Voiko ihastunut mies myös tieoisesti ottaa etäisyyttä ihastumaansa naiseen!
Vai onko aina tikusta asiaa mielessä liikkeellä? Kokemuksia?
Kommentit (7)
Voi olla sitä mieltä että ihastuksen mukaan toimiminen olisi huono idea (syystä tai toisesta) ja pyrkii välttämään kiusausta.
sillon naisen pitäis flirtata. siinähän sen näkee onko kiinnostus molemminpuolista. jos joutuu vain itse ottamaan kontaktia, niin onhan se selvä ettei naista kiinnosta...
Välillä oon onneni kukkuloilla ja välillä taas ihan varma ettei se edes huomaa mua. Ja silloin kun oon tuolla aallonpohjassa, otan sitä etäisyyttä ja murehdin yksikseni. Oon vihainen itselleni, että oon mennyt ihastumaan ja käyttäytymään ihastuneen naisen lailla hänen seurassaan.. siksi otan etäisyyttä. Kunnes taas mies flirttaa tai tekee jotain, joka saa perhoset vatsanpohjassani taas eloon.
Olen myös iskenyt silmäni erääseen mieheen ja yhtenä päivänä voin vannoa, että hänellä voisi olla kiinnostusta minua kohtaan, kun taas toisena olen ihan varma ettei ja olen nolannut itseni täydellisesti hänen silmissään. Vaikka käyttäydyn kyllä mahdollisimman normaalisti hänen seurassaan ;).
Välillä oon onneni kukkuloilla ja välillä taas ihan varma ettei se edes huomaa mua. Ja silloin kun oon tuolla aallonpohjassa, otan sitä etäisyyttä ja murehdin yksikseni. Oon vihainen itselleni, että oon mennyt ihastumaan ja käyttäytymään ihastuneen naisen lailla hänen seurassaan.. siksi otan etäisyyttä. Kunnes taas mies flirttaa tai tekee jotain, joka saa perhoset vatsanpohjassani taas eloon.
Olen myös iskenyt silmäni erääseen mieheen ja yhtenä päivänä voin vannoa, että hänellä voisi olla kiinnostusta minua kohtaan, kun taas toisena olen ihan varma ettei ja olen nolannut itseni täydellisesti hänen silmissään. Vaikka käyttäydyn kyllä mahdollisimman normaalisti hänen seurassaan ;).
miespuolinen pomoni ei uskalla tulla lähelle. Ei edes "normaalilähell" vaan puhuu metrien päästä :). Mun mielestä outoa. Välillä on tunne, että kattoo tietyllä lailla, hymyilee jne sitten taas kun just ottaa sitä etäisyyttä, mietin etä ei ede piä musta:(.
miespuolinen pomoni ei uskalla tulla lähelle. Ei edes "normaalilähell" vaan puhuu metrien päästä :). Mun mielestä outoa. Välillä on tunne, että kattoo tietyllä lailla, hymyilee jne sitten taas kun just ottaa sitä etäisyyttä, mietin etä ei ede piä musta:(.
Olen itse nainen, ja ihan korviani myöten ihastunut erääseen mieheen. Mutta tää koko juttu on siinä vaiheessa (tai sitten se on vain mun omaa huonoa itsetuntoa), etten tiedä varmaksi tykkääkö se musta vai ei. Välillä oon onneni kukkuloilla ja välillä taas ihan varma ettei se edes huomaa mua. Ja silloin kun oon tuolla aallonpohjassa, otan sitä etäisyyttä ja murehdin yksikseni. Oon vihainen itselleni, että oon mennyt ihastumaan ja käyttäytymään ihastuneen naisen lailla hänen seurassaan.. siksi otan etäisyyttä. Kunnes taas mies flirttaa tai tekee jotain, joka saa perhoset vatsanpohjassani taas eloon.