Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:11"]
Benjamin kuin joltain homojen uimaleiriltä kaapattu kultahoisuineen
[/quote]
:DDDDDD APUA! Kahvit pärskähti suusta näppikselle, kiitos nauruista, nyt lähden hakemaan talouspaperia!
Onko tän sarjan oikea nimi "Banaanipojat hulahula-saarella".....? Miehet tykkää enemmän toisistaan kuin naisista??
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:51"]
Siis en ymmärrä, miksei Aki saa käyttää firman t-paitaa päällä ja antaa niitä muille osallistujille?
[/quote]
Mä en edes tajunnut että ne Akin Tykki & Mäntä ties mitä paidat on jotain mainospaitoja ennenkuin joku alkoi vouhkaan niistä TÄÄLLÄ AV:llä!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:48"]
Mitä tällä meuhkataan ja ylianalysoidaan tuota Ninaa ja Jereä. Hyvänen aika, he ovat 20-vuotiaita! Juuri niin epävarmoja, rajojaan hakevia, ensimmäisessä parisuhteessaan, että ei tuo heidän elonsa mitenkään oudolta vaikuta. He vasta opettelevat parisuhteen aakkosia, onko siis ihme, jos ennen saarelle lähtöä ei käyty läpi kaikkia tilanteita ja sitä mitä on ok tehdä ja mitä ei. Hyväntahtoisia nuo molemmat näyttävät olevan. Myös rakastuneita toisiinsa. Luulen, että ohjelman päätyttyä ovat keskustelleet ensimmäisen kerran siitä, mitä on ok tehdä toisten kanssa. Onhan Jerenkin reaktio ollut todella tyrmäävä sinkkunaisia kohtaan, minusta sekin on ääripäätoimintaa. Jos he olisivat vain osanneet keskustella rajat ennen saarelle lähtöä, molemmat voisivat ottaa rennommin ja olla vailla epäilyksiä. Nuoruuttaan ja kokemattomuuttaan eivät näemmä tajunneet keskustella sen tarkemmin.
Järjetöntä ylianalysoida 20-vuotiaita ihmisiä asiassa, jota itsekin vasta opettelevat. Muistelkaa nyt itseänne ensimmäisissä parisuhteissanne.
[/quote]
Oon samanikäinen ja mullakin on ensimmäinen vakava parisuhde menossa, mutta ei meidän suhde ole tuollaista ihme säätämistä ja kummatkin tietää rajat ja kunnioittaa niitä. Ikä on vain tekosyy.
[/quote]
Varmaan osasit kävellä ja puhua syntyessäsi?
Osaatko koodata? Oletko läpäissyt lääkiksen pääsykokeet? Moni ikäisesi on. Ja samaan aikaan, niin moni ei ole. Got the point?
[/quote]
En ole tuo joka kirjoitti vastauksen viestiisi, mutta itselläsi se pointti taitaa olla hukassa :D
[/quote]
Eikä alkuperäinen ole kirjoittanut tuota vastausta. Varmasti löytyy 20-vuotiaita, joilla parisuhteessa säännöt ovat selvät ja elo muutenkin seesteistä ja vaikka heidät heitettäisiin tuollaiselle saarelle, mitään kysymysmerkkejä ei olisi. Luulen silti, että suurimmalla osalla 20-vuotiaita olisi haparointia ja kysymysmerkkejä. Se on aivan luonnollista.
Ymmärrän siis tuon toisen kirjoituksen pointin. Vaikka yksi pariskunta kymmenestä on täysin selvillä parisuhteensa kysymyksistä, ne loput yhdeksän eivät välttämättä ole. Kukapa nyt olisi harjoittelematta hyvä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:26"]
Draamaa kulisseissa http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Temptation-Island-Rita-haukkuu-sinkku-Annin-lyttyyn-Itse-kunnioitan-itseani-enemman/1070468
[/quote]
miten noin upea nainen on noin epävarma, että pitää instassa avautua noin nolosti? Aki on puhunut parisuhteestaan tosi nätisti ja samoin Annista (ainakin tähän mennessä). Miksi sitten yhden pitää aloittaa tuollainen keskustelu kun sarjakin on kuvattu jo ajat sitten ja ovat naimisiin menossa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:56"]
https://instagram.com/p/z-p_1hJGet/?taken-by=ninavanhatalo
[/quote]
Pelastakaa tuo AV-mammojen oma kultapoika-mussukka nyt tuolta heti!!!!!
