Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:26"]
Draamaa kulisseissa http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Temptation-Island-Rita-haukkuu-sinkku-Annin-lyttyyn-Itse-kunnioitan-itseani-enemman/1070468
[/quote]
miten noin upea nainen on noin epävarma, että pitää instassa avautua noin nolosti? Aki on puhunut parisuhteestaan tosi nätisti ja samoin Annista (ainakin tähän mennessä). Miksi sitten yhden pitää aloittaa tuollainen keskustelu kun sarjakin on kuvattu jo ajat sitten ja ovat naimisiin menossa.
[/quote]
Törmäsin tällaiseen ja voi avata vähän asiaa tuosta pariskunnasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13455832
[/quote]
Ei yllätä. Totuuden määrästä ei toki voi tietää, mutta sopii niin hyvin ohjelman antamaan vaikutelmaan Akista, että tuskin tuo kaikki pelkkää panettelua on.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:16"]
-Kyllä oli kiellettyä julkistaa parisuhdestatus kuvausten jälkeen. Eräitä ei asia kiinnostanut, on ilmeisesti varaa maksaa uhkasakko. Aki ja Rita muutenkin elelevät jossain fantasiamaailmassaan, heitä ei samat säännöt koske, kuin muita. Olevinaan niin paljon parempia.
-Aki on ollut muuten myös naimisissa.
-Jere on pettänyt Ninaa suhteen alkuvaiheilla. Oli muutenkin usein todella ylimielisen ja ilkeän oloinen.
-Aki valehtelee neljänsadan teoriasta. Munaton äijä, ei vaan enää rohkene paljastaa Ritalle totuutta.
-Rita on ollut nuorempana Porin polkupyörä, jota on käynyt aika moni polkemassa.
-Aki jättäisi Ritan kuulemma, jos tämä edes sekunnin verran ajattelisi jostain miehestä, että onpa haluttava tms. Eihän kukaan voi elää tuntematta mitään ikinä koskaan toista sukupuolta kohtaan.
Mitäs vielä, juttua riittäis.
-
[/quote]
Kerro ihmeessä lisää. Käyttäytyivätkö nuo varatut (tähän lasken myös Jasminan ja Simon nyt) eri lailla, kun kameroita oli/ei ollut? Kuinka kännissä te oikein olitte siellä? Oliko joku erityisen halukas humaltumaan tai huono kontrolloimaan humaltumista? Oliko siellä vapaa-aikaa, jolloin sai poistua hotellialueelta? Mitä Sami touhusi ekana iltana? Keistä tuli hyvät ystävät tuolla "saarella"? Villen ja Henkan lisäksi :D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:16"]
-Kyllä oli kiellettyä julkistaa parisuhdestatus kuvausten jälkeen. Eräitä ei asia kiinnostanut, on ilmeisesti varaa maksaa uhkasakko. Aki ja Rita muutenkin elelevät jossain fantasiamaailmassaan, heitä ei samat säännöt koske, kuin muita. Olevinaan niin paljon parempia.
-Aki on ollut muuten myös naimisissa.
-Jere on pettänyt Ninaa suhteen alkuvaiheilla. Oli muutenkin usein todella ylimielisen ja ilkeän oloinen.
-Aki valehtelee neljänsadan teoriasta. Munaton äijä, ei vaan enää rohkene paljastaa Ritalle totuutta.
-Rita on ollut nuorempana Porin polkupyörä, jota on käynyt aika moni polkemassa.
-Aki jättäisi Ritan kuulemma, jos tämä edes sekunnin verran ajattelisi jostain miehestä, että onpa haluttava tms. Eihän kukaan voi elää tuntematta mitään ikinä koskaan toista sukupuolta kohtaan.
Mitäs vielä, juttua riittäis.
-
[/quote]
Kerro ihmeessä lisää. Käyttäytyivätkö nuo varatut (tähän lasken myös Jasminan ja Simon nyt) eri lailla, kun kameroita oli/ei ollut? Kuinka kännissä te oikein olitte siellä? Oliko joku erityisen halukas humaltumaan tai huono kontrolloimaan humaltumista? Oliko siellä vapaa-aikaa, jolloin sai poistua hotellialueelta? Mitä Sami touhusi ekana iltana? Keistä tuli hyvät ystävät tuolla "saarella"? Villen ja Henkan lisäksi :D
[/quote]
Minua kiinnostaisi, olitteko paljon tekemisissä sen toisen "saaren" porukan kanssa kameroiden ulkopuolella?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:29"]Jasmina on jotenkin jäätävän näköinen. Sen instakuvat ei ihan vastaa