Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
4081/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:41"]

Miksi sen tissiposki Jeren kuvitellaan olevan joku pyhimys ? Antoi itse ymmärtää, että pettänyt Ninatsuaan alkuaikoina eli jo vuoden sisällä(?), ja vaikka vaikuttaisi oppineensa ja parantaneensa tapansa niin eihän sitä ikinä tiedä.. Kovin on keskenkasvuinen nuori poika vielä.

[/quote]

Mutta kyllähän se Ninan toiminta oli vastenmielistä tuolla.

Vierailija
4082/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:20"]

Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3

[/quote]

No kyllä minusta jo se että nukkuu toisen miehen kanssa samassa sängyssä riittää suhteen lopettamiseen. Minä ainakin lopettaisin suhteen siihen paikkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:20"]Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3 [/quote] Olihan Akilla ja Annilla sutinaa..

[/quote]

Eikä ollut.

Vierailija
4084/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:23"]

Rita, pysyit tyylikkäänä Akin edessä! Hienoa, oot vahva ihminen! Respect!

[/quote] kai sitä pysyy kun tietää että televisioidaan. Toki toi Rita saisi paremmankin.

[/quote]

No Rita nyt ei tuolla käytöksellä saa ketään itseään kunnioittavaa miestä. Koska kukaan mies ei katsoisi naista joka käyttäytyy noin kuin tuo on käyttäytynyt tulla saarella. 

Vierailija
4085/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:06"]

Minusta Aki oli ohjelmassa rehti ja luotettava! Ainut mikä oli ikävää on aggressiivisuus naisia kohtaan. Sitä en hyväksy missään olosuhteissa. Ja jos ei viina sovi, pitäisi olla juomatta.

[/quote]

Mitä eroa onko aggressiivinen naisia vai miehiä kohtaan?

Vierailija
4086/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:56"]

Eikö sen Henkan pitänyt tehdä joku suuri paljastus Ninan toiminnasta, kun sarja päättyy? Onko kukaan kuullut mitään? Niin se uhos Facessa ja oli ihan pöyristynyt tosta Ninan viimeisestä iltanuotiosta.

En voi sanoa muuta, kun että Jere on nössö mammanpoika, kun jatkaa ton Ninan kanssa kaiken Ninan sekoilujen jälkeen. Ja Sami on niin ällö, että miksi Krista jatkaa hänen kanssaan. Apua. Ei Samilta mitään tilannetajua kosia, kun toinen on juuri kertonut ihastuneensa toiseen. Krista, jätä se Sami. Jerelle ei voi sanoa samaan, kun taitaa olla liian munaton mies toimiin itsenäisesti ilman määäräilevää Nina pomoa.

Kuka oikeesti on kiinnostunut Akista ja RItasta, kun heillä kuulemma niin paljon vientiä, että häätkin ehditään pitää vasta loppukesästä. Siis mitä vientiä heillä on??

[/quote]

En itsekkään tajua tuota Jereä. Minkälainen tyyppii sietää tyttöystävältää tuollaista toimintaa? Varmaan tuleva aisankannattaja sillä muuten en asiaa ymmärrä. Nainen suutelee usean kerran vierasta miestä, on ihastunut toiseen, nukkuu toisen kanssa jne. Niin yksi ei sano mitään.

Vierailija
4087/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:20"]

Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3

[/quote]

No kyllä minusta jo se että nukkuu toisen miehen kanssa samassa sängyssä riittää suhteen lopettamiseen. Minä ainakin lopettaisin suhteen siihen paikkaan

[/quote]

Av mammoja ei varmaan haittaisi jos heidän miehet ilmottaisi nukkuvansa puolialasti heidän naiskavereidensa kanssa vierekkäin. Yhteisen illan jäljeen on niin mukana käpertyä sinne sänkyyn yhdessä vierekkäin toisten lämpöön. Ei siitä voi suuttua. 

Vierailija
4088/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:48"]

Krista luuli että soko oli hänestä oikeasti kiinnostunut. Nina oli aika intiimisti lusikassa. Jerelle sopi se ja antoi anteeksi. Itse miehenä en olisi anta nut anteeksi.

