Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Miksi sen tissiposki Jeren kuvitellaan olevan joku pyhimys ? Antoi itse ymmärtää, että pettänyt Ninatsuaan alkuaikoina eli jo vuoden sisällä(?), ja vaikka vaikuttaisi oppineensa ja parantaneensa tapansa niin eihän sitä ikinä tiedä.. Kovin on keskenkasvuinen nuori poika vielä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:13"]Suomen Beckhamit edustaa <3 http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Temptation-Island-Rita-paljasti-idyllisen-haapaikkansa/1073399 [/quote] Mitkä vitun Beckhamit:DD pikemminkin horkkahirviö ja kuminaama:) [/quote] Niinpä :D Aki ja Rita ton on varmast kirjottanu :Dd nolot [/quote] Nää 2 on kyllä noloja peeloja:)
[/quote]
Eiköhän ne noloimmat luuserit löydy täältä..
Niin, eli ovat jokatapauksessa noloja :D
Huono casting kertakaikkiaan. Tyhmiä, yksinkertaisia, tylsiä, rumia, kirveelläveistettyjä tyrkkyjä kaikki: surusteluparit, sinkut ja juontaja. Ja Joonas Hytönen..
*Seurustelu, mutta surustelu tässä yhteydessä sittenkin osuvampi.. ;D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:27"]
Huono casting kertakaikkiaan. Tyhmiä, yksinkertaisia, tylsiä, rumia, kirveelläveistettyjä tyrkkyjä kaikki: surusteluparit, sinkut ja juontaja. Ja Joonas Hytönen..
[/quote]
No sittenhän se kuvastaa täydellisesti tämän foorumin löllöjä sohvaperunoita ;-)
Varattuun Akiin verrattuna muut ovat pelkkiä poikasia. Sinkku"miehissä" ei ole yhtään tosi urosta.
Tämän ketjun aihe on vain ne tyrkyt, jotka julkisesti, yllättäen ja pyytämättä, tyrkkyilevät itsensä framille, ei siis me ketkä tahansa, jotka emme JULKISESTI TYRKKYILE, vaan keskustelemme täällä noista ensiksimainituista..
Jatketaan ja pysytään aiheessa..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:50"]
Varattuun Akiin verrattuna muut ovat pelkkiä poikasia. Sinkku"miehissä" ei ole yhtään tosi urosta.
[/quote]
No mitä kuuluu, Rita?
Kun itsensä ja suhteensa lätkäisee julkiseksi, niin arvostelua pukkaa.. Sillai kai! Liippaako kenties liian läheltä.. ?
Mun mielestä on kiinnostavampaa arvostella ihmisten käytö stä kuin naamaa. Ulkonäön haukkuminen on tylsää ja mielikuvituksetonta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:26"]
Kun itsensä ja suhteensa lätkäisee julkiseksi, niin arvostelua pukkaa.. Sillai kai! Liippaako kenties liian läheltä.. ?
[/quote]
Ei liippaa, mutta pitää ihmetellä tuota ylenpalttista pahantahtoisuutta, josta monet näemmä ammentaa pönkitystä omalle itsetunnolle. Pehmeet touhuu.
Mua häiritsee kun Jasmina lausuu Benjaminin nimen "Peni"...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:47"]Mua häiritsee kun Jasmina lausuu Benjaminin nimen "Peni"...
[/quote]
Nimet on hälle hankalia.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:47"]Mua häiritsee kun Jasmina lausuu Benjaminin nimen "Peni"... [/quote] Nimet on hälle hankalia.
[/quote]
Mua myös häiritsi jo ekan kerran, kun kuulin hänen sanovan miestä Peniksi. Mua ärsyttää aina ihmiset, jotka tieten tahtoen lausuvat jonkun asian tai nimen väärin. Aivan kuin eivät kunnioittaisi yhtään kyseistä ihmistä tai asiaa. Ei tuo tyttö mun mielestä kuitenkaan mitenkään tyhmä ole, että sen takia lausuisi väärin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:46"]Jasmina selvästi ihan lääpällään siihen treffikumppaniinsa (en nyt muista nimeä - joku benjamin tmv?) , eikä ihme, komea ja mukava poika, ja hirmu suloinen kun etsi äitille koruun simpukkaa ;') Mutta selkeästi ei ollut jassusta yhtä kiinnostunut, kun puhui vaan että jassun pitäisi jättää sikasimo ja että jassu löytää paremman - "jos ei täältä, niin muualta". Tuli mieleen, onko noilla ohjelmaan osallistuvilla sinkuilla sitten tyyliin joku kirjoittamaton velvollisuus panna sitä varattua, jos varattu niin haluaa? Jasminan treffikumppani ei selvästi ollut sillä tavalla hänestä kiinnostunut, noloa jos ja kun jassu tekee itseään jatkossa sille liian tykö :/
[/quote]
Jep ei minustakaan ollu PENI kiinnostunu jassusta. On sellanen kundi että tosi nätit vaan kelpaa..
Samin pilluparta on total turn-off. Olisi edes siedettävän näköinen ilman sitä. Naurettavaa myös tituleerata itseään palomieheksi jos on vain sopimuspalomies eli harrastaja.
Akista tulee ihan mieleen Vesa Keskinen, ei vaan voi mitään.
Sami on kyllä ollut pettymys, miten voikin olla noin kaksinaamainen? Ja typeräkin vielä, luuleeko se oikeesti että sen touhut ei kantaudu Kristalle saakka?
Jeren tyttöystävä vähän ärsyttää, miksi pitää olla noin epävarma ja pilata sen takia koko suhde?
Ja se Choko, voi jösses. En tajua mitä siinä kukaan näkee... joko muuten kävi selväksi se, mistä tuo älytön lempinimi juontaa juurensa?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:10"]
Eikö nuo lähes nelikymppiset ole jo yli-ikäisiä tällaisiin teinihömppiin?
[/quote]
Julkisuutta Aki ja Rita on hakemassa.
Akilla on aina firmansa paita päällä - täysin ilmaista mainosta. Ja Rita tarvitsee nostetta uralleen kun kilpaura aerobicissa on ohi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:32"]Vieläkin naurattaa Samin märinä-ääni iltanuotiolla Ritalle ja sekunnin sadasosassa pään kiivas kääntyminen Kurosen suuntaan ja normimatala paasausääni, kun vastasi tälle. Ja lopuksi märinän kliimaksi väräjävällä äänellä: "SE OLI VIRHE..yhyyyyy"
Buahhhahhhah mitä teatteria...
[/quote]
Sekaisin koko tyyppi..!! Ihan oikeast! Aivan hirveä ihminen