Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Mäkin ihmettelin että Ninan mielestä Hannan (osuva) analyysi oli "hirveeesti puhui musta pahaa" :D
Sitä ihmettelen, että eikö porukalla pitäisi olla jotkut sopimukset, etteivät paljastele suhteensa tilaa ennen kun sarja loppuu? esim et Rita ja Aki menee naimisiin jne. on tiedossa ja latistaa tunnelmaa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:33"]
Muijat ottaa ilon irti sinkkujätkistä, mutta miehet on kauhuissaan kun sinkkutytöt yrittää rikkoa ah niin kauniita parisuhteita. Tuo Simo on raikas poikkeus, repii riemun tilanteesta.
[/quote]
Simohan on itekin sinkku.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"]
Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta
[/quote]
Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin.
[/quote]
Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd
[/quote]
Voi ei.. Toivon ettei tää ole totta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 06:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:10"]
[quote author="melba" time="16.04.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:49"]ei vittu noita t-paitoja. Nyt tolle mainostamiselle joku raja- onko noi jätkät oikeesti valmiita tekeen mitä vaan mitä Aki käskee [/quote] Noille nyt on varmaan ihan sama mitä paitoja pitävät. Ei se tyhmää ole ilmaiseksi mainostaa :)
[/quote]
no se juuri on tyhmää.
[/quote]
No mut jos mä sanon kerran, että ne paidat laitetaan päälle ja sanon toisen kerran ja vieläkään ei mene niin sit tuleekin jo nyrkkiä pöytään.
[/quote]
WTF, hirvee haloo jostain paidoista! Suurin osa katsojista ei kiinnitä paitoihin mitään sen kummenpaa huomiota, vaan ajattelevat että mikä lie printtipaita - ja se siitä..
[/quote]
Yksi 20 sekunnin mainos tuohon katseluaikaan maksaa noin 9000 € , sentään tavoittaa arviolta puoli miljoonaa katselijaa. Lähes saman maksaa tuotesijoittelu. Pariskunta tekee tuota korvausta vastaan. Vieläpä kovaa korvausta vastaan. WTF tosiaan.
[/quote]
Mutta kuten sanottua niin moniko katsoja tajuaa että kyseessä on mainontaa, eli tässä tapauksessa suurimmalla osalla menee ko. mainos täysin ohitse.
Joten tuskin aiheuttaa mitään suurempaa myyntipiikkiä amtylle, vaikka nimi vilahtelee sarjassa.
[/quote]
Mutta moniko katsoja tiesi koko amtya ilman ohjelmaa, sehän tuossa varmaan on paitapomon idea.
[/quote]
Ei prkl mitä jankkaamista. Sitä tuossa ajan takaa että vaikka paidassa lukisi "urpo", niin suurimmalle osalle se on vain teksti paidassa - vain pieni osa lähtee sitä kuuklettaan, jolloin huomaisikin sen olevan joku firma tjspn.
Eli pitää olla aika friikki että lähtee selvittämään jokaista jossain näkemäänsä sanaa..
[/quote]
Ei pidä ottaa osaa keskuteluun, jos ei tajua, mistä keskustellaan. Nyt keskustellaan kyseisen tuotesijoittelun mainosarvosta.
Mainonnan juju on, että tuote tutuksi ja tavoittaa kohderyhmän. Kuusi kertaa viikossa parhaaseen katsoja-aikaan vilahtelee prätkämannekiinin ilmentymä Aki AMTY-paita päällä ruudussa ja aika tiuhaan tahtiin vielä. Tavoittaa takuulla kohderyhmänsä, jopa nerokkaalla tavalla. Jos nyt ei satu kuulumaan kohderyhmään ja mainos menee ohi niin ihan ok ja ei ole tarkoituskaan. Mutta tulla pakottamaan kaikkia muitakin tekytymään tyhmiski, jotka tuon mainosarvon ymmärtää.
