Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
3721/4239 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:27"]

Huomasiko kukaan muu sami (kurosen) veikeetä ilmettä ja puheen äänenpainoa kun puhui ritalle? Niillä oli joku oma juttu kyllä meneillään (en tarkoita suhdetta) :)

[/quote]

Mun kaveri puhu tästä mulle ja sitten tajusin sen itsekin!

[/quote]

Nauratti, kun molemmat lausuivat etukäteen kirjoitettuja vuorosanoja. Aki ja Rita siis sarjassa käsikirjoitetuissa rooleissa, muut pariskunnat vetivät improvisaatiolla.

Vierailija
3722/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:58"]

Whattttt. Yrittää syyttää annia vaa omista virheistää. Äsken se oli virhe! Ja suhteen piti loppuu mut yhtäkkii ei sittenkää?

[/quote]

Sillä oli tietty vaan niin kova ikävä kolmen viikon kaveriaan eli Annia kun Anni lähti kotiinpäin aiemmin päivällä, siksi kai se käyttäytyi tuossa kun olisi ollut puun ja kuoren välissä ja puolustautui ja hyökkäili vuoronperään Ritan edessä ja yritti kääntää kaikki syyt ja virheet Ritaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Samiin. Kelpaisi minullekkin.

Vierailija
3724/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aki Ritalle jokin pelkkä ns. laastarisuhde koska Ritahan haikaili siellä jonkun miehen perään josta lähes hajoten kertoi jollekin kundeista pihalla silloin että mokasi sen pitkän suhteensa?

Onko Rita Akille jokin pelkkä ns. ponnahduslauta koska Rita on ollut julkkis ja urheilija ennestään ja Aki ihan tavis?

Vierailija
3725/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttikö ketään muuta se Samin huulten muikistus ja pään pudistelu kun Krista kysyi käsipelista? Klassinen valehtelijan reaktio, en osaa tätä tarkemmin selittää, mutta heti näki ettei puhu totta. Se oli liian harkittu ele.

Mulla oli aikoinaan patologinen valehtelija kaverina (tästä syystä ex-kaveri nykyään) ja ton Samin puhetavassa, kehonkielessä ja tavassa selittää asioita on jotakin tavattoman samaa, oikein puistatti.  

Vierailija
3726/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:05"]Aki Aki kumpa oisit saanu pakit:(
[/quote]

Mikähä ois ollu reaktio

Vierailija
3727/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:20"]

Aki kyllä selkeästi ja oikeasti rakastaa Ritaa. Olihan niillä Annin kanssa oma juttunsa, mutta mitään rajoja ei ylitetty. Toi mustasukkainen ja uhkaava käytös sen sijaan ei ole yhtään hyvä. Hormonien käytöllä varmasti osuutensa tuohon ja siitä kertoo se käsivarsien aknekin. Toivottavasti ei käy Ritaan käsiksi ja jos käy, niin toivottavasti Rita osaa heti lähteä.

[/quote]Ei kai Aki nyt missään Sutikoissa ole! Hyttyset oli vaan syöny kun nukku sohvalla moskiittoverkon ulkopuolella =)

Vierailija
3728/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sanotte mutta kyllä Rita ja Aki ovat näyttävä ja seksikäs pariskunta, jota tuulipuku pariskunnat kadehtii.

Vierailija
3729/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:29"]

mua ärsyttää miten tässä nyt tahallaan on nostettu tuota Akin ja Ritan suhdetta. Oikein lopputeksteissä että suhde jatkuu vahvempana kuin koskaan. Rasittavan läpinäkyvää petausta uusille sarjoille ja nostetaan näitä kahta erikseen esiin. Kritiikkiä siis tuotantoyhtiölle/markkinoinnille ei henkilöille itselleen.

[/quote] Kyllähän ne ihan näyttävän näkönen pari on, ei siitä mihinkään pääse. Ehkä pientä julkisuustyrkky-mentaliteettia voi olla havaittavissa...nooh ei kai sentään!

Vierailija
3730/4239 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:29"]En siis kestä, Krista ja Sami edelleen yhdessä! Eikö Krista tajua, minkälainen mies Sami on!! Olis saanu Chokosta huomattavasti järkevämmän miehen, ja lisäksi huomattavasti paremman näköisenkin!! Voi ahdistus! [/quote] Ei se Choko sitä olisi oikeasti ottanut, kuten ei Peni Jasminaa. Ne hoiti duuniaan siellä saarella. [/quote] Just the gigolo,,, [/quote] Niin juuri, ei kai kukaan oikeasti kuvittele mitään muuta. Totuushan oli että laitettiin saareen neljä varattua naista ja kolminkertainen määrä heitä jahtaamaan palkattuja miehiä, juotettiin naisia aamusta iltaan ja välillä pehmitettiin päitä epämääräisillä videoilla. Hei oikeasti, miehet oli palkattu puhumaan paskaa ja panemaan jos mahdollista. Kaikki nähty 'romantiikkaakin' oli ostettua. [/quote] Hassuinta oli, että eniten pani "ei-sinkkumies" Simo

[/quote]

Niinpä, samaan hommaan ne naisetkin sinne palkattiin.