;D
(...)"Tuliko saarella juhlittua?
– Join meistä osallistujista koko reissun aikana eniten kaljaa suruun. Koko reissuun ei mahdu yhtään selvää päivää. Minimi oli 13 kaljaa päivässä. Varmasti ohjelmassa näkyy, että tuli vähän otettua, Jere kertoo.
– Vaikka krapula saattoi olla, aamulla muisteli edellisen illan bileitä lämmöllä, Nina jatkaa."
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:01"]
Draamaa kulisseissa http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Temptation-Island-Rita-haukkuu-sinkku-Annin-lyttyyn-Itse-kunnioitan-itseani-enemman/1070468
[/quote]
miten noin upea nainen on noin epävarma, että pitää instassa avautua noin nolosti? Aki on puhunut parisuhteestaan tosi nätisti ja samoin Annista (ainakin tähän mennessä). Miksi sitten yhden pitää aloittaa tuollainen keskustelu kun sarjakin on kuvattu jo ajat sitten ja ovat naimisiin menossa.
[/quote]
Tuolla olosuihteissa taitaa olla kaikki tunteet pinnassa ihmisillä jo tässä vaiheessa, ja pimahdetaan ihan pikkuasioistakin jo ja paisutellaan niitä kuin olisi maailman loppu tulossa suurin piirtein. Vahvinkin ihminen hajoaa aika ajoin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:14"]Enää emme näe namupala Heidiä. Siinä vasta nainen jota voisi rakastella pitkään ja hartaasti! [/quote] Oli kyllä hyvännäköinen nainen [/quote] Moi Heidi, kirjoitit itse molemmat :D tiedätkö mistä huomasin? Jos et, päättele.
[/quote]
No mistä huomasit??
[/quote]
Terve terve tässä Heikki! :D
Miksi minusta tuo Anni oli ensin sellainen herttainen sivustaseuraaja, mutta nyt näyttää siltä kuin yrittäisi kameran edessä siristellä ja lukea hitaasti auringon heijastusta vasten jotain käsikirjoitettua lappua että mitä kameralle tulisi sanoa Akista, ja siksi ne silmät katsoo sinne sivulle kuin ei olisi läsnä, tuliko sama mieleen? Tuotanto varmaan sanonut että koittakaa nyt hehkuttaa niitä miehiä että saadaan sinkkunaisille leirinuotiomatskua koska naisten leiristä irtoaa parempaa materiaalia näille miehille, niin pistäkää paremmaksi nyt! :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:15"]
Hanna iltanuotiovideossa: "Mä en sitä Ninaa tunne ollenkaan ja on tosi vaikee sanoo, mut sen perusteella mitä mä oon kuullu, mitä he on iltanuotiolla nähny, niin mä todella toivon, että Jere ei luota liian sokeesti, koska Jere on niin rakastunu kun vaan voi olla ja se pitää Ninaa ku kukkaa kämmenellä."
Nina videon jälkeen: "Jere on siellä vissiin nyt ton Hannan kanssa lähentyny entisestään ja tota Hanna siellä hirveesti puhuu musta pahaa ja analysoi sitä millanen ihminen minä olen. Ja mä luulin, tai luulen edelleen, et kyllä meil on samat säännöt ja kaikkee mut et mun mielestä on ihan OK nukkuu jonkun vieressä ja ehkä se ei sit esim Jeren mielestä oo OK."