[/quote]
Aivan ja piste!
[/quote]
Jos jotakin oikeasti nyppii, että meitä yritetään huijata maksetulla pariskunnalla ja tuo tuotesijoittelu, josta ei ole mainintaa ohjelman alussa, niin kuin pitäisi olla, niin kirje kuluttjasuojavirastoon. Varmasti joku kärsii ja kovaa. :D
http://www2.kuluttajavirasto.fi/Page/61c3f038-2328-4633-a32a-39c8e43251e9.aspx
[/quote]
Ja on noi miehet, niin noloja ja niin noloja.
http://i.imgur.com/m1YHow8.png
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 06:57"]
Sinkku-Akilla on lapsi, jo iso poika, oho! Symppis vaikutelma vahvistuu.
[/quote]
Siis toimivat siittiöt tekee miehestä symppiksen?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 04:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:58"]
Musta tuo Anni on pelottava.
[/quote]
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
T. Anni
[/quote]
Oletko Anni vielä sitä mieltä, että Aki soittaa sinulle heti jos hänellä ja Ritalla vaikeaa?
[/quote]
Varmaan osaat vastata kysmykseesi itsekkin, jos luet tämän. Suosittelen muillekkin.
https://www.banijayinternational.com/programmes/show/139498
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:00"]
Aika yllätys toi Annin valinta pudotukseen - halusko Aki vähän tiputtaa Annia takas maan pinnalle..
[/quote]
Touko Jouko voi ajatella noin tosiaan, kun sille ei ole mennyt jakeluun, että sarjan formaatti on suunnilleen tämä.
https://www.banijayinternational.com/programmes/show/139498
Tajuaakohan se edes, että Kauniissa ja Rohkeissa on käsikirjoitus, pikkasen epäilen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"]
Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta
[/quote]
Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin.
[/quote]
Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd
[/quote]
Mun mielestä toi kuulostaa läpältä, itseironiaa. Tai näin näkisin ja toivon että näin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:58"]
Siis mitä ei tuukaan toista jaksoa perään? En kestä akia "se oli virhe!"
[/quote]Siis niiiiin kuvottavaa. Rita muka teki virheen, kun nukkui samassa pedissä Anttonin kanssa. Ei jumalauta. Akin käytös sen sijaan oli loukkaavaa vetäytyä siskonpetiin nukkumaan kaiken ton läpälässyn jälkeen.
[/quote]Akilla on huono itsetunto vaikka muuta esittääkin. Siksi Ritan nukkmisjärjestelyt häiritsivät.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:44"]
En kestä! Vika jakso tulee vasta ens viikolla!!!
[/quote]
Miks ei tuu tänään??
Tietääkö kukaan mikä Rita on koulutukseltaan? Eikös urheilu-ura loppunut niin mitä työtä nykyään tekee?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:44"]
En kestä! Vika jakso tulee vasta ens viikolla!!!
[/quote]
Miks ei tuu tänään??
[/quote] en tiedä! Mut katoin ohjelmatiedoista et vasta ens viikolla.... Pyllystä tää ku tuli sillon ne 2 jaksoo peräkkäin ja nyt ihan oudosti et ens viikolla vasta.
Mitä tällä meuhkataan ja ylianalysoidaan tuota Ninaa ja Jereä. Hyvänen aika, he ovat 20-vuotiaita! Juuri niin epävarmoja, rajojaan hakevia, ensimmäisessä parisuhteessaan, että ei tuo heidän elonsa mitenkään oudolta vaikuta. He vasta opettelevat parisuhteen aakkosia, onko siis ihme, jos ennen saarelle lähtöä ei käyty läpi kaikkia tilanteita ja sitä mitä on ok tehdä ja mitä ei. Hyväntahtoisia nuo molemmat näyttävät olevan. Myös rakastuneita toisiinsa. Luulen, että ohjelman päätyttyä ovat keskustelleet ensimmäisen kerran siitä, mitä on ok tehdä toisten kanssa. Onhan Jerenkin reaktio ollut todella tyrmäävä sinkkunaisia kohtaan, minusta sekin on ääripäätoimintaa. Jos he olisivat vain osanneet keskustella rajat ennen saarelle lähtöä, molemmat voisivat ottaa rennommin ja olla vailla epäilyksiä. Nuoruuttaan ja kokemattomuuttaan eivät näemmä tajunneet keskustella sen tarkemmin.
