Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Boikototko mitään yritystä ja miksi

Vierailija
22.08.2012 |

Itse en käy Keskon liikkeissä kuin suuresta pakosta ja äärimmäisen harvoin jonkun tarjouksen perässä. Miksikö? Olin nuori opiskelijatyttö, kun siellä eräs iso pomo sanoi, että naiset eivät etene urallaan handicap´n takia. Golfia en pelaa, mutta toisenlaisen handicapin tunnistan ja tunnistin jo silloin.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vältän K- ja S-ryhmän kauppoja mahdollisimman paljon tonttipolitiikan ja kilpailun puutteen takia. McDonalds paskaruoan ja lapsiin kohdistuvan markkinoinnin takia. Microsoftin tuotteet msrkkina-aseman väärinkäytön takia, yähän kuuluu nykyään myös Nokia.

Vierailija
22/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät palkkaisi työntekijöitä, vaan homma pyörii ilmaisilla harjottelijoilla. Toimitusjohtaja on itsekeskeinen, nokka pystyssä kulkeva kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis ostat ruoat ja päivittäistavarat?

Vierailija
24/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoi vuosikausia bisfenolituttipullojen valmistusta vaikka hyvin tiesi niiden "turvallisuuden".

Vierailija
25/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät palkkaisi työntekijöitä, vaan homma pyörii ilmaisilla harjottelijoilla. Toimitusjohtaja on itsekeskeinen, nokka pystyssä kulkeva kusipää.

Arvasin! Tuollainen viherpiipertäjä-meininki lähtee aina työntekijöiden riistämisestä.

Vierailija
26/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy Keskon liikkeissä kuin suuresta pakosta ja äärimmäisen harvoin jonkun tarjouksen perässä. Miksikö? Olin nuori opiskelijatyttö, kun siellä eräs iso pomo sanoi, että naiset eivät etene urallaan handicap´n takia. Golfia en pelaa, mutta toisenlaisen handicapin tunnistan ja tunnistin jo silloin.

Muslimien kanssa en vapaaehtoisesti halua olla ikinä

missään tekemisissä.

Muslimit on pahoja.

Esimerkejä on maailma väärällään, ovat röyhkeitä, kovaäänisiä ja epärehellisiä.

Vierailija
27/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikkiä boikotoin koska ovat aikanaan jättäneet palkkoja maksamatta.

Vierailija
28/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes appelsiineja.

En boikotoi mitään merkkiä, mutta sen jälkeen kun suomalainen rauhanturvaajakin kuoli israelilaisten pommittamana, en osta mitään mikä tulee niiden sotahullujen maasta. Niiden pitäisi tajuta paremmin kun ovat koulutettua väkeä (kiihko-muslimithan ei tajua muuta kuin mitä imaami niille käskee, koska eivät osaa edes lukea, ja tappavat kaikkea liikkuvaa. Onneksi jostain Afganistanista ei edes tule tänne mitään ostettavaa. Hohhoh.)

terv. tavissuomalainen.

Vierailija
29/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoivat raskaanaolevan, pomo halusi itse mitata sairaslomalaisten kuumeen, paskapalkat ja ammattitaidotonta väkeä paskapalkkojen takia.

Vierailija
30/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sössineet ihan joka kerta tilaukset. Ja suhtautuvat töykeästi tiedusteluihin.

Vierailija
31/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksa olla niin valikoiva.

Vierailija
32/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin turhaan peräkärryjen kans melkein kolmesataa kilometriä, eikä tarvitsemaamme tavaraa sitten ollutkaan varastossa, vaikka vartavasten soitettiin etukäteen ja kysyttiin.

Vierailija
33/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiö ei ole viiden vuoden aikana kyennyt osoittamaan että korvavalo tehoaisi kaamosmasennukseen placeboa eli lumevaikutusta paremmin. Yhtiö markkinoi tuotettaan epäkelvoilla tutkimuksilla. Viime vuonna 15000 naista meni halpaan ja osti 180 euroa maksavan humpuukituotteen. Siinä Minttu Vetteenterä jää kauas taakse narutuksen volyymissa.

Vierailija
34/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei löydy eläinkokeettomilta listoilta.

Vierailija
35/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ensimmäiseenkään töihin. Työnteko on perseestä ja aivan yliarvostettua

Vierailija
36/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonon palvelun ja valehtelemisen takia.

Nestlen tuotteet ovat myös mulla boikotissa tuossa jo edellä mainitusta syystä.

Myös Oral-hammaslääkäriketjut ovat boikotissa sillä sain siellä kerran aivan uskomattoman törkeää kohtelua. Hammaslääkäri haukkui edellisen hammaslääkärini ja minut myös. Ikinä en uudelleen mene sen putiikin hammaslääkärille.

Vierailija
37/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoivat äidinmaidonkorviketta Afrikassa ja monet pikkuvauvat kuolivat kun äidit eivät osanneet steriloida pullojaan. Äitiparat luulivat, että korvike on parempaa kuin oma maito.

Lääketeollisuutta jos ei vaan ole ihan pakko ottaa jotain muuten käytän aina homeopatiaa. Lääketeollisuus jättää hirvittävän saasteen kehitysmaihin ja ihmiset sairastuvat kauheisiin epämuodostumiin jne... kaitpa katoitte menneenä talvena Intiasta sen dokumentin? Kyllä se Suomikin siinä mainittiin!!!

Mäki boikotoin lääkefirmoja.

Vierailija
38/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo enää tuubiakaan ostanut sen jälkeen kun valmistus siityi Ruotsiin.

Vierailija
39/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgeria: Hampurilaiset pahempia ja kalliimpia kuin mäkissä.

Enemmän lisäaineita kuin Mäkkärissä, tosin nyt jo vähän rajoittaneet natriumglutamaatin käyttöä.

Vierailija
40/54 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä muutenkin ketjuja silloin kun on mahdollista valita joku muu. Aina ei ole enkä suhtaudu näihin valintoihin hirveän mustavalkoisesti enää nykyään.

Varsinaisessa boikotissa mulla on yksi paikallinen alusvaateputiikki, jonka omistajasta olen kuullut ikäviä juttuja, siis miten kohtelee asiakkaita ja mitä puhuu asiakkaista selän takana.