Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
3881/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"] Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta [/quote] Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin. [/quote] Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd [/quote] Mun mielestä toi kuulostaa läpältä, itseironiaa. Tai näin näkisin ja toivon että näin.

[/quote]

Jos on Jasminan itse heittämää läppää niin onhan huonoa sellaista. Negatiivista julkisuutta on tullut jo yllin kyllin joskin kirjoituksissa on ikävä kyllä myös asiaa. Kun leikkiin lähtee niin leikin kestäköön.

Vierailija
3882/4239 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa, että ovatko Nina ja Jere yhä yhdessä? Jäänyt hieman epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/4239 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:30"]Osaako kukaan sanoa, että ovatko Nina ja Jere yhä yhdessä? Jäänyt hieman epäselväksi.
[/quote]

On.

Vierailija
3884/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"] Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta [/quote] Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin. [/quote] Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd

[/quote]

Tähteä ei Jasminasta tämän ohjelman myötä tullut. Tähteyteen tarvitaan sosiaalisia kanssakäymiskyjä, kielellistä rikkautta ja omia ajatuksia korvien väliin. Kameroiden edessä Simpan mollaaminen ja ensimmäisissä jaksoissa uhottu "kosto on suloista" mentaliteetti sekä sinkkujen nimittely bimboiksi kertoi ihmisestä enemmän kuin kukaan aivoilla varustettu haluaisi itsestään paljastaa. Tämä on faktaa.

Vierailija
3885/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"] Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta [/quote] Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin. [/quote] Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd

[/quote]

Tähteä ei Jasminasta tämän ohjelman myötä tullut. Tähteyteen tarvitaan sosiaalisia kanssakäymiskyjä, kielellistä rikkautta ja omia ajatuksia korvien väliin. Kameroiden edessä Simpan mollaaminen ja ensimmäisissä jaksoissa uhottu "kosto on suloista" mentaliteetti sekä sinkkujen nimittely bimboiksi kertoi ihmisestä enemmän kuin kukaan aivoilla varustettu haluaisi itsestään paljastaa. Tämä on faktaa.
[/quote] Kyllä mulle Jassusta on tullut ihan symppiskuva. Simosta en voi sanoa samaa!

Vierailija
3886/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"] Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta [/quote] Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin. [/quote] Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd [/quote] Tähteä ei Jasminasta tämän ohjelman myötä tullut. Tähteyteen tarvitaan sosiaalisia kanssakäymiskyjä, kielellistä rikkautta ja omia ajatuksia korvien väliin. Kameroiden edessä Simpan mollaaminen ja ensimmäisissä jaksoissa uhottu "kosto on suloista" mentaliteetti sekä sinkkujen nimittely bimboiksi kertoi ihmisestä enemmän kuin kukaan aivoilla varustettu haluaisi itsestään paljastaa. Tämä on faktaa. [/quote] Kyllä mulle Jassusta on tullut ihan symppiskuva. Simosta en voi sanoa samaa!

[/quote]

Molemmat ihan pentuja ja keskenkasvusia. Kumpikaan ei ymmärrä tekojensa mahdollisia jälkiseurauksia, kotiin vielä vähäksi aikaa ennen kuin elämä tulee pilattua pitempikantoisesti.

Vierailija
3887/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jassu on ihan ok, mutta sellainen on oikeasti noloa, jos ei osaa treffeillä puhua mistään. Penin kanssa puhuu, kun on rakastunut, mutta pitäisi ihmisen pystyä juttelemaan muidenkin ihmisten kanssa.

Vierailija
3888/4239 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kummittelee ne Penin kultapöksyt edelleen mielessä

Vierailija
3889/4239 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen julmaa menoa oli Kurosen puheet iltanuotiolla nyt. Siis miten puhui Samille ja Jerelle!

Vierailija
3890/4239 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jasmina suhtautui hienon kypsästi siihen Jessican itkuavautumiseen, kun sanoi että noin se Simo kohtelee muita ihmisiä ym.

Vierailija
3891/4239 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki väitti opettaneensa Ritaa moottoripyöräilemään, mutta Rita sanoi juuri eilen ettei häntä ole opetettu?

Vierailija
3892/4239 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:26"]

Jos sinkut olisivat saaneet viettelypalkkaa, niin eivätkös he silloin ole näitä maksullisia....?

[/quote]

Maksullisiahan nuo kaikki ovat tuolla, palkkiota vastaan rietastelevat ja hipsuttelevat.
[/quote]
No ehkä olen kukkis, mutta musta siinäkin on eroa, maksetaanko sulle siitä, että esiinnyt ohjelmassa vrt saat rahaa suudelmasta, yhdynnästä tms.... Tosin en tiedä mikä tämän ohjelman osalta on totuus, joten ei heistä kenestäkään voi vetää mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
3893/4239 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:11"]Mielestäni Simo ansaitsisi jonkilaisen "Simolle morsian" ohjelman. Osallistujia kyllä riittäisi nimittäin Simolla riittää vientiä siellä kotikonnuillaan. Julkisuudella on se maaginen vaikutus. Jasmina jäi puolestaan nuolemaan näppejään. Simo<3
[/quote]
Simo on ällötys nro 1.

