Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
501/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:06"]

Tämä on tärkeä tiedotus ulkonäköönne liittyen kaikki miehet!

Suurimmalla osalla sinkkumiehistä on MAHTAVAT KROPAT. KAIKILLA MIEHILLÄ PITÄISI OLLA SAMANLAISET KROPAT. Muuten eivät ole miehiä ollenkaan. Joten hyvät miehet, PYRKIKÄÄ TUOLLAISEEN KROPPAAN kuten esim Villellä ja Benkulla.

Ja jos munasi on pieni, kasvata sitä keinolla millä hyvänsä!!

Mutta ei, kun keskiverto suomimies vaan hyllyy kaljamahoineen. 

Ei tarvitse narista kun me muijat petämme teitä KOMEIDEN TASOKKAIDEN miesten kanssa.

[/quote]

Kyllä, olen nyt virallisesti vajonnut yhtä alas kuin palstan miehet. Siitäs saitte. No933

Vierailija
502/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin vähän huolimattomasti Ritan nuotiovideoa. Menikö tilanne siis niin, että videolla näkyi sinkkunaisen kommentti "kyllä siinä Akillakin housut lähti", johon Kuronen heti ryhtyi selventämään, että tilanne oli siis alastontanssia rannalla porukalla? Eikö tuo olisi juuri sitä ohjelman parasta antia, antaa pieniä pätkiä ja kommentteja sieltä täältä, jotka jättävät epätietoisuuden mies-/naisystävälle, että mitä siellä onkaan tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sitten monelta on bongattu rööki :) eli tupakka maistuu mm Itkupillille,Ponpulalle,Bensalenkkarille ja Chocolle (mikäli näin oikein?sauhutteli Ninan vieressä---) Luulen että moni yrittää salata tuon paheensa,mutta vihdoinkin alkaa kulissit pudota..tai teflonit rapistumaan #akismi <3

Vierailija
504/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:51"]

Mun on vaikea käsittää, että televisiossa näkyvä Jasmin on sama kuin Instagram Jasmin... Mahtaisi miehet pettyä  jos menisivät treffeille instassa olevan tytön kanssa ja paikalle tulisi Jasmin irl..

Tässä Iltiksen kuvassa on nähtävillä jotain todellisuuden ja Instan välimallissa olevaa tasoa, mutta ei kyllä muuten..http://is11.snstatic.fi/img/978/1424871807726.jpg

Ja sanottakoot vielä, että mulle siis täysin fine mitä kukakin laittaa kuvia itsestään, mutta onhan tuo nyt jo ihmisten huijaamista jos kuviaan pitää muokata niin, ettei koko ihmistä edes tunnista. Instassahan se on ihan todella hottis ja seksikäs, mutta tv-sarjaa katsoessa tekee vaan mieli kääntää pää toiseen suuntaan.

[/quote]Jasmin on liikuttava, kun se yrittää peittää tota alapurentaa laittamalla huulet törrölle.

Vierailija
505/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnustaisi tätä missään muualla ikinä, mutta täällä voin sen tehdä : tuo Aki on aika nam, siis sellaisella machomaisella tavalla! Ulkonäkö ei kummoinen mutta itsevarmuus nostaa pisteet korkealle.

Vierailija
506/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:51"]

Mun on vaikea käsittää, että televisiossa näkyvä Jasmin on sama kuin Instagram Jasmin... Mahtaisi miehet pettyä  jos menisivät treffeille instassa olevan tytön kanssa ja paikalle tulisi Jasmin irl..

Tässä Iltiksen kuvassa on nähtävillä jotain todellisuuden ja Instan välimallissa olevaa tasoa, mutta ei kyllä muuten..http://is11.snstatic.fi/img/978/1424871807726.jpg

Ja sanottakoot vielä, että mulle siis täysin fine mitä kukakin laittaa kuvia itsestään, mutta onhan tuo nyt jo ihmisten huijaamista jos kuviaan pitää muokata niin, ettei koko ihmistä edes tunnista. Instassahan se on ihan todella hottis ja seksikäs, mutta tv-sarjaa katsoessa tekee vaan mieli kääntää pää toiseen suuntaan.

[/quote]Jasmin on liikuttava, kun se yrittää peittää tota alapurentaa laittamalla huulet törrölle.
[/quote]

Siinä vasta häiritsevän näköinen nainen. Ylhäältä nenään saakka ihan fine mutta siitä alaspäin ..

Vierailija
507/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Mikä alapurenta?

Vierailija
508/4239 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:16"]

Hmm, tämä ohjelmahan saattoi olla lottovoitto Simolle - nythän kaikki kylän pissikset haluavat tutustua kylän kuumimpaan julkkikseen ja Simo voi kylmänviileesti valikoida jonosta ne älykkäimmät naikkoset, joiden kanssa voi sitten keskustella henkeviä ;-)

[/quote]Simpalla ja sen ex-avokki J:lla on kiva ilmainen örvellysloma, kun pääsivät mukaan ihan turisteina. Omaa suhdettahan ei enää ollut, mutta mukaan mahtui tähän formaattiin. Kummallista!

