Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Jasminan insta on aika lol :-D duck face..
Nauraako nuo muut varatut naiset nyt Simolle vai Jasminalle? Ei oikein ota selvää...
Sarjan jännittävin osuus on selkeästi iltanuotio...
"Rita, mitä luulet, halusiko Aki nähdä videosi?"
Rita: "Kyllä mä luulen että se halus nähä."
*jännitysmusiikkia*
"KYLLÄ AKI HALUSI NÄHDÄ VIDEOSI"
"Nina ja Jasmina, jompi kumpi saa nähdä videonsa? Mitä veikkaatte kumi saa nähdä videon?"
Nina: "Hmm, mä uskon et Jassu"
Jasmina: "Joo, ehkä Simoa kiinnosti"
*jännitysmusiikkia*
"NINA, JERE HALUSI NÄHDÄ VIDEOSI, SAAT NÄHDÄ VIDEON"
Oikeasti, mitä ihmettä :D Miksi tää sarja keskittyy tällaisten epäolennaisuuksien hitaaseen läpikäymiseen. Katsojat tietävät jo mitä tapahtuu, niin ihan täysin turhaa tuhlata tuohon kaikki aika wtf
Siis onko toi Jasmina nyt pannut jotain tuolla vai mitä? Miksei tässä näytetä tai kerrota mitään? Pelkkää lässytystä jaksosta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:59"]
Mä haluaisin vaan nähdä bileet. Kaikki muu on todella,todella tylsää
[/quote]
mä haluaisin nähdä "palomiehen" paskalla.Kaikki muu on tylsää.
[/quote]
Kamerat kun on joka paikassa, niin olis hauska nähdä että moniko harrastaa yöaikaan vaikkapa käsitöitä..
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:52"]
Sarjan jännittävin osuus on selkeästi iltanuotio...
"Rita, mitä luulet, halusiko Aki nähdä videosi?"
Rita: "Kyllä mä luulen että se halus nähä."
*jännitysmusiikkia*
"KYLLÄ AKI HALUSI NÄHDÄ VIDEOSI"
"Nina ja Jasmina, jompi kumpi saa nähdä videonsa? Mitä veikkaatte kumi saa nähdä videon?"
Nina: "Hmm, mä uskon et Jassu"
Jasmina: "Joo, ehkä Simoa kiinnosti"
*jännitysmusiikkia*
"NINA, JERE HALUSI NÄHDÄ VIDEOSI, SAAT NÄHDÄ VIDEON"
Oikeasti, mitä ihmettä :D Miksi tää sarja keskittyy tällaisten epäolennaisuuksien hitaaseen läpikäymiseen. Katsojat tietävät jo mitä tapahtuu, niin ihan täysin turhaa tuhlata tuohon kaikki aika wtf
[/quote]
Hyvin sanottu siellä takana. Juontajaa näytetään enemmän ku kilpailijoita. Älytöntä.
Jos toi Jere olis 10v vanhempi niin olis kyllä niiiin ihana. Muutenkin ihana pariskunta tuo Nina ja Jere.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:27"]Kaunis nainen toi takasin palannut tyty. Kaikkien naisten pitäs näyttää tuollaiselta. [/quote] Kai te huomasitte hänellä takareidessä olevan ison tatskan, joita tällä palstalla niin tiukasti vihataan? ;)
[/quote]
En puhunut hänen tatskasta vaan ihanista hiuksista, upeasta rungosta, ihanasta rusketuksesta ja ennen kaikkea upean värisistä silmistä.
[/quote] Tatskahan palstan mukaan nimenomaan rumentaa koko naisen. No todistettiinpa sekin väite pötypuheeksi :)
Mikä tämä Samin paljon puhuttu ylilyönti on? Oon katsonut joka jakson, mutta en silti vaan ymmärrä. Oliko se se jääpalaleikki? Vai sekö, että se yks naikkonen puhuu omia juttujaan kameralle (siis siitä, että Sami on kysynyt vaan, että onko niiden huoneessa kamerat)? Kertokaa ihmeessä. :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:57"]Mikä tämä Samin paljon puhuttu ylilyönti on? Oon katsonut joka jakson, mutta en silti vaan ymmärrä. Oliko se se jääpalaleikki? Vai sekö, että se yks naikkonen puhuu omia juttujaan kameralle (siis siitä, että Sami on kysynyt vaan, että onko niiden huoneessa kamerat)? Kertokaa ihmeessä. :)
[/quote] Se kamerajuttu.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:27"]Kaunis nainen toi takasin palannut tyty. Kaikkien naisten pitäs näyttää tuollaiselta. [/quote] Kai te huomasitte hänellä takareidessä olevan ison tatskan, joita tällä palstalla niin tiukasti vihataan? ;) [/quote] En puhunut hänen tatskasta vaan ihanista hiuksista, upeasta rungosta, ihanasta rusketuksesta ja ennen kaikkea upean värisistä silmistä. [/quote] Tatskahan palstan mukaan nimenomaan rumentaa koko naisen. No todistettiinpa sekin väite pötypuheeksi :)
[/quote]
Mä en edes huomannut sitä tatskaa, keskityin kai muuhun. Toisaalta jos tolla olis käsivarret täynnä leimoja niin ois aika turn off..
Tämä sarja on kyllä ihan täysi floppi. En ymmärrä, miten tästä on onnistuttu tekemään näin epäkiinnostava. Onko sinne palkattu kuvaustiimiksi joku Enontekiön seurakunnan nuoriso-osasto vai miksi mitään ei näytetä, vaikka ilmeisesti jotain draamaa on tapahtunut? HEI MITÄ IHMETTÄ :D Luulisi ettei tällaista paskaviihdettä olisi vaikeaa tehdä, mutta näköjään siinäkin voi epäonnistua.
Mitä ylilyöntiä siinä kamerajutussa nyt sitten oli. Jos se kyseli ihan huvikseen onko siellä kamerat, tai sitten ei oo kysellyt ollenkaan ja se naikkonen höpötti omiaan. Huooh. :D
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:27"]Kaunis nainen toi takasin palannut tyty. Kaikkien naisten pitäs näyttää tuollaiselta. [/quote] Kai te huomasitte hänellä takareidessä olevan ison tatskan, joita tällä palstalla niin tiukasti vihataan? ;) [/quote] En puhunut hänen tatskasta vaan ihanista hiuksista, upeasta rungosta, ihanasta rusketuksesta ja ennen kaikkea upean värisistä silmistä. [/quote] Tatskahan palstan mukaan nimenomaan rumentaa koko naisen. No todistettiinpa sekin väite pötypuheeksi :)
[/quote]
Mä en edes huomannut sitä tatskaa, keskityin kai muuhun. Toisaalta jos tolla olis käsivarret täynnä leimoja niin ois aika turn off..
[/quote] Iso tatska reidessä luulisi olevan yhtä turn off, mutta joo, enpä sano mitään :) miehet.
Oon tosi äimistynyt siitä, miten melkein kaikilla noilla on tatuoinnit? En oo tajunnut miten yleistä tatuoinnit oikeesti on. Pakko sanoa, että oon iloinen etten nuorena ottanut koskaan leimoja, ei ne oikeastaan oo edes hienoja, eikä mua kiinnosta kenenkään tarinat niistä. Kaipa ne on kokenut pienen inflaation. :)
Pieni ohis.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:27"]Kaunis nainen toi takasin palannut tyty. Kaikkien naisten pitäs näyttää tuollaiselta. [/quote] Kai te huomasitte hänellä takareidessä olevan ison tatskan, joita tällä palstalla niin tiukasti vihataan? ;) [/quote] En puhunut hänen tatskasta vaan ihanista hiuksista, upeasta rungosta, ihanasta rusketuksesta ja ennen kaikkea upean värisistä silmistä. [/quote] Tatskahan palstan mukaan nimenomaan rumentaa koko naisen. No todistettiinpa sekin väite pötypuheeksi :) [/quote] Mä en edes huomannut sitä tatskaa, keskityin kai muuhun. Toisaalta jos tolla olis käsivarret täynnä leimoja niin ois aika turn off.. [/quote] Iso tatska reidessä luulisi olevan yhtä turn off, mutta joo, enpä sano mitään :) miehet.
[/quote]
Öö, ok? Sulla taitaa olla wt-leimoja omassa kropassas, siks otat niin henkilökohtasesti :D naiset...
Säälin Simoa ja Jasminaa... Simo bensalenkkari amispoika on aivan liian naiivi tajutakseen että tissibombojanita ei ole kiinnostunut hänestä. Jasmina taas on ollut liian pitkään huonossa suhteessa, ja on kyllä hänkin aika naiivi..
On kyllä paskin editoija tässä sarjassa! :D just noi näytetyt videoklipit, missä se yks nainen höpöttää ja sit se ykskin mis joku meni toisen vieree sänkyy istuu ja sit halas, no olipa joo kummallista. Ja miksi, OI MIKSI jokaisesta jaksosta on leikattu ne kiinnostavuutta herättvät kohdat pois, ne missä olis jotain draaman aineksia?!?? Kuka tekee noin huonoa työtä??
Mä voisin lähtee editoijaks seuraavaa kautee, nii kyllä näkyis enemmän ;D
Eikö tuotannolla ole ollut varaa pitää kameroita pyörimässä bileiden loppuun saakka, kun jaksosta toiseen katsojille näytetään bileiden mehukkaimmista tapauksista (Samin töppäily, pullonpyöritys, alastomuus) vain seuraavana päivänä kuvattuja "silminnäkijähaastatteluja"?
Näistä naisille näytettävissä klipeissä toi yks naikkonen vaan selittelee omia mielipiteitään.