Vierailija
3894/4239 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:52"]

Repesin tuolle Simon kommentille "Jos suorraa sanottaan niin ei kyllä kiinnosta paskkkkaaakkkkkkkaan" jotenkin niin kaukana siitä taianomaisen dramaattisesta tunnelmasta, jota iltanuotioissa haetaan :D 

[/quote]Joo. Tää oli hyvä! Siitä on tuotannon vaikea repiä draamaa.

Vierailija
3895/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:29"]

En ymmärrä tätä Ninan demonisointia. Kaikki ovat valmiita uskomaan, että se on siellä paneskellut, vaikka kamerat eivät ole näyttäneet yhtäkään pusua edes. Kristasta taas on. Joka kerta kun Chico antaa Ninalle pusua, Nina kääntää aina poskensa sille. Jerekin toteaa aina videot nähtyään, että luottaa Ninaan kyllä. Kai Jere tuntee tyttöystävänsä paremmin kuin me täällä.

[/quote]

Kyllähän demonisointumisen aiheuttaa ihan oma käytös mistä ei paljon positiivisia fiiliksiä näytä kertyvän. Jos vaikka miettii vastausta kysymykseen, miten Ninan käytöksestä näkyy että on liikkeellä Jeren kanssa? Niin on aika lähellä sitä mikä ärsyttää.

[/quote]

Minusta se näkyy juuri siinä, että kääntää järjestäen poskensa Chicolle, kun Chico yrittää antaa pusua. Siinä menee selkeästi hänen rajansa. 

[/quote]

Komentoinkin viestiisi sitä miksi uskoisin että Nina saa negaa niskaansa.Mutta pitää muistaa että mehän näemme asiat niin kuin tuotanto ne meille haluaa näyttää. Itse kallistuisin sen kannalle että Ninan ja Chicon kuvio voi olla jopa tuotannon pyynnöstä saatu aikaan. Syitä tähän on monia, enkä niitä jaksa tähän kirjoitella mutta viimeisimpänä vaikka nämä viimeiset bileet. Kohdassa missä Ninaa ja Chikoa kuvataan kannattaa seurata Ninan ilmeitä ja eleitä, ja vaikka sitä että montako kertaa katsoo kuvaajaa.   
[/quote]
Minua on vaivannut tässä Nina&Chico parissa että mitään ei ole näytetty, ei sitä lusikkaa eikä edes kunnon halauksia muusta puhumattakaan, on vain annettu ymmärtää ja aikaansaatu mielikuvia. Puhuttu on paljon, pääasiassa Chikon tai sinkkumiesten ympäripyöreitä höpinöitä. On aivan totta että viimeisten bileiden halaukset näyttävät olevan vain kameraa varten ja Ninakin näyttää monessa kohdassa enemmän vaivaantuneelta kuin ihastuneelta.

Vierailija
3896/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskustelemme tästä ruokatunneilla työkavereiden kanssa, Rita on saanut lempinimen Mökö kun mököttää vaan tylsän näköisenä. Kaikki ihmettelee miksi Aki ottaa rennosti ja seurustelee kaikkien kanssa siellä niiden puolella, käy lenkillä naisten kanssa, on mukana kaikissa iltariennoissa, samalla kuin Mökö istuu vaan jossain pihan reunalla ja näyttää hapanta naamaa jos joku mies osuu lähelle.

Mitä Kuronen sanoikaan viimeksi, että oli kirjoittanut hiekkaan Anni? On siinäkin harrastukset, kirjoittaa toisten ihmisten nimiä hiekkaan! :D
[/quote]
Missä wt-työpaikassa oikein olet? En koskaan kehtaisi myöntää katsovani tätä sarjaa, se on vain aivot narikkaan -roskaa, josta ei puhuta kuin av:lla
[/quote]

Sarkasmia ;).. Ainakin toivottavasti! P.s olipa pyyhkiminen lainauksissa :D :D

Vierailija
3897/4239 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen käyttänyt sanontana ammattina pelastaja ja ammattina sankari. En ole nimittänyt itseäni palomieheksi, Tuomainen sanoo." :''D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1430719819612.html

Vierailija
3898/4239 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:21"]

Peni on löytänyt tyylistään seuraa. Reppana Jasmina ei voi kun haaveilla Penistään. Saipa ainakin sen yhden 

yön =( http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Iskiko-Temptation-Island-sarjan-sinkku-silmansa-Miss-Suomen-perintoprinsessoihin-kuva/1071754

[/quote]

Joku mieshän tuossa nuolee Penin poskea

Vierailija
3899/4239 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Simon mollaus Jassulta, kaiken kansan edessä toki hyvin kunnioitettavaa käytöstä. Ei kukaan täysjärkinen mollaa entistään, tietääpähän että haukkuu seuraavankin exän maan tasalle..

Vierailija
3900/4239 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninasta ja Simosta näyttää tulleen ohjelman inhokit, sinkut taas ovat saaneet aika maltillisia kommentteja. Simoa en ihmettele mutta Nina saama aika rajukin kritiikki vähän ihmetyttää.

Ketju on lukittu.