Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Niimpä. No korkeavyötäröiset farkut harvoin näyttää hyviltä. Ne saa hoikankin ihmisen perseen/vatsan alueen näyttämään suuremmalta kuin mitä on.
EI todellakaan ole kaikilla keinoteltu keinoväritetty tukka.. Av mamman logiikka: Mulla on, niin on kaikilla muillakin (hiusvärin myrkyt näemmä imeytyy päänahkan läpi verenkiertoon tyhmentäen vielä entisestään)..
Joillakin voi olla ihan luonnostaan maantienharmaasta väristä poikkeava oma luonnollinen väri. Toisaalta siihen luonnolliseen väriinsä voisi olla tyytyväinen jokatapauksessa, eikä tarvitsisi hairahtaa markkinamiesten hypetyksiin ja huijauksiin kauneudenhoitobisneksessä..
Luonnollisuus on aina parasta valttia. Tämän huomaa kun katsoo esim Jutta G:tä sunmuita väkisinväännettyjä "otuksia"..
Toisten ulkonäön ruotimisen ruotiminen on kans jotenkin hohhoijaa..
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:31"]
Benjamin ja Antton miessinkuista parhaan näköset, naisista taas se uusi muija. Muut enemmän ja vähemmän hirveitä
[/quote]
ainoo mikä mua häiritsee noissa jätkissä on lyhyys :( kun katsoo nuorisoo muutenkin,niin huomaa et jätkät vaan lyhenee kun muijat taas ovat jättiläisiä jo teineinä...MIKSI?
[/quote]
Samaa mietin minäkin... Olen 174 cm pitkä, ja hyvin suuri osa miehistä on samanpituisia tai hädin tuskin pidempiä. En ymmärrä, miten keskipituus voi olla 178 cm, kaipa jokunen kaksimetrinen hujoppi vetää tilastoa ylöspäin. Ja samaan aikaan tuntuu, etten ole naiseksi edes mikään erityisen pitkä, samanpituisia tai pidempiä naisia tulee vastaan ihan jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:21"]
Nina myös värjännyt hiuksensa todellista tummemmiksi.. Mitätön maantienharmaa valju on ilman keinoväritystä..
[/quote]
So? Niin meillä kaikilla
[/quote]
Mulla ja monilla muilla on tumma tukka luonnostaan. Ei läheskään kaikilla ole maantienharmaa.
Maantienharmaahapsiset tuplasukunimelliset Jutat, Jessikat ja Jasmiinit alapeukuttaa..
Se Janita on kyllä todella haluttava misu, kaunis ja kivan höpsö
Mä ajattelin ensin et viitsiikö tätä katsoa jos on ihan törkyä. Nyt lopetin viime keskiviikon jälkeen katsomisen, koska ohjelma on niin tylsä. Käytän 2x45min viikossa mieluummin vaikka ulkoiluun. Joko sarja on leikattu tosi huonosti tai sitten siinä ei vaan oikeasti tapahdu. Yyuuu, Aki halusi nähdä Ritan videon, jaiiks.. sit se Kurosen säälittävä yritys tehdä draamaa nollasta: "Ei tänäänkään nyt ihan helppo nuotio ollut..?" kun kaikki on ottaneet ihan iisisti. Eniten ihmetyttää että Jasmiina ja Simo oli otettu tähän, koska he ei selvästi olleet enää edes yhdessä. Eli ainoat jotka touhuaa mitä haluaa, mutta se ei kiinnosta koska kyseessä ei ole mikään formaatin mukainen kielletty hedelmä..
All in all, pääasia ettei tarvi katsoa tällasta tylsää törkyä. Ehkä olisi kannattanut ottaa vaikka näyttelijät sinne sekoittamaan pakkaa niin saisi vähän juonikuvioita?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:09"]Mä ajattelin ensin et viitsiikö tätä katsoa jos on ihan törkyä. Nyt lopetin viime keskiviikon jälkeen katsomisen, koska ohjelma on niin tylsä. Käytän 2x45min viikossa mieluummin vaikka ulkoiluun. Joko sarja on leikattu tosi huonosti tai sitten siinä ei vaan oikeasti tapahdu. Yyuuu, Aki halusi nähdä Ritan videon, jaiiks.. sit se Kurosen säälittävä yritys tehdä draamaa nollasta: "Ei tänäänkään nyt ihan helppo nuotio ollut..?" kun kaikki on ottaneet ihan iisisti. Eniten ihmetyttää että Jasmiina ja Simo oli otettu tähän, koska he ei selvästi olleet enää edes yhdessä. Eli ainoat jotka touhuaa mitä haluaa, mutta se ei kiinnosta koska kyseessä ei ole mikään formaatin mukainen kielletty hedelmä..