Järjetöntä ylianalysoida 20-vuotiaita ihmisiä asiassa, jota itsekin vasta opettelevat. Muistelkaa nyt itseänne ensimmäisissä parisuhteissanne.
Annin suun liikkeistä ja sopivin välein tehdyistä hitaista silmäräpsyistä tulee pakosti aina mieleen se vatsastapuhujan nukke. Jaska vai mikä lie.
Ohhoh! Kovin on erinäköinen Satu noissa instakuvissaan kuin uokakaupassa töissä ollessaan se sininen marketin uniformu päällä!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:52"]Oikeesti toi Anni... "mä annan siis elämäni sen ihmisen käsiin.." Vai miten se ny meni... Ja todellakin, missä kypärä? Joku tuolla halkasis kallonsa, niin mitäs sitte?
[/quote]
No sit se joku varmaan kuolis tai joutuis sairaalaan? Sitten kotiin, joko ruumiina tai toipilaana. Mitä se sun elämää liikuttaa? :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:16"]Siis mikä oikeuttaa teidät sitten haukkumaan pitkät sivut jasminan naamaa? Heti kun annia sanotaan löysäksi ni jo ollaan "millainen ihminen haukkuu toisen ulkonäköä" "ois kiva nähä millainen kaunotar itse olet" Siis oikeesti, hävetkää [/quote] Häpeä sinä. Täällä kukaan oo puhunut Jassusta mitään pitkään aikaan. Mikä janari sinä oikein oot. Jassun naamassa oo mitään vikaa
[/quote]
Kyllä Jassun ulkonäköä on eniten täällä parjattu. "Pitkä leuka, näyttää bulldogilta" jne. Naaman arvostelu on sitäpaitsi pikkasen loukkaavampaa kun plösöys. Naamaansa kun ei voi kauheesti muuttaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:14"]Enää emme näe namupala Heidiä. Siinä vasta nainen jota voisi rakastella pitkään ja hartaasti! [/quote] Oli kyllä hyvännäköinen nainen [/quote] Moi Heidi, kirjoitit itse molemmat :D tiedätkö mistä huomasin? Jos et, päättele.
[/quote]
No mistä huomasit??
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:55"]
Loppuks tuotannolla rahat kesken kun vikat joutu nukkuu teltassa!!!!
[/quote]Jos toi telttamajoitus olis osunut Akille ja Annille, niin olisiko Aki miehekkäästi nukkunut teltan ulkopuolella taivasalla, kun ei sama vuode kelvannut. Tökeröä käytöstä asettua siskonpedille. Kai sen ketun pystyy pitämään kurissa, vaikka samassa isossa pedisssä nukkuukin.
[/quote]
SISKONpeti tarkoittaa kylläkin sitä, että laitetaan lattialle patjat, ja siinä nukkuu kaksi tai useampi ihminen vierekkäin. Säkö oot luullu että se tarkottaa vieraspetiä?
Ei eri sängyssä nukkuminen mun mielestä kyllä varsinaisesti tökeröä käytöstä oo, mutta kertonee jotain Akin luottamuksesta omaan itsehillintäänsä.
Muijat ottaa ilon irti sinkkujätkistä, mutta miehet on kauhuissaan kun sinkkutytöt yrittää rikkoa ah niin kauniita parisuhteita. Tuo Simo on raikas poikkeus, repii riemun tilanteesta.