Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Tajusko joku mitä se Penin loppukommentti Peace, motherfuckers tarkoitti? En tajuu...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:15"]
Siis puhuko noi uggeista ja onko penillä siis naisten uggit? What?
[/quote]
kyllä puhui. UGGithan alunperin suunniteltu ausseissa surffareille koipien lämmitykseen ja kuivana pitämiseen ja on ollu unisex aluksi. mut sit naiset ympäri maapalloo on ottanu popot omikseen ja ne mielletään vaa naisten kengiksim
Voi tuota Jereä. Henkinen kipu paistaa kasvoilta. Paska, paska Nina, miten rakastasi olet kohdellut..
Voi ei meinaan itkeä ku katon tota jereä.. Reppana kun tollanen eukko...
Toi Jere on niin liikkis... Melkein tippa silmässä katon tätä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:59"]Mitähän noissa 2 viimeisessä jaksossa tapahtuu? Onkohan tää nyt alkava jakso vaan Akin ja Samin treffeillä?
[/quote]
Eikös se oo se ku nyt nina ja jere sekä simo ja jassu tapaa?
[/quote]
Vasta ens viikolla tietenkin sit... :s
[/quote]
Öö no eihän?
Toi muijahan valehtelee! "Nukuin yhden yön" Siis hänhän nukkui stringeissään vaikka kuinka monta yötä hipsuttajansa kanssa!
Mitä helvetin hipsutusta.. just..kuka ei saa unta ilman tollasta..
Aika jäykkä istunto tulossa...Jassu ja Simppa :P
Nina loukkaantunut jääpala leikistä jerelle:Dd itse nukkunut useina öinä tsikon kainalossa ja pyytänyt tsikoa hipsutteleen jne.
Kauheeta soopaa Nina laskettelee. Ei se mitään missään vaiheessa vetäytyny ja nukku useampana yönä Chicon vieressä.
Ai ettei Ninalla ollu muka tunteita Chicoa kohtaan. VMP! Jere ansaitsis paljon parempaa!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:24"]Mitä helvetin hipsutusta.. just..kuka ei saa unta ilman tollasta..
[/quote]
Ymmärrän joltain lapselta, mun ex oli pienenä poikana aina pyytänyt "äiti kutita mun jalkoja" ja itse asiassa vielä asuessamme yhdessä pyysi että hipsutan hänen selkäänsä jos ei meinannut tulla, mutta oltiinkin avoliitossa... Jos olisi hipsutusta hakenut muualta, olisi sinne saanut jäädä.
Haluun ton jeren. Tai jonku samantyyppisen setin, kiidos
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:24"]Mitä helvetin hipsutusta.. just..kuka ei saa unta ilman tollasta..
[/quote]
Ymmärrän joltain lapselta, mun ex oli pienenä poikana aina pyytänyt "äiti kutita mun jalkoja" ja itse asiassa vielä asuessamme yhdessä pyysi että hipsutan hänen selkäänsä jos ei meinannut tulla, mutta oltiinkin avoliitossa... Jos olisi hipsutusta hakenut muualta, olisi sinne saanut jäädä.
[/quote]nina sallii itselleen mitä ei sulattas jereltä.
Hei ano säki ansaitset jeren paremmin!!!!
Tekis mieli olla kattomassa mainoskatkon jälkeen, Nina käy niiiiiiiiin hermoille tänään. Miten kehtaa ensin valehdella päin naamaa ja sitten alkaa kiukutella jostain leikistä, kun tosiasiassa Jere on pidättäytynyt 3 viikkoa jopa hauskanpidosta?!
Jere...sinä ansaitset kultaa <3
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:15"]Siis puhuko noi uggeista ja onko penillä siis naisten uggit? What?
[/quote]
No juuu, ja vielä tummanruskeat....