Vierailija
509/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikin muista sen nimeä ni sanon sitä leuka-monoseks.

Vierailija
510/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akismi :D <3 ja Chicolla oon myös nähnyt. Oliko Simo siis Bensalenkkari?

Vierailija
511/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapurenta: pitkä leuka ja alahampaat edempänä kuin ylähampaat eli vähän niinku bulldogilla

Vierailija
512/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:23"]Marie on kuin Martina.

Se Satu on jotenkin järkky. Muka viaton, vaikka ei oo. Karseet ne hiuksetkin. Luulee olevansa jokamiehen unelma, vaikka ne pitää sitä pikkusiskotyyppinä.
[/quote]

Just se blondi lyhyehklt hiukset. Hirvee juoruämmä. Ainut joka koko ohjelmassa on lausunut provoimmat ja dramaattisimmat kommentit kenestä vaan ja virnuilee omahyväisesti päälle. vaikka ois tuotanto ylllyttänyt vihjaileviin kommebtteihin et saatais aikaan edes jotakin draamaa, niin silti jotenkin todella ilkeän oloinen tyyppi.

Vierailija
513/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jasmina poistanut instagraminsa??

Vierailija
514/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen formaatti. Haetaan reaktioita ja "säpinää", silti ei näytetä iltabileitten tapahtumia vaan aina joku lässyttää naama kii kamerassa kuinka on mukavaa jutella ja blaa blaa. Kun minulla on TIETOA että joka ilta viina virtasi enemmän tai vähemmän ja siellä tapahtui kaikenlaista mutta sitä ei näytetä!

Vierailija
515/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:34"]Onko kukaan muu huomannut, että aina kun panomies Sami istuu Akin vieressä, niin se yrittää jotenkin pullistella ja levitellä hartioitaan enemmän, jottei se näyttäis niin narulta Akin vieressä? :DD
[/quote]

Olen huomannu, luulin eka että onko Samilla selkä jumissa kun se nuotiolla "pörhisteli", tais vaan yrittää leventää itteensä.. :D

Vierailija
516/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on oikeesty tylsä ohjelma. Toi oli kuvaavaa että jännintä on haluaako kumppani nähdä toisen tekoset videolta... plaah.

Vierailija
517/4239 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks siellä oo joku strippariki mukana? Onks se vetäny showta lainkaa? Luulis et tuotanto velvottaa:)

Vierailija
518/4239 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:23"]Marie on kuin Martina. Se Satu on jotenkin järkky. Muka viaton, vaikka ei oo. Karseet ne hiuksetkin. Luulee olevansa jokamiehen unelma, vaikka ne pitää sitä pikkusiskotyyppinä. [/quote] Just se blondi lyhyehklt hiukset. Hirvee juoruämmä. Ainut joka koko ohjelmassa on lausunut provoimmat ja dramaattisimmat kommentit kenestä vaan ja virnuilee omahyväisesti päälle. vaikka ois tuotanto ylllyttänyt vihjaileviin kommebtteihin et saatais aikaan edes jotakin draamaa, niin silti jotenkin todella ilkeän oloinen tyyppi.

[/quote]

Mitä dramaattisia kommentteja se on lausunut? Onks se ollu treffeillä muulloin kuin viime jaksossa?

Vierailija
519/4239 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:08"]

Onko Jasmina poistanut instagraminsa??

[/quote]

Ei oo, vaihtanut nickiä: jasminajudin

Vierailija
520/4239 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:37"]

Onko tuo puheen nuotti Akilla tyypillinen porilainen tapa puhua? On jotenkin todella ärsyttävä :D Vaikka puhuisi asiaakin, tuo nuotti ja painotukset ärsyttää.

[/quote]

On toi ny sentään paljon järkevämmän kuuloista kuin vaikkapa Simon ja Samin ihme mongerrus..

[/quote]Aki kitisee vaan ja haukkuu sinkkunaisia.

[/quote]

tosifaktojen ääneen sanominen ei ole haukkumista.Ja onko hän muka väärässä,kun ei siellä oikein ketään noist muijist voi hehkuttaakaan = kaikki mitäänsanomattomia plösömahaisia perusmammoja.Toisaalta nyt kun Marie tuli takas, niin näytti ainakin mun silmään siltä,et se vois olla ehkäpä ainut,kenestä Aki saattaisi kiinnostua...Urosta siteeraten,Marie on kuin onkin euroauto, oma kulta Rita tietysti se Ferrari ja loput muijat Skoda-Lada-Traktoreita. )))

Ketju on lukittu.