Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Oon ollut tähän asti hiljaa mutta nyt meni maku Ninaan. Valehteli miehelleen kirkkain silmin päin naamaa :( Kyllä on Jerellä vientiä tämän ohjelman jälkeen :)
Nina peittelee omaa syyllisyydentunnettaan tenttaamalla Jereä mitättömistä asioista. Kiero kuin korkkiruuvi koko akka
Toi nina on oikeesti tyhmä ämmä. Ja vie Jereä kuusnolla. Huhhuh
Jere sinä ansaiset kultaa <3 nina, sinä ansaitset turpaan :-) jere ei ole tehnyt mitään pahaa tuola.. Miltä musta on tuntunut? Sanoo nina. Vi*tu sentään mikä lehmä! Onneks juontaja servaa edes vähä.
Kylläpä nina hermostu kun Sami kysy... Hiuksia alkoi haromaan kokoajan
Hahhah Nina vetäs perinteisen naisten reaktion. Vastahyökkäys. Jere pikkusen kysäs Chicosta niin täys hyökkäys käyntiin.
Ei jeesus mikä ämmä tuo Nina, siis itse tekee mitä lystää ja sitten itkee siitä ettei Jere osannut lukea Ninan ajatuksia ja valitsi satunnaisesti jonkun naisen treffeilleen. Ihan sekaisin päästään.
Nina sönkkää ja sönkkää.. puhunut itsensä aivan pussiin tuossa iltanuotiolla. Petturinainen on luonteeltaan.
Voi vittu :'D säälittävä nina. Kauhee kostaja. Eroon tollasesta. Ja nyt vielä leikkii jotain jeesusta tossa "kyl mä annan anteeksi "
Ai että tykkään tosta Kurosesta!
Voi vittu tota nuijapää Ninaa! Jaksaa länkyttää tota olematonta leukaansa.... miten kehtaa tota Jereä syyttää!
Onks tolla ninalla jotain täitä vai miks niitä hiuksia pitää haroa kokoajan??
Sami onneksi pisti Ninalle jauhot suuhun.
Ei tsiisus toi Nina on tyhmä tyhmä tyhmä! Mä itken ihan oikeesti täällä Jeren puolesta.
Joo ei oo kiva ihminen tuo Nina. Pitää itselleen eri sääntöjä kuin miehelle.
Kattomatta*