopetin imetyksen ne paisui c-kuppiin ja on kyllä just täydellisen kokoiset mun vartaloon. Mutta pelkään että ne kutistuu tuosta taas... Äääh :(
ap
kun rintarauhanen siirtyy lepotilaan. Paitsi jos säilytät raskauskilosi ja ne ovat sopivasti asettuneet juuri rintoihisi. Mutta muutaman viikon voi olla turvotusta kyllä.
Se liittyy ihan tämän palstan seuraamiseen. Av-mammoilla rinnat suurenevat yhdellä tai kahdella kuppikoolla joka raskaudessa ja säilyvät vanhuuteen saakka puolipalloina. Myös alapään kireys paranee samalla tavalla sitä paremmin, mitä enemmän lapsia on synnyttänyt. Onneksi olkoon.
Olisi upeaa jos pysyisi mutta en usko!
Mulla ei ole enää raskauskiloja ja olen taas hoikka. Rinnat on vaan niin minipienet että ilahduin, kun ne yhtäkkiä paisui. Siis ennen raskautta oli a-kuppi, synnytyksen jälkeen niistä tuli jotain D-kuppisia ja kun maidon tulo tasaantui tuli taas a-kuppi. Nyt lopetin imetyksen ja ilmestyi c-kupit!
Mutta tämä ilo on kai ohimenevää :/ Harmi!
Eli pari viikkoa saatan saada nauttia? Pitää ottaa muistokuvia hyvin istuvista rintaliiveistä :D
ap
Se liittyy ihan tämän palstan seuraamiseen. Av-mammoilla rinnat suurenevat yhdellä tai kahdella kuppikoolla joka raskaudessa ja säilyvät vanhuuteen saakka puolipalloina. Myös alapään kireys paranee samalla tavalla sitä paremmin, mitä enemmän lapsia on synnyttänyt. Onneksi olkoon.
Kiitos kiitos, kumpa olisikin noin! :)
ap
Mulla ei tissit koskaan palanneet siihen b-kuppiin, joka oli ennen lapsia, ja se on sääli. En vaan tykkää isoista.
Sellaisiksi ne taitavat jäädä.