[/quote]

Jere oli kyllä uskomaton. Kuka tuollaisen antaa anteeksi?

Vierailija
4089/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:51"]

Mitä olisitte itse antaneet anteeksi puolisoillenne? Miettikää nyt omaa parisuhdettanne.

- Käsipeli uima-altaassa? Joo vai ei?

- Lusikassa sängyssä toisen kanssa monena yönä? Joo vai ei?

- Jääpalan vaihto suusta suuhun? Joo vai ei?

- Suukko suulle, ei nuolemista tai kiihkeää? Joo vai ei?

- 5 sek suukko pullonpyörityksessä? Joo vai ei?

[/quote]

En yhtäkään noista. 

Vierailija
4090/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:06"]

Minusta Aki oli ohjelmassa rehti ja luotettava! Ainut mikä oli ikävää on aggressiivisuus naisia kohtaan. Sitä en hyväksy missään olosuhteissa. Ja jos ei viina sovi, pitäisi olla juomatta.

[/quote]

Mitä eroa onko aggressiivinen naisia vai miehiä kohtaan?
[/quote]
Se Akin uhoilu sinkkumiehille oli huvittavaa

Vierailija
4091/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki kuullostaa jari sarasvuolta ja rita miljoonakoti-miralta

Vierailija
4092/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:42"]Aki kuullostaa jari sarasvuolta ja rita miljoonakoti-miralta
[/quote]
Vetävät koko ajan jotain ihme rooleja

Vierailija
4093/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:18"]

Eikö sen Henkan pitänyt tehdä joku suuri paljastus Ninan toiminnasta, kun sarja päättyy? Onko kukaan kuullut mitään? Niin se uhos Facessa ja oli ihan pöyristynyt tosta Ninan viimeisestä iltanuotiosta.

En voi sanoa muuta, kun että Jere on nössö mammanpoika, kun jatkaa ton Ninan kanssa kaiken Ninan sekoilujen jälkeen. Ja Sami on niin ällö, että miksi Krista jatkaa hänen kanssaan. Apua. Ei Samilta mitään tilannetajua kosia, kun toinen on juuri kertonut ihastuneensa toiseen. Krista, jätä se Sami. Jerelle ei voi sanoa samaan, kun taitaa olla liian munaton mies toimiin itsenäisesti ilman määäräilevää Nina pomoa.

Kuka oikeesti on kiinnostunut Akista ja RItasta, kun heillä kuulemma niin paljon vientiä, että häätkin ehditään pitää vasta loppukesästä. Siis mitä vientiä heillä on??

[/quote]

En itsekkään tajua tuota Jereä. Minkälainen tyyppii sietää tyttöystävältää tuollaista toimintaa? Varmaan tuleva aisankannattaja sillä muuten en asiaa ymmärrä. Nainen suutelee usean kerran vierasta miestä, on ihastunut toiseen, nukkuu toisen kanssa jne. Niin yksi ei sano mitään.

[/quote]

Niin, ei sano mitään,,,,, televisiossa!!

Vierailija
4094/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä tota Samiakaan ymmärrä. Ihme nössö. Toi Kristahan myönsi tunteensa sitä suklaa poikaa kohtaan ja vietti kaiken aikansa sen kanssa. Kuka hemmetti hyväksyy sellaisen? 

En oikeieasti ymmärrä noiden ihmisten selkärangattomuutta. Miksi ne hyväksyy sen että puoliso toimii tuolla lailla ja vielä ottaa sen takaisin? 

Vierailija
4095/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:33"]

Krista luuli että soko oli hänestä oikeasti kiinnostunut. Nina oli aika intiimisti lusikassa. Jerelle sopi se ja antoi anteeksi. Itse miehenä en olisi anta nut anteeksi.

