Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:44"]Eiks Aki avautunut Iltalehdessä, että Anni puhu täyttä palturia niistä "Aki sano et maailmas on tietty määrä ihmisiä ja mä oon toinen plaaplaa.." nii täs jaksos pudonneet sinkkutytöt kerto Akin kertoneen tän saman :D haha! Aki on kyllä niiiin ärsyttävä kun se on aina muka niin hyvä ja rehellinen yms, vaikka täyttä skeidaa jauhaa...! [/quote] Aki on hauska hahmo. Karikatyyri
[/quote]Joo. Aki vetää kaikki niin överiksi, että siinä on jo viihdearvoa. Aki-setä voisi hyvin pitää luennon elämän prinsiipeistä jossain komediateatterissa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:33"]
Jos Simo on bensalenkkari niin Sami on diesellenkkari! :DDDDD
[/quote]
HUOM! Kolmesatanen farmaridiesel, ei kakssatanen! ;DDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:19"]
Aki ja Rita on seksikäs pariskunta.
[/quote]
Teennäisyyden multihuipentuma.
[/quote]
Yrittääks ne olla joku uus tän vuosikymmenen Jutta & Petteri (RIP) Jussila ??? Kohta ne alkaa myymään jotain luontaistuotenappeja tai vastaavaa verkostohässäkkää kun saaneet vähän julkisuutta? :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:44"]Eiks Aki avautunut Iltalehdessä, että Anni puhu täyttä palturia niistä "Aki sano et maailmas on tietty määrä ihmisiä ja mä oon toinen plaaplaa.." nii täs jaksos pudonneet sinkkutytöt kerto Akin kertoneen tän saman :D haha! Aki on kyllä niiiin ärsyttävä kun se on aina muka niin hyvä ja rehellinen yms, vaikka täyttä skeidaa jauhaa...! [/quote] Onkohan Aki diipeistä diipein kun sillä on niitä viisauksia. Oikea Temptation Islandsin Yoda
[/quote]Ihan täysi moukka!
Tuossa se nyt sitten nähtiin.
Akin silmä lepäsi selvästi Annissa, tämä ollaan useaan otteeseen nähty. Viimeksi eilen.
Anni on luonnollinen nainen, ei keskity liikaa ulkonäköönsä, hyvä terve iho, sopivasti meikkiä, ei paljastele liikaa ihoa eikä tyrkytä mitään ruumiinosia kenenkään naamaan, mahtavan kiiltävät värjäämättömät (ehkä vain kevytsävyytetyt?) ja luonnostaan pitkät hiukset. Pitkä ja näyttävä nainen.
Rita vauhkoontuu kun ajatteleekin Annia ja Annin ulkonäköä eikä ihmekään koska on itse täydellinen vastakohta eli povi tai takamus koko ajan tyrkyllä kaikille liian pienissä bikineissä, paksusti meikkiä jopa tuollaisessa lämpimässä kohteessa jossa sitä ei nimenomaan tarvita edes kuvaustilanteissa kunhan enimmät kiillot saa kasvoista pois, ja ihokaan ei näytä enää hengittävän sen meikin läpi koska epätasaisen näköinen, ripsipidennystä löytyy niin että siitä riittäisi varmasti karvaa kaikille varatuille ja sinkkunaisille, kiillottomaksi yliblondattu huonokuntoinen letti jossa ilmeisesti jotain tekohiusta jatkeena.
Huono itsetunto korostuu niissä kohtauksissa joissa haukkuu ja mollaa Annia, ja korostaa ettei ole Akin tyylinen nainen :D
Ritakin voisi olla todella kaunis jos hillitsisi meikkiä ja hankkisi vähemmän räikeän vaalennuksen kuin tuo joka korostaa ihon oranssisuutta, sillä nämä kaikki vanhentavat häntä.
Miettikää itse, kumman naisen hiuksia olisi kivempi silittää jos olisitte miehiä? Hulmuavia joiden läpi sormet vain valuu vai takkuista hiuslakkapöheikköä jonne käsi jää jumiin eikä meinaa irrota ilman saksia?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:57"]
Anteeks nyt vaan, mutta onko noi Chocon imelät "mä riisun jo sua mun mielessä" jonkun mielestä jotenkin kiihottavia...? Kamalaa :D
[/quote]
Ihan hauska klassinen heitto ja yritti varmaan vaan saada tunnelmaa rennommaksi.
