Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
2861/4239 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:48"]

Mitä tällä meuhkataan ja ylianalysoidaan tuota Ninaa ja Jereä. Hyvänen aika, he ovat 20-vuotiaita! Juuri niin epävarmoja, rajojaan hakevia, ensimmäisessä parisuhteessaan, että ei tuo heidän elonsa mitenkään oudolta vaikuta. He vasta opettelevat parisuhteen aakkosia, onko siis ihme, jos ennen saarelle lähtöä ei käyty läpi kaikkia tilanteita ja sitä mitä on ok tehdä ja mitä ei. Hyväntahtoisia nuo molemmat näyttävät olevan. Myös rakastuneita toisiinsa. Luulen, että ohjelman päätyttyä ovat keskustelleet ensimmäisen kerran siitä, mitä on ok tehdä toisten kanssa. Onhan Jerenkin reaktio ollut todella tyrmäävä sinkkunaisia kohtaan, minusta sekin on ääripäätoimintaa. Jos he olisivat vain osanneet keskustella rajat ennen saarelle lähtöä, molemmat voisivat ottaa rennommin ja olla vailla epäilyksiä. Nuoruuttaan ja kokemattomuuttaan eivät näemmä tajunneet keskustella sen tarkemmin.

Järjetöntä ylianalysoida 20-vuotiaita ihmisiä asiassa, jota itsekin vasta opettelevat. Muistelkaa nyt itseänne ensimmäisissä parisuhteissanne. 

[/quote]

Joo, nyt tietenkin ohjelman päätyttyä Jere ja Nina ovat keskustelleet siitä, mitä on ok tehdä toisten kanssa. :) Varmasti Jere on sanonut Ninalle jotain tähän tapaan: "Siis totta kai kulta voit jatkossakin nukkua toisten miesten iholla, 2 viikkoa ilman läheisyyttä on niiin pitkä aika!  Ja minusta on tosi hienoa, että selkäni takana suunnittelet toisen miehen kanssa suhdetta ja mietit millainen se olisi."

[/quote]

Edelleen näyttävät olevan onnellisesti yhdessä. Siitäkin huolimatta, että joku sinkkumies on kameralle pölissyt yllämainitsemiasi juttuja. Mehän emme voi tietää, ovatko oikeasti puhuneet yhtään mitään sen suuntaistakaan, mitä Chico väittää. Ja kyllä, monessa suhteessa on ok nukkua toisen vieressä ilman seksuaalista tarkoitusta. Mitä me olemme sanomaan siitä mikä toimii muilla.

[/quote]

Sen perusteella miten Nina onnistui vääntämään Hannan sanomiset ihan toiseksi, en luottais kauheesti Ninankaan kertomukseen siitä mitä on oikeesti tapahtunut :D

Vierailija
2862/4239 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös: Monessa suhteessa (=avoimissa suhteissa) on ok harrastaa seksiä muun ihmisen kuin puolison kanssa. Tästä kuitenkin yleensä sovitaan etukäteen, että kumpikin on samaa mieltä asiasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/4239 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:43"]Myös: Monessa suhteessa (=avoimissa suhteissa) on ok harrastaa seksiä muun ihmisen kuin puolison kanssa. Tästä kuitenkin yleensä sovitaan etukäteen, että kumpikin on samaa mieltä asiasta...
[/quote]

Niin?

Vierailija
2864/4239 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita kyllä paljasti nyt enemminkin oman epävarmuutensa kun alkoi Annia mollaamaan. Olen ihan varma, että Aki on Annille avautunut eikä ikikuunapäivänä uskaltaisi myöntää Ritalle. Yrittävät nyt kääntää Annin syyksi kaiken ja  väittää Annia valehtelijaksi. Olisi antanut Rita asian nut vain olla ja olisi tyytyväinen kun Aki valitsi hänet. 

Vierailija
2865/4239 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritan pisteet laski 100-> 0 kun vajosi noin alas. 

Vierailija
2866/4239 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ja Peni on kyllä niiiin dreamcouple x x x

Vierailija
2867/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:21"]

Aki ja Rita ovat Suomen Beckhamit <3

[/quote]

Yep. Yhtä vastenmielisiä.

Vierailija
2868/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita oli pitkään mun suosikki. Viime viikkoina pisteet todellaki laskenu. Varmasti ansaitsevat Akin kanssa toisensa..