[/quote]

[/quote]

Noi kaikki kundit oli ihmeellisiä. Ne hyväksyi noiden naisten pellehtimisen niiden miesten kanssa ilman valituksia. Niin Rita, Krista kuin Nina kaikki meni aivan liian pitkälle miesten kanssa. Suhteiden olisi pitänyt päättyä siihen. Jokainen itseään kunnioittava mies olisi päättänyt jokaisessa tapauksessa suhteet siihen paikkaan. Miehetkin teki virheitä mutta noissa tapauksissa naiset oli kyllä pahempia. No Sami oli kyllä paskanjauhaja ja se suhde olisi pitänyt myös Kristan puolelta kaatua siihen.

Vierailija
4096/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on hurmannut ainakin yksinkertaisimmat ja helppoheikki-ihmistuntija av-mammat, ja he eivät nyt suostu ikinä uskomaan mitään pahaa kultamussunössykästään vaikka mikä olisi ja itse tunnustaisi..

#pettänyt #petollinen #pettäjä #:'(  #kerranpettää #epäuskollinen..

Mutta vain Nina on paha !! Ninan syy(tä kaikki) !! Siksi syyntakeeton ja viaton Jerkki-Jere petti häntä, koska Nina itse sen aiheutti ja 'ansaitsi'.. Ehkäpä näin olikin, mutta emme voi sitäkään varmaksi tietää, joten naurettavaa demonisoida pariskunnasta vain toinen ja palvoa kritiikittä toista täydellisenä pyhimyksenä, kuin tietäisi kaiken ja vielä paremmin kuin nämä asianosaiset N + J. 

Vierailija
4097/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:33"]

[/quote]

[/quote]

Noi kaikki kundit oli ihmeellisiä. Ne hyväksyi noiden naisten pellehtimisen niiden miesten kanssa ilman valituksia. Niin Rita, Krista kuin Nina kaikki meni aivan liian pitkälle miesten kanssa. Suhteiden olisi pitänyt päättyä siihen. Jokainen itseään kunnioittava mies olisi päättänyt jokaisessa tapauksessa suhteet siihen paikkaan. Miehetkin teki virheitä mutta noissa tapauksissa naiset oli kyllä pahempia. No Sami oli kyllä paskanjauhaja ja se suhde olisi pitänyt myös Kristan puolelta kaatua siihen.

[/quote]

Kai moni mies on sitten vain niin naisten kipeä että ei uskalla jättää naista koska pelkää jäävänsä yksin. Siksi antaa naisen kusettaa itseään. 

Ritakin arvosteli Akia vaikka itse teki monta kertaa pahempia asioita. Nina oli tietenkin ihan omaa luokkaansa. 

Minusta se petti siellä miestänsä.

Vierailija
4098/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:02"]

Jere on hurmannut ainakin yksinkertaisimmat ja helppoheikki-ihmistuntija av-mammat, ja he eivät nyt suostu ikinä uskomaan mitään pahaa kultamussunössykästään vaikka mikä olisi ja itse tunnustaisi..

#pettänyt #petollinen #pettäjä #:'(  #kerranpettää #epäuskollinen..

Mutta vain Nina on paha !! Ninan syy(tä kaikki) !! Siksi syyntakeeton ja viaton Jerkki-Jere petti häntä, koska Nina itse sen aiheutti ja 'ansaitsi'.. Ehkäpä näin olikin, mutta emme voi sitäkään varmaksi tietää, joten naurettavaa demonisoida pariskunnasta vain toinen ja palvoa kritiikittä toista täydellisenä pyhimyksenä, kuin tietäisi kaiken ja vielä paremmin kuin nämä asianosaiset N + J. 

[/quote]

Nyt puhutaan tuosta ohjelmasta ja mitä siellä tapahtui. Siellä Jere ei tehnyt mitään, mutta Nina petti Jereä törkeästi. 

Vierailija
4099/4239 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

Niin, ei sano mitään,,,,, televisiossa!!

[/quote]

No ei näyttänyt sanoa myöhemminkään mitään. Koska ovat yhdessä vieläkin

Vierailija
4100/4239 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää horinat Jeren pettämisestä on? Mielestäni Rita selvisi saarelta eniten puhtain paperein.

Ketju on lukittu.