Vai olisitteko mieluummin kuunnelleet lisää jotain Benin "Peace Motherfucker!" jälkihuutoa tai vastaavaa, kiihottiko se muka ketään muuta kuin häntä itseään????
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:21"]
Peni on löytänyt tyylistään seuraa. Reppana Jasmina ei voi kun haaveilla Penistään. Saipa ainakin sen yhden
[/quote]
Hän näyttää pikkupojalta tuolla aikuisten tätien keskellä! :DDDDD
[/quote]
:D Totta, poika meni vahingossa väärään huoneeseen missä tädit olivat meikkaamassa. Pulla ja maitolasi kouraan niin täydellistä.
[/quote]
"Kattokaas, Peni-poikakin tuli kylään. Ottaako Peni keltaista vai punaista limsaa? Haluaako Peni tulla meidän tätien kanssa tähän perhepotrettiin poseeraamaan niin lähetetään kuva sitten Martta-Tädille Ivaloon kun ei päässyt paikalle, ja jos se meidän naapurin poikakin tulisi vielä tähän mukaan ja seisomaan siihen Penin viereen, no niin hymyilkäähän nyt". :D
Täh, eikö kukaan muu huomannut tota Ritan röökin polttoa?? Vai oliko se jo yleisesti tiedossa? Mä en ainakaan tienny, luulin että se on niin "fitness" ettei rööki maistu
Tossa Anttonin ja Ritan unelmatreffeillä siis, kun ne oli parvekkeella juomassa viiniä jne. niin sen jälkeen (kohdassa 18:20 tai jotain sinnepäin) kuvausryhmä tulee parvekkeelle, Ritalla vilahtaa rööki kädessä ja kun huomaa kamerat, näyttää pelästyneeltä ja kääntyy selin, eikä röökistä näy enää vilahdustakaan....
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:26"]Täh, eikö kukaan muu huomannut tota Ritan röökin polttoa?? Vai oliko se jo yleisesti tiedossa? Mä en ainakaan tienny, luulin että se on niin "fitness" ettei rööki maistu
Tossa Anttonin ja Ritan unelmatreffeillä siis, kun ne oli parvekkeella juomassa viiniä jne. niin sen jälkeen (kohdassa 18:20 tai jotain sinnepäin) kuvausryhmä tulee parvekkeelle, Ritalla vilahtaa rööki kädessä ja kun huomaa kamerat, näyttää pelästyneeltä ja kääntyy selin, eikä röökistä näy enää vilahdustakaan....
[/quote]
Varmaan stressaa niin paljon että alkoi polttamaan
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:54"]
Se Akin tenttaus iltanuotiolla olo ihan selkeä läppä! "Tässä nyt vähän draamaillaan tuotannolle" ja sit naureskellaan päälle.
[/quote]
Hei Aki, miten meni paluu arkeen?
Jep! Huomasin saman. Silti Rita on rankan lapsuutensa vuoksi mun suosikki! Vaikeuksien kautta voittoon.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:33"]
Jos Simo on bensalenkkari niin Sami on diesellenkkari! :DDDDD
[/quote]
HUOM! Kolmesatanen farmaridiesel, ei kakssatanen! ;DDDDDDDD
[/quote]
hei huikeeta.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:55"]
Loppuks tuotannolla rahat kesken kun vikat joutu nukkuu teltassa!!!!
[/quote]Jos toi telttamajoitus olis osunut Akille ja Annille, niin olisiko Aki miehekkäästi nukkunut teltan ulkopuolella taivasalla, kun ei sama vuode kelvannut. Tökeröä käytöstä asettua siskonpedille. Kai sen ketun pystyy pitämään kurissa, vaikka samassa isossa pedisssä nukkuukin.
[/quote]
Se, että Aki ei pystynyt nukkumaan Annin kanssa samassa vuoteessa, niin kertoo kuinka paljon se pelkäs sortuvansa
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:23"]
Tuossa se nyt sitten nähtiin.
Akin silmä lepäsi selvästi Annissa, tämä ollaan useaan otteeseen nähty. Viimeksi eilen.
Anni on luonnollinen nainen, ei keskity liikaa ulkonäköönsä, hyvä terve iho, sopivasti meikkiä, ei paljastele liikaa ihoa eikä tyrkytä mitään ruumiinosia kenenkään naamaan, mahtavan kiiltävät värjäämättömät (ehkä vain kevytsävyytetyt?) ja luonnostaan pitkät hiukset. Pitkä ja näyttävä nainen.