Hannahan puhuu tosi neutraalisti ja järkevästi videolla, kuitenkaan dissaamatta Ninaa. Tästä pikku neiti Nina vetää raivarit ja väittää että Hanna puhuu hänestä hirveesti pahaa ja analysoi Ninaa ihmisenä. Nina saa kyllä itse painaa stringiperseensä sängyssä vierasta miestä vasten, olla hipsutettavana iltaisin ja haaveilla lomaromanssista ja tulevasta elämästä Chicon kanssa, mutta jos oma poikaystävä juttelee toisen naisen kanssa ja tää toinen nainen yrittää pitää Jereä maan pinnalla ja puhua järkeä, niin siitäpä Nina ottaa kierroksia. Ninahan tossa tekee oletuksia ja vääristelee Hannan tekoja.
Ja Jeren ilme ja kiertely kysymykseen vastatatessa, kun häneltä kysyttiin onko toisen vieressä nukkuminen ok, kieli siitä että hän ei ollut oikeesti ihan vakuuttunut vastauksestaan.
Toivottavasti Jere vielä jossain vaiheessa elämää tajuaa vaihtaa naista. Mustasukkaista, itsevarmaa esittävää mutta sisäisesti epävarmaa, ja huomiolle altista Ninaa ei ole luotu häntä varten.
[/quote]
Mä kiinnitin huomiota kans samaan. Se Hannahan sanoi asian juuri niinkuin se oli. Ja ihan asiallisesti dissaamatta Ninaa. Muutenkin vaikuttaa ihan fiksulta ihmiseltä. Veikkaan että Nina ei välttämättä normielämässä saisia huomiota Chicon kaltaiselta mieheltä, ja nyt on sitten hänen huomionsa sekoittanut pään. Ja varmasti on ollut Ninan idea lähteä ohjelmaan.
[/quote]Täällä myös kiinnitin huomiota samaan. Olinkin juuri kysymässä, että missähän Hanna on puhunut Ninasta pahaa. Meille ei ainakaan ole näytetty sellaista.
Hanna oli mukava ja asiallinen eikä sanonut Ninasta mitään negatiiviseen viittaavaa. Hanna taitaa olla naisten leirin fiksuin tyttö muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:11"]
[/quote]
[/quote]
Tuolla olosuihteissa taitaa olla kaikki tunteet pinnassa ihmisillä jo tässä vaiheessa, ja pimahdetaan ihan pikkuasioistakin jo ja paisutellaan niitä kuin olisi maailman loppu tulossa suurin piirtein. Vahvinkin ihminen hajoaa aika ajoin.
[/quote]
Eilenhän se on tuon kirjoittanut ja ihan kotonaan ilmeisesti. Eihän ne enää ole siellä rannalla hajoilemassa ;)
Nämä tietyt miestyypit tunnetaan naisten keskuudessa! Esimerkit alla:
Aki mölyää paljon ja kovaa muttei tapahdu mitään actionia.
Simo ei paljoa puhu, mutta saa actionia.
[/quote]
[/quote]
Ehkä ihan vaan sen takia, että pääsee otsikoihin. Ritahan on näköjään kovasti pyrkimässä julkisuuteen, seuraavakin tosi-tv sarja on jo kuvattu, Martina ja hengenpelastajat.
Mietin vaan, että tuskin Anni ihan omasta päästään keksisi tuollaisia juttuja Akin kertomaksi. Ehkä Aki ei enää itse muista tai ei vaan uskalla myöntää Ritalle.
Näytti irstaalta kun Rita oli haarat levällään altaassa Penin naaman edessä
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:17"]
Eilenhän se on tuon kirjoittanut ja ihan kotonaan ilmeisesti. Eihän ne enää ole siellä rannalla hajoilemassa ;)
[/quote]
Jaa minä luulin että tuo kommentti oli leirinuotion satoa eiliseltä :D Katsoin vain puoli jaksoa ja nukahdin, onneksi toinen puolikas on tallennettuna boksille, pitää katsoa se tänään kun pääsen töistä.
Siis en ymmärrä, miksei Aki saa käyttää firman t-paitaa päällä ja antaa niitä muille osallistujille?