Boikototko mitään yritystä ja miksi
Itse en käy Keskon liikkeissä kuin suuresta pakosta ja äärimmäisen harvoin jonkun tarjouksen perässä. Miksikö? Olin nuori opiskelijatyttö, kun siellä eräs iso pomo sanoi, että naiset eivät etene urallaan handicap´n takia. Golfia en pelaa, mutta toisenlaisen handicapin tunnistan ja tunnistin jo silloin.
Kommentit (54)
Eivät palkkaisi työntekijöitä, vaan homma pyörii ilmaisilla harjottelijoilla. Toimitusjohtaja on itsekeskeinen, nokka pystyssä kulkeva kusipää.
Mistä siis ostat ruoat ja päivittäistavarat?
jatkoi vuosikausia bisfenolituttipullojen valmistusta vaikka hyvin tiesi niiden "turvallisuuden".
Eivät palkkaisi työntekijöitä, vaan homma pyörii ilmaisilla harjottelijoilla. Toimitusjohtaja on itsekeskeinen, nokka pystyssä kulkeva kusipää.
Arvasin! Tuollainen viherpiipertäjä-meininki lähtee aina työntekijöiden riistämisestä.
Itse en käy Keskon liikkeissä kuin suuresta pakosta ja äärimmäisen harvoin jonkun tarjouksen perässä. Miksikö? Olin nuori opiskelijatyttö, kun siellä eräs iso pomo sanoi, että naiset eivät etene urallaan handicap´n takia. Golfia en pelaa, mutta toisenlaisen handicapin tunnistan ja tunnistin jo silloin.
Muslimien kanssa en vapaaehtoisesti halua olla ikinä
missään tekemisissä.
Muslimit on pahoja.
Esimerkejä on maailma väärällään, ovat röyhkeitä, kovaäänisiä ja epärehellisiä.
Pentikkiä boikotoin koska ovat aikanaan jättäneet palkkoja maksamatta.
ei edes appelsiineja.
En boikotoi mitään merkkiä, mutta sen jälkeen kun suomalainen rauhanturvaajakin kuoli israelilaisten pommittamana, en osta mitään mikä tulee niiden sotahullujen maasta. Niiden pitäisi tajuta paremmin kun ovat koulutettua väkeä (kiihko-muslimithan ei tajua muuta kuin mitä imaami niille käskee, koska eivät osaa edes lukea, ja tappavat kaikkea liikkuvaa. Onneksi jostain Afganistanista ei edes tule tänne mitään ostettavaa. Hohhoh.)
terv. tavissuomalainen.
Irtisanoivat raskaanaolevan, pomo halusi itse mitata sairaslomalaisten kuumeen, paskapalkat ja ammattitaidotonta väkeä paskapalkkojen takia.
Ovat sössineet ihan joka kerta tilaukset. Ja suhtautuvat töykeästi tiedusteluihin.
mutta en jaksa olla niin valikoiva.
Ajettiin turhaan peräkärryjen kans melkein kolmesataa kilometriä, eikä tarvitsemaamme tavaraa sitten ollutkaan varastossa, vaikka vartavasten soitettiin etukäteen ja kysyttiin.
Yhtiö ei ole viiden vuoden aikana kyennyt osoittamaan että korvavalo tehoaisi kaamosmasennukseen placeboa eli lumevaikutusta paremmin. Yhtiö markkinoi tuotettaan epäkelvoilla tutkimuksilla. Viime vuonna 15000 naista meni halpaan ja osti 180 euroa maksavan humpuukituotteen. Siinä Minttu Vetteenterä jää kauas taakse narutuksen volyymissa.
joita ei löydy eläinkokeettomilta listoilta.
En mene ensimmäiseenkään töihin. Työnteko on perseestä ja aivan yliarvostettua
huonon palvelun ja valehtelemisen takia.
Nestlen tuotteet ovat myös mulla boikotissa tuossa jo edellä mainitusta syystä.
Myös Oral-hammaslääkäriketjut ovat boikotissa sillä sain siellä kerran aivan uskomattoman törkeää kohtelua. Hammaslääkäri haukkui edellisen hammaslääkärini ja minut myös. Ikinä en uudelleen mene sen putiikin hammaslääkärille.
Markkinoivat äidinmaidonkorviketta Afrikassa ja monet pikkuvauvat kuolivat kun äidit eivät osanneet steriloida pullojaan. Äitiparat luulivat, että korvike on parempaa kuin oma maito.
Lääketeollisuutta jos ei vaan ole ihan pakko ottaa jotain muuten käytän aina homeopatiaa. Lääketeollisuus jättää hirvittävän saasteen kehitysmaihin ja ihmiset sairastuvat kauheisiin epämuodostumiin jne... kaitpa katoitte menneenä talvena Intiasta sen dokumentin? Kyllä se Suomikin siinä mainittiin!!!
Mäki boikotoin lääkefirmoja.
en oo enää tuubiakaan ostanut sen jälkeen kun valmistus siityi Ruotsiin.
Hesburgeria: Hampurilaiset pahempia ja kalliimpia kuin mäkissä.
Enemmän lisäaineita kuin Mäkkärissä, tosin nyt jo vähän rajoittaneet natriumglutamaatin käyttöä.
sekä muutenkin ketjuja silloin kun on mahdollista valita joku muu. Aina ei ole enkä suhtaudu näihin valintoihin hirveän mustavalkoisesti enää nykyään.
Varsinaisessa boikotissa mulla on yksi paikallinen alusvaateputiikki, jonka omistajasta olen kuullut ikäviä juttuja, siis miten kohtelee asiakkaita ja mitä puhuu asiakkaista selän takana.