Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Siis jos on mukana omasta tahdostaan piti sanoa, ei vastoin tahtoaan t: edellinen
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:53"]
Haha, nautin Henkan vittuilusta Akille:-D:-D
[/quote]
Joku teknisesti taitava voisi laittaa tuosta klipin Youtubeen :D
[/quote]
Henkan terveiset Akille ;)
Miksi täältä poistui viestini jossa sanoin Akin olevan huomionhakuinen drama queen joka joutaa RuPaulin ohjelmaan :D?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"]
https://instagram.com/p/1NemdIFnHH/ Kuinka kaunis :D
[/quote]
toi on kyllä niin ruma akka ettei toista oo :D
[/quote]
Jasmiina on kyllä ihan noita-akan näköinen, se kamala nenä-suu-leuka saa sen aikaan... sääliksi käy.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:52"]
On tolla Henkalla pokkaa :D. Iha oikein et vähä vittuilee sille uhoajalle.
[/quote]
Ei vittu mikä pelle - siis ihan oikeesti!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:00"]
Voin niin kuvitella Akin ajelemassa ympäri Poria hummerilla. Voi Henkka :D
[/quote]
Henkkaa taitaa pikkasen harmittaa kun ei oo varaa Hummeriiin ;-)
Tollasia huiveja saa ainankin Alanyasta ja Tallinnasta. Muistaakseen Agia Napassakin näkyi noita viime vuonna, vaikka siellä ei niin kauheasti ollut pirattitavaraa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:11"]
https://twitter.com/hkoskiofficial/status/585678598792699905
[/quote]
"hkoskiofficial" :D En edes tiennyt tuon henkilön olevan kyseisessä ohjelmassa, eipä oo paljoo näkynyt... Ahkerasti kuitenkin mainostaa TISuomea. Mimmillä instagramissa kuva jossa teksti "tell your girlfriend I'm sorry for being prettier than her", mitä valkoroskaa
Jassun kanssa olisi hankala keskustella mistään, sen suusta ei muuta kuulu kuin nuo samat kommentit
"Peni on niin komee"
"Peni on niin ihana"
"Simo ei arvostanu minnuu"
"Siis wau"
Krista vaikuttaa myös hankalalta keskustelukumppanilta, tekisi todellakin mieli ravistellä häntä
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:41"]
Tylsäääääääää.....
[/quote]
No miksi et katsonut vaalikeskustelua ykköseltä, eihän täällä ole pakko kärsiä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:43"]https://instagram.com/p/1cwcBzsfEx/
[/quote]
Voi ei,Rita on mun lemppari, mutta jotenki vähä noloa tuo instan "piilovittuilu".... Kuitenkin nelikymppinen nainen, niin luulisi kokevan jo tarpeettomaksi tommosen teineilyn....
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:48"]
HUOMIO HUOMI! Kohta hässitään http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428992092360.html
[/quote]
Iiiik!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 04:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:58"]
Musta tuo Anni on pelottava.
[/quote]
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
T. Anni
[/quote]
Oletko Anni vielä sitä mieltä, että Aki soittaa sinulle heti jos hänellä ja Ritalla vaikeaa?
Aika yllätys toi Annin valinta pudotukseen - halusko Aki vähän tiputtaa Annia takas maan pinnalle..
Jere on niin symppis..myös instan perusteella.
Hanna iltanuotiovideossa: "Mä en sitä Ninaa tunne ollenkaan ja on tosi vaikee sanoo, mut sen perusteella mitä mä oon kuullu, mitä he on iltanuotiolla nähny, niin mä todella toivon, että Jere ei luota liian sokeesti, koska Jere on niin rakastunu kun vaan voi olla ja se pitää Ninaa ku kukkaa kämmenellä."
Nina videon jälkeen: "Jere on siellä vissiin nyt ton Hannan kanssa lähentyny entisestään ja tota Hanna siellä hirveesti puhuu musta pahaa ja analysoi sitä millanen ihminen minä olen. Ja mä luulin, tai luulen edelleen, et kyllä meil on samat säännöt ja kaikkee mut et mun mielestä on ihan OK nukkuu jonkun vieressä ja ehkä se ei sit esim Jeren mielestä oo OK."
