Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Saahan sitä aina juoruta kaikenlaista, totuus on usein toinen...
Mitähän ne näyttää viimeisessä jaksossa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:24"]
Tajusin kamalan asian: kyllä mäkin olisin mieluiten Simon kans treffeille menny noista miehistä. Painajainen olis ollut joutua treffeille hiekkapillu-Jeren, itkijä-Samin tai en-oikein-tiedä-minkä-Akin kanssa. Kamalaa että jonkun flaksi perustuu muiden huonouteen!
[/quote]
Olisit mennyt, mielenkiintoista. Minä en olisi mennyt kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 05:12"]
Tajusin kamalan asian: kyllä mäkin olisin mieluiten Simon kans treffeille menny noista miehistä. Painajainen olis ollut joutua treffeille hiekkapillu-Jeren, itkijä-Samin tai en-oikein-tiedä-minkä-Akin kanssa. Kamalaa että jonkun flaksi perustuu muiden huonouteen!
[/quote]
[/quote]
Niin, jos saarella olisin sinkkuparkana ollut. Tosielämässä en tietysti ikinä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:20"]Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3
[/quote]
Olihan Akilla ja Annilla sutinaa..
[/quote]
Aki oli kuin ihastunut teini
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:15"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:11"]Akilla ja Annilla mitään sutinaa ollut. Anni oli valehdellutkin kameralle Akin sanomisista. Näin osasi kertoa Johtaja Manninen! [/quote] Hyvä Aki! [/quote] Akin paskanjauhantoihin ei kyllä usko kukaan, edes Aki itse. [/quote] Akilta en ostaisi edes käytettyä aforismia
[/quote]
Niitä tartte ostaa, kun tulee ihan pyytämättäkin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:11"]Akilla ja Annilla mitään sutinaa ollut. Anni oli valehdellutkin kameralle Akin sanomisista. Näin osasi kertoa Johtaja Manninen! [/quote] Hyvä Aki!
[/quote]
Akin paskanjauhantoihin ei kyllä usko kukaan, edes Aki itse.
[/quote]
Akilta en ostaisi edes käytettyä aforismia
[/quote]
Jos nyt edes vokaalin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:20"]Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3
[/quote]
Olihan Akilla ja Annilla sutinaa..
[/quote]
Aki oli kuin ihastunut teini
[/quote]
Kehonkieli paljastaa paljon
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:37"]
Tässä on suomalaisten naisten unelmien poikamies.
http://is12.snstatic.fi/img/978/1427810822734.jpg
http://is11.snstatic.fi/img/978/1429006801800.jpg
[/quote]
Se on kuin iso vauva, sellainen luonnonlapsi-touhottaja, siksi monet hoivaviettiset naiset varmaan siihen ihastuvatkin :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:31"]
Huomaisitteko muutes, että siinä kun piti valita kumppanit viimeisille treffeille, niin Aki sanoi sellaista, että valinta on vaikea koska kuudesta on enää neljä jäljellä. Eli tarkoittiko se sitä ettei Anni ollut sen ykkösvalinta?!!! Koska jos se ois joka tapauksessa halunnut valita Annin, niin mitä vaikeaa siinä sitten on?
Varmaan aika kova kolahdus Annille, joka luulee, että ne niin niin läheisiä.
[/quote]
Aki yritti siinä vissiin huumoria tai saada jotain draamaa ennalta-arvattavaan juonenkäänteeseen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:37"]Aki oli kuin ihastunut teini [/quote] Kehonkieli paljastaa paljon
[/quote]
No niinpä! Myhäili siinä Annin edessä tyytyväisenä kuin 15-vuotias mopopoika joka saa tytöltä huomiota.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 05:12"]
[/quote]
[/quote]
Sitä ei taida formaatti sallia.
Ehkä Krista vaihtoikin, eilen näin sen Chokon kanssa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:40"]
Choco on minusta ällöttävän imelä, vaikea ottaa häntä tosissaan. Sami on kyllä harvinaisen ällö mies. Kristana juoksisin viimeistään nyt karkuun, ja lujaa.
[/quote]
Minusta tuo Choco-Tuomas oli silti oma itsensä vaikka välillä heittäytyi imelöimään, jutteli ja kuunteli aina tarpeen mukaan, ei ollut mikään kaksinaamainen valehteleva liero eikä vaikuttanut miltään henkselinpaukuttelija-playeriltakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:19"]
Ehkä Krista vaihtoikin, eilen näin sen Chokon kanssa yhdessä.
[/quote]
Oikeestikko? Olis kyllä niin hyvä homma! En yhtään kestä sitä sopimuspalomiestä!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:14"]http://ninavanhatalo.blogspot.fi/2015/05/ajatuksia-negatiivisesta.html
[/quote]
Tyhjänpäiväistä narinaa ainoastaan siitä, että häntä haukutaan netissä. Ei kannata lukea.
Itku-Samin vastinetta odotellessa, tohon Sadun uutiskommentointiin liittyen :D
Täytyy kyllä yhtyä Ritan sanoihin "Kukapa ei haluaisi Akia". Nam
Ouch!