Vierailija
2869/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:54"]

Onko tän sarjan oikea nimi "Banaanipojat hulahula-saarella".....? Miehet tykkää enemmän toisistaan kuin naisista??

[/quote]

Siinä onkin se heidän käsityksensä kiusauksesta ja viettelystä.

[/quote]

Kuumimmat lomaromanssit koettu miehen/naisen ja alkoholin välillä.

Vierailija
2870/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" ]

Sen perusteella miten Nina onnistui vääntämään Hannan sanomiset ihan toiseksi, en luottais kauheesti Ninankaan kertomukseen siitä mitä on oikeesti tapahtunut :D

[/quote]

Nina osaa kyllä näyttää viatonta naamaa. "Me vain nukuttiin samassa sängyssä". Uskokoon ken tahtoo. Jere parka.

Vierailija
2871/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:51"]

Siis en ymmärrä, miksei Aki saa käyttää firman t-paitaa päällä ja antaa niitä muille osallistujille?

[/quote]

Mä en edes tajunnut että ne Akin Tykki & Mäntä ties mitä paidat on jotain mainospaitoja ennenkuin joku alkoi vouhkaan niistä TÄÄLLÄ AV:llä!

[/quote]

Minä en taas kehtaisi tulla vouhkaamaan, että en tajua jotakin asiaa. Se kun nyt on vain niin, että kaikkien kuluttaijien on saatava tietää, jos ohjelman sisällä heihin  yritetään vaikutettaa  kaupallisessa mielessä. Sillä ei ole väliä kuinka suuri tuo kohderyhmä. Asia on hyvinkin tarkkaan määritelty kuluttajasuojalaissa. 

Vierailija
2872/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kokoajan puhutaan että olisivat saarella vaikka eivät todellakaan ole.

Vierailija
2873/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:26"]

Draamaa kulisseissa http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Temptation-Island-Rita-haukkuu-sinkku-Annin-lyttyyn-Itse-kunnioitan-itseani-enemman/1070468

[/quote]

miten noin upea nainen on noin epävarma, että pitää instassa avautua noin nolosti? Aki on puhunut parisuhteestaan tosi nätisti ja samoin Annista (ainakin tähän mennessä). Miksi sitten yhden pitää aloittaa tuollainen keskustelu kun sarjakin on kuvattu jo ajat sitten ja ovat naimisiin menossa.

[/quote]
Törmäsin tällaiseen ja voi avata vähän asiaa tuosta pariskunnasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13455832

Vierailija
2874/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen yksityiskohta tuo Akin eduskuntavaaliehdokkuus. Jos hän on vuoden 2011 vaaleissa ollut ehdokkaana Kokoomuksen riveistä niin olisi suoranainen ihme etteikö hän olisi joskus tavannut Jenni Haukiota.

Vierailija
2875/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:14"]

Miksi minusta tuo Anni oli ensin sellainen herttainen sivustaseuraaja, mutta nyt näyttää siltä kuin yrittäisi kameran edessä siristellä ja lukea hitaasti auringon heijastusta vasten jotain käsikirjoitettua lappua että mitä kameralle tulisi sanoa Akista, ja siksi ne silmät katsoo sinne sivulle kuin ei olisi läsnä, tuliko sama mieleen? Tuotanto varmaan sanonut että koittakaa nyt hehkuttaa niitä miehiä että saadaan sinkkunaisille leirinuotiomatskua koska naisten leiristä irtoaa parempaa materiaalia näille miehille, niin pistäkää paremmaksi nyt! :D

[/quote]
Tietysti noin, sanomattakin selvä. Noi miehet  on niin noloi.  Jostakin pitää repiä edes jostakin, että formaatti pysyy kasassa. Kiva kuulla sitten, kun sinkut avautuu sarjan loputtua ja varmasti  ainakin joku avautuu.  Tuskin maltan odottaa, mitä siellä on tapahtunut pullonpyöritysillan jälkeen, ainakin Aki oli hyvin vaitonainen ja juontaja jäätävän asenne ei jäänyt myöskään huomaamatta. Varmasti ainakin on mietitty keinoja, miten siitä eteenpäin kunnialla.

Vierailija
2876/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:26"]

Nyt siellä iltalehden sivuilla jo akikin tilittää näistä annin valheista. Onkohan totta sanonta että se älähtää johon kalikka kalahtaa??? Vai puhuiko anni omiaan?