Hannahan puhuu tosi neutraalisti ja järkevästi videolla, kuitenkaan dissaamatta Ninaa. Tästä pikku neiti Nina vetää raivarit ja väittää että Hanna puhuu hänestä hirveesti pahaa ja analysoi Ninaa ihmisenä. Nina saa kyllä itse painaa stringiperseensä sängyssä vierasta miestä vasten, olla hipsutettavana iltaisin ja haaveilla lomaromanssista ja tulevasta elämästä Chicon kanssa, mutta jos oma poikaystävä juttelee toisen naisen kanssa ja tää toinen nainen yrittää pitää Jereä maan pinnalla ja puhua järkeä, niin siitäpä Nina ottaa kierroksia. Ninahan tossa tekee oletuksia ja vääristelee Hannan tekoja.
Ja Jeren ilme ja kiertely kysymykseen vastatatessa, kun häneltä kysyttiin onko toisen vieressä nukkuminen ok, kieli siitä että hän ei ollut oikeesti ihan vakuuttunut vastauksestaan.
Toivottavasti Jere vielä jossain vaiheessa elämää tajuaa vaihtaa naista. Mustasukkaista, itsevarmaa esittävää mutta sisäisesti epävarmaa, ja huomiolle altista Ninaa ei ole luotu häntä varten.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:15"]
Hanna iltanuotiovideossa: "Mä en sitä Ninaa tunne ollenkaan ja on tosi vaikee sanoo, mut sen perusteella mitä mä oon kuullu, mitä he on iltanuotiolla nähny, niin mä todella toivon, että Jere ei luota liian sokeesti, koska Jere on niin rakastunu kun vaan voi olla ja se pitää Ninaa ku kukkaa kämmenellä."
Nina videon jälkeen: "Jere on siellä vissiin nyt ton Hannan kanssa lähentyny entisestään ja tota Hanna siellä hirveesti puhuu musta pahaa ja analysoi sitä millanen ihminen minä olen. Ja mä luulin, tai luulen edelleen, et kyllä meil on samat säännöt ja kaikkee mut et mun mielestä on ihan OK nukkuu jonkun vieressä ja ehkä se ei sit esim Jeren mielestä oo OK."
Hannahan puhuu tosi neutraalisti ja järkevästi videolla, kuitenkaan dissaamatta Ninaa. Tästä pikku neiti Nina vetää raivarit ja väittää että Hanna puhuu hänestä hirveesti pahaa ja analysoi Ninaa ihmisenä. Nina saa kyllä itse painaa stringiperseensä sängyssä vierasta miestä vasten, olla hipsutettavana iltaisin ja haaveilla lomaromanssista ja tulevasta elämästä Chicon kanssa, mutta jos oma poikaystävä juttelee toisen naisen kanssa ja tää toinen nainen yrittää pitää Jereä maan pinnalla ja puhua järkeä, niin siitäpä Nina ottaa kierroksia. Ninahan tossa tekee oletuksia ja vääristelee Hannan tekoja.
Ja Jeren ilme ja kiertely kysymykseen vastatatessa, kun häneltä kysyttiin onko toisen vieressä nukkuminen ok, kieli siitä että hän ei ollut oikeesti ihan vakuuttunut vastauksestaan.
Toivottavasti Jere vielä jossain vaiheessa elämää tajuaa vaihtaa naista. Mustasukkaista, itsevarmaa esittävää mutta sisäisesti epävarmaa, ja huomiolle altista Ninaa ei ole luotu häntä varten.
[/quote]
Mä kiinnitin huomiota kans samaan. Se Hannahan sanoi asian juuri niinkuin se oli. Ja ihan asiallisesti dissaamatta Ninaa. Muutenkin vaikuttaa ihan fiksulta ihmiseltä. Veikkaan että Nina ei välttämättä normielämässä saisia huomiota Chicon kaltaiselta mieheltä, ja nyt on sitten hänen huomionsa sekoittanut pään. Ja varmasti on ollut Ninan idea lähteä ohjelmaan.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:15"]
Mustasukkaista, itsevarmaa esittävää mutta sisäisesti epävarmaa, ja huomiolle altista Ninaa ei ole luotu häntä varten.
[/quote]Heh, vähän dramaattista, luotu häntä varten :D :D
Kyllä on vähän aineksia tässä Suomiversiossa, ei voi muuta sanoa. Jos kaikkein rajuin juttu jaksossa on se, että yksi uros vähän kohottaa ääntään niin se kertoo aika paljon se. Sami puolestaan pyyteli anteeksi sitä että oli ollut kopelointia altaassa ekana iltana. Se tässä on vähän niin kuin tarkoituskin ja miksi sitä sinkulta pyytää anteeksi, jos on mukana vastoin tahtoaan!? Liian kunnollista sakkia.