Rita vauhkoontuu kun ajatteleekin Annia ja Annin ulkonäköä eikä ihmekään koska on itse täydellinen vastakohta eli povi tai takamus koko ajan tyrkyllä kaikille liian pienissä bikineissä, paksusti meikkiä jopa tuollaisessa lämpimässä kohteessa jossa sitä ei nimenomaan tarvita edes kuvaustilanteissa kunhan enimmät kiillot saa kasvoista pois, ja ihokaan ei näytä enää hengittävän sen meikin läpi koska epätasaisen näköinen, ripsipidennystä löytyy niin että siitä riittäisi varmasti karvaa kaikille varatuille ja sinkkunaisille, kiillottomaksi yliblondattu huonokuntoinen letti jossa ilmeisesti jotain tekohiusta jatkeena.
Huono itsetunto korostuu niissä kohtauksissa joissa haukkuu ja mollaa Annia, ja korostaa ettei ole Akin tyylinen nainen :D
Ritakin voisi olla todella kaunis jos hillitsisi meikkiä ja hankkisi vähemmän räikeän vaalennuksen kuin tuo joka korostaa ihon oranssisuutta, sillä nämä kaikki vanhentavat häntä.
Miettikää itse, kumman naisen hiuksia olisi kivempi silittää jos olisitte miehiä? Hulmuavia joiden läpi sormet vain valuu vai takkuista hiuslakkapöheikköä jonne käsi jää jumiin eikä meinaa irrota ilman saksia?
[/quote]
Olen samaa mieltä kyllä siinä, että kun Taikuissa on joku +30 lämmintä, niin Ritalla on niin kamalat meikkivoiteet ja meikit naamalla, että mua ainakin ahdistaa jo pelkästään kattella sitä. Tuolla sais nätin rusketuksen ja luonnollinen silmämeikki ois niin jees rantalomalla.
Anni on kyllä huikean kaunis, luonnollisen kaunis ja meikillä hän on varmaan suorastaan tyrmäävä. Ihanat hiukset, kivan rento mutta kuitenkin seksikäs tyyli tyrkyttämättä. Mutta Anni tulee löytämään niin paljon paremman kun Aki!
Narsistien piiri pieni pyörii
Vieläkin naurattaa Samin märinä-ääni iltanuotiolla Ritalle ja sekunnin sadasosassa pään kiivas kääntyminen Kurosen suuntaan ja normimatala paasausääni, kun vastasi tälle. Ja lopuksi märinän kliimaksi väräjävällä äänellä: "SE OLI VIRHE..yhyyyyy"
Buahhhahhhah mitä teatteria...
Siis Akin märinä-ääni, piti kirjoittamani. Menee nämä urpot sekaisin...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:51"]Mitä olisitte itse antaneet anteeksi puolisoillenne? Miettikää nyt omaa parisuhdettanne.
- Käsipeli uima-altaassa? Joo vai ei?
- Lusikassa sängyssä toisen kanssa monena yönä? Joo vai ei?
- Jääpalan vaihto suusta suuhun? Joo vai ei?
- Suukko suulle, ei nuolemista tai kiihkeää? Joo vai ei?
- 5 sek suukko pullonpyörityksessä? Joo vai ei?
[/quote]
Käsipeli - ehdoton no no! (Sami muuten ihan selvästi ei muista tapahtunutta ja selittelee jotain ihan paskaa..!!)
Lusikassa - en tosiaan hyväksyisi
Jääpalaleikki - hnm.. Periaatteessa ei oo mun mielestä mikään "rangaistava" teko, mutta sanoisin kylllä jälkeenpäin, että miettis onko siitä kiva kuulla jälkikäteen, varsinkin noissa olosuhteissa.
Suukko suulle- Hmm.. Ehkä ei noissa olosuhteissa, mutta sellanen nopea suukko suulle, samanlasia mitä tyyliin äiti ja tytär toisilleen antaa (joissain maissa hyvinkin yleistä) ja kaverillista. Ei ehkä noissa olosuhteissa siis ja saatuja ventovieraiden kanssa. Eli en hyväksyisi.
5 sek. Suukko pullonpyörityksessä - en hyväksyisi
Se Akin tenttaus iltanuotiolla olo ihan selkeä läppä! "Tässä nyt vähän draamaillaan tuotannolle" ja sit naureskellaan päälle.