[/quote]

Huomaatte varmaan, ettei kukaan muu  ole vielä tilitänyt yhtään mitään, mitä siellä kulisseissa on tapahtunut, ainoastaan tää pariskunta. Varmasti kuulemme esityskauden jälkeen muidenkin näkemykset ja sitä odotelessa.

Vierailija
2877/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:43"]

Minua häiritsee todella se kettu meni koloon -sanonta, koska eikö kettu ole monesti se hienompi vastine sanalle v*ttu niin miten se v*ttu voi mennä (omaan) koloonsa? Kertokaa mulle???

[/quote]

Onkos siinäkään mitään järkeä? Minä ajan Ferrarilla en millään Euro-autolla?

Vierailija
2878/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:04"]

Kristan pitäs jättää Sami ja Jeren Nina.

[/quote]

Ninan olisi pitänyt jättää Jere aikaa sitten, jos pettämistä tarkoitatte.

Vierailija
2879/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:15"]

Hanna iltanuotiovideossa: "Mä en sitä Ninaa tunne ollenkaan ja on tosi vaikee sanoo, mut sen perusteella mitä mä oon kuullu, mitä he on iltanuotiolla nähny, niin mä todella toivon, että Jere ei luota liian sokeesti, koska Jere on niin rakastunu kun vaan voi olla ja se pitää Ninaa ku kukkaa kämmenellä."

Nina videon jälkeen: "Jere on siellä vissiin nyt ton Hannan kanssa lähentyny entisestään ja tota Hanna siellä hirveesti puhuu musta pahaa ja analysoi sitä millanen ihminen minä olen. Ja mä luulin, tai luulen edelleen, et kyllä meil on samat säännöt ja kaikkee mut et mun mielestä on ihan OK nukkuu jonkun vieressä  ja ehkä se ei sit esim Jeren mielestä oo OK."

Hannahan puhuu tosi neutraalisti ja järkevästi videolla, kuitenkaan dissaamatta Ninaa. Tästä pikku neiti Nina vetää raivarit ja väittää että Hanna puhuu hänestä hirveesti pahaa ja analysoi Ninaa ihmisenä. Nina saa kyllä itse painaa stringiperseensä sängyssä vierasta miestä vasten, olla hipsutettavana iltaisin ja haaveilla lomaromanssista ja tulevasta elämästä Chicon kanssa, mutta jos oma poikaystävä juttelee toisen naisen kanssa ja tää toinen nainen yrittää pitää Jereä maan pinnalla ja puhua järkeä, niin siitäpä Nina ottaa kierroksia. Ninahan tossa tekee oletuksia ja vääristelee Hannan tekoja.

Ja Jeren ilme ja kiertely kysymykseen vastatatessa, kun häneltä kysyttiin onko toisen vieressä nukkuminen ok, kieli siitä että hän ei ollut oikeesti ihan vakuuttunut vastauksestaan.

Toivottavasti Jere vielä jossain vaiheessa elämää tajuaa vaihtaa naista. Mustasukkaista, itsevarmaa esittävää mutta sisäisesti epävarmaa, ja huomiolle altista Ninaa ei ole luotu häntä varten.

[/quote]

Mä kiinnitin huomiota kans samaan. Se Hannahan sanoi asian juuri niinkuin se oli. Ja ihan asiallisesti dissaamatta Ninaa. Muutenkin vaikuttaa ihan fiksulta ihmiseltä. Veikkaan että Nina ei välttämättä normielämässä saisia huomiota Chicon kaltaiselta mieheltä, ja nyt on sitten hänen huomionsa sekoittanut pään. Ja varmasti on ollut Ninan idea lähteä ohjelmaan.

[/quote]

Vaikea kuvitella, että Jere pitää Ninaa kuin kukkaa kämmellä, kun näyttää kohtelevan noita sinkkuja aika tylysti ja miksi muka? Ja onko se hyvää kohtelua, jos pettää? Minä en ole saanut Jerestä muuta kuvaa kuin omissa oloissa jurmottvan ja omia asioita hautovan vähän tylsän tyypin, joka pikku kännissä vähän pystyy relaamaan ja huono käytös siihen päälle.

Vierailija
2880/4239 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, Aki on ollut kokkareiden ehdokkaana :/
http://www4.vaalikone.fi/kunta2012/tulos/ehdokas/609/242/

Ketju on lukittu.