All in all, pääasia ettei tarvi katsoa tällasta tylsää törkyä. Ehkä olisi kannattanut ottaa vaikka näyttelijät sinne sekoittamaan pakkaa niin saisi vähän juonikuvioita?
[/quote]
Miksi pitää todistella ettet katso törkyä..
Mä voisin lyödä vetoa että katsot kuitenkin!
Mikä tarve uuten olisi etsiä tämä ketju ja tulla tänne asti kertomaan moinen asia ja "nostaa" itseään jalustalle. Typerys!
Huomenna on taas luvassa namupalat Heidi ja Satu <3
Mulla sama, että aloin katsoa innolla, että saan aivotnarikkaan idealla nollata parina iltana. No ei tarvi katsoa kun juupaillaan ja jaapaillaan mutta mitään ei tapahdu/näytetä. :\
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:09"] ihmetyttää että Jasmiina ja Simo oli otettu tähän, koska he ei selvästi olleet enää edes yhdessä. Eli ainoat jotka touhuaa mitä haluaa, mutta se ei kiinnosta koska kyseessä ei ole mikään formaatin mukainen kielletty hedelmä..
[/quote]
Joo jotenkin se iltanuotio on niin vaivaannuttava Simon ja Jassun kohdalta, kun kumpaakaan ei kiinnosta. :D
Ei kai Aki ala sekoilemaan toisten naisten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:19"]
Tekee pahaa tuo norsulla ratsastaminen. :( noiden norsujen huonosta kohtelusta on kohuttu jo kauan, miksi tukea sitä näin :(
[/quote]
Ei ihmetytä yhtään, niin yksinkertaista porukkaa suurin osa tuolla etteivät varmaan ymmärrä tekevänsä mitään väärää, valitettavasti.
[/quote]
Kuten erään markkinoilla kävijän selvä kopio Chanel-logolaukku josta voi Ranskassa ja Italiassa nykyään saada vähintään 10 000 euron sakot jos sitä yrittää sinne viedä!
Minusta se Ruotsin Temptation Island versio oli hyvä ja siinä taisi olla joku tanskalainenkin pari, se tuli joskus yli 10 vuotta sitten jo. Suomessa monet trendit tulee aina muita maita 10v jäljessä kuten Big Brother, silikonirinnat, merkkilaukkubuumi ja nyt tämä Temptation Island.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:59"]
Huono kuva, vai mennyt tekemään jotakin naamalleen?
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015032519417215_vi.shtml
[/quote]
Se haluaa seuraavaksi Tuksujen tanssiryhmään ja siksi tuommoinen tuksumainen lookki???
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:03"]
Oon tosi äimistynyt siitä, miten melkein kaikilla noilla on tatuoinnit? En oo tajunnut miten yleistä tatuoinnit oikeesti on. Pakko sanoa, että oon iloinen etten nuorena ottanut koskaan leimoja, ei ne oikeastaan oo edes hienoja, eikä mua kiinnosta kenenkään tarinat niistä. Kaipa ne on kokenut pienen inflaation. :) Pieni ohis.
[/quote]
Suomessa näkee noita isoja tatskoja brittiläiseen wt-tyyliin. Yhtä sekasotkua ilman mitään selkeää teemaa.
Tatuointeja alkaa olla jokaisella ja on suurempi ihmeen aihe jos jollain ei ole mitään :)
Amerikoissa kaikilla yritysihmisillä oli jotain tatuointeja ihan sihteereistä yritysjohtajiin ja -johtajattariin mutta ne oli siistejä ja melko pieniä ja hyvällä maulla tehtyjä, sellaisia että ne saa myös piiloon tarvittaessa. Näin niitä jokaisella kun olimme erään jahdilla viettämässä lämmintä loppupäivää seminaarin jälkeen ja porukka oli pukeutunut kevyemmin.
Eihän tällaiseen ohjelmaan hae muut kuin vitun tyhmät ihmiset. Ei nyt millään pahalla. Kaikki tuolla on omalla tavallaan huomiohuoria ja tyhmiä. Ritakin heti lähti martinan showhun mukaan. Mitäpä se kertoo ihmisestä kun haluaa tyrkyttää itseään tv:seen vieläpä suomen pahimpien tyrkkyjen ja bimbojen sekaan...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:00"]
Minusta Janita on kyllä kaunis kuin kukka, mutta ne jäätävät silikonipallot ja yleinen typeryys pilaa kaiken.
[/quote]
TURVALLISUUS ennenkaikkea - niin Janita on varmaan ajatellut kui noi turvatyynyt hankki :D
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:59"]Huono kuva, vai mennyt tekemään jotakin naamalleen?
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015032519417215_vi.shtml
[/quote]
Vetskari ei menny kokonaan kiinni?? xD
[/quote]
Valunut ilmeisesti hiukan auki, joskus noin käy. Ihmettelen, kun maha näyttää noin turvonneelle, vaikka tyttö laiha kuin mikä