Tältä pohjalta kun miettii millä kriteereillä parit on valittu niin,,, varmasti valinnassa kiinnitettiin huomiota että valituilla on potettiaalia,,,, mihin?

Vierailija
3731/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:49"]

Ärsyttikö ketään muuta se Samin huulten muikistus ja pään pudistelu kun Krista kysyi käsipelista? Klassinen valehtelijan reaktio, en osaa tätä tarkemmin selittää, mutta heti näki ettei puhu totta. Se oli liian harkittu ele.

Mulla oli aikoinaan patologinen valehtelija kaverina (tästä syystä ex-kaveri nykyään) ja ton Samin puhetavassa, kehonkielessä ja tavassa selittää asioita on jotakin tavattoman samaa, oikein puistatti.  

[/quote]

Sami kävi alapeukuttamassa. Olisit jättänyt peukuttamiset siellä saarellakin väliin.

Vierailija
3732/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas on aivan mahdollista, että Sami on yksinkertaisesti ollut niin soseessa, ettei itsekään ole varma mitä on tapahtunut ja epäröi vastauksissaan siksi. Järki sanoo, että kun kerran lähdin reissuun asenteella että Ritan kanssa tullaan morsiusparina pois, niin mitään en ole voinut ruveta koheltamaan, mutta kun muistikuvat ovat hatarat, niin empii että jos sittenkin...

Minulla itselläni tulee välillä tuollaisia katkoja vaikka jalat vielä kantavat ja juttelen sujvasti jotain mistä en seuraavana päivänä muista kuin pätkiä, siksi tämä tuntuu mahdolliselta vaihtoehdota.

Vierailija
3733/4239 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoittaa Aki facebookissa. Olenkohan ainoa, joka huomaa ristiriidat tekojen, ja esimerkiksi tämän kirjoituksen välissä:

Kiitos kaikille

Vierailija
3734/4239 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille

Vierailija
3735/4239 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille siinä penkissä olisi saanut olla myöskin kaikki arvostelijat,oltaisiin sit oikee porukalla mietitty et miks toi on tommone urpo viihdettä ja mielipiteitä saatiin ja ajatelkaa me olemme vaan kaikki toinen toistaan vajavaisia ihmisä, elämme ja teemme virheitä, niistä toki oppien Arvostetaan ja kunnioitetaan toisiamme niin päästään jokainen paljon helpommalla Peace

Vierailija
3736/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:40"]

Choco on minusta ällöttävän imelä, vaikea ottaa häntä tosissaan. Sami on kyllä harvinaisen ällö mies. Kristana juoksisin viimeistään nyt karkuun, ja lujaa.

[/quote]

Minusta tuo Choco-Tuomas oli silti oma itsensä vaikka välillä heittäytyi imelöimään, jutteli ja kuunteli aina tarpeen mukaan, ei ollut mikään kaksinaamainen valehteleva liero eikä vaikuttanut miltään henkselinpaukuttelija-playeriltakaan.

[/quote]

Mä uskon, että Choco olisi varmaan ihan vapaaehtoisesti kokenut Kristan kanssa kuuman lomaromanssin ja ehkä jotain tapailua vielä sen jälkeenkin, mutta en vaan näe häntä sellaisena tyyppinä, joka kokisi Kristan niin, että siinä on se lopullinen elämänkumppani, jonka kanssa perustetaan perheet jne. Tämä taas näyttää Samin vilpittömältä haaveelta, vaikka muuten Samilla vielä tuntuu olevan henkisesti kasvun paikka edessä.

Vierailija
3737/4239 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä sinkuilla oli varmasti jokin provikkapalkka - erota pari saat 10000€ bonus. Mä en olisi noihin miehiin ollut kiinnostunut

Vierailija
3738/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:17"]

Mun mielestä taas on aivan mahdollista, että Sami on yksinkertaisesti ollut niin soseessa, ettei itsekään ole varma mitä on tapahtunut ja epäröi vastauksissaan siksi. Järki sanoo, että kun kerran lähdin reissuun asenteella että Ritan kanssa tullaan morsiusparina pois, niin mitään en ole voinut ruveta koheltamaan, mutta kun muistikuvat ovat hatarat, niin empii että jos sittenkin...

Minulla itselläni tulee välillä tuollaisia katkoja vaikka jalat vielä kantavat ja juttelen sujvasti jotain mistä en seuraavana päivänä muista kuin pätkiä, siksi tämä tuntuu mahdolliselta vaihtoehdota.

[/quote]

Sami ja Rita eivät ole pari.

Vierailija
3739/4239 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:49"]

[/quote]

Sami kävi alapeukuttamassa. Olisit jättänyt peukuttamiset siellä saarellakin väliin.

[/quote]

:) Sami on kyllä täällä tainnut muutenkin ahkerasti visitoida.

Vierailija
3740/4239 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista luuli että soko oli hänestä oikeasti kiinnostunut. Nina oli aika intiimisti lusikassa. Jerelle sopi se ja antoi anteeksi. Itse miehenä en olisi anta nut anteeksi.

Ketju on lukittu.