MIes on varattu?
Yritin elvyttää vanhan ketjun, mutta se oli poistettu.
Onkohan mies varattu.
Hän on kuulema eronnut ja aina lasten kanssa, koska exän tilanne on sellainen.
Hän voi kävellä käsikädessä kaupungilla, työpaikkansa ohi ja pussailla erittäin keskeisellä paikalla, mutta tapaamiset on aina jotenkin vähän piilossa.
Hän vastaa puhelimeen vaikka olisimme treffeillä.
Hän on aina tavoitettavissa ja vastaa minulle viestiin nopeasti. Hän on puhunut rakkaudesta.
Hän vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä.
Hän ei ole kuitenkaan tavoitettavissa kun on perhetilaisuus, vaikka mikä silloin viestin lähettämisen estäisi.
Hän ei pääse tapaamaan kuin tiettyinä päivinä, koska lapset, mutta harkitsee silti risteilyä.
Olen tarkkaavainen ja minusta kumpikin voi olla totta, ehkä hänellä todella on lapset lähes koko ajan. Tai sitten hän pettää.
OLemme puhuneet tulevaisuudesta ja hän muutenkin viestittelee todella paljon.
En tiedä mitä tehdä, pidän hänestä oikeasti. Minkälainen fiilis tulee?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Oot halpa ja helppo.
Voi voi. Sinulla vaan on paha olo.
Tietää huonoa. Pelkkää sotkua tuosta voi seurata. Pettäjä, ja vaikka olisikin eronnut, ei kannata sotkeutua mahdolliseen uusperhekuvioon.
Tuntuu jotenkin ristiriitaiselta. Ehkä hänkään ei oikein tiedä, missä mennään. Kannattaisi odottaa, että tilanne selkenee tai kysy suoraan.
Jotenkin tuntuu että jotain salailee. Jos sun intuitio epäilee jo nyt että kaikki ei oo kunnossa niin luota siihen. Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa ja piti mua varalla ja tapaili vaan mua silloin kuin hänelle sopi. Seksi keskiössä. Ei ottanut koko 1'5 aikana mua tosissaan vaan vedätti kokoajan. Ei pystynyt määrittelemään suhdettamme. Kärsin tästä. Nyt erottu. Ei siitä mitään tullut. Ei tuollaiset miehet muutu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin ristiriitaiselta. Ehkä hänkään ei oikein tiedä, missä mennään. Kannattaisi odottaa, että tilanne selkenee tai kysy suoraan.
Kiitos!, toistaiseksi tilanne sopii minulle, joten näin teen ainakin toistaiseksi. Voimme puhua asioista hyvinkin suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että jotain salailee. Jos sun intuitio epäilee jo nyt että kaikki ei oo kunnossa niin luota siihen. Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa ja piti mua varalla ja tapaili vaan mua silloin kuin hänelle sopi. Seksi keskiössä. Ei ottanut koko 1'5 aikana mua tosissaan vaan vedätti kokoajan. Ei pystynyt määrittelemään suhdettamme. Kärsin tästä. Nyt erottu. Ei siitä mitään tullut. Ei tuollaiset miehet muutu.
Niin tuntuu oudolta jotenkin, mutta teemme muutakin kun harrastamme seksiä. Seuraavaksi olemme menossa oikein perunteisille treffeille ja sekin tuntuu hyvältä. Hän kutsui ja teki varaukset heti seuraavana päivänä edellisistä treffeistä.
Viestittelemme joka ilta, usein tuntejaja toivotamme hyvät yöt. Tuntuu jotenkin aika paljolta jos tämä olisi hänelle vain seksiä.
Mies kertoo että hänellä voi olla seksuaalisia tunteita vain yhtä henkilöä kohtaan, mutta minun kanssani hän jotenkin välttelee aihetta. Ja etääntyy kun siitä puhutaan. Joskus ottaa kyllä itse sen puheeksi, mutta on todella varovainen.
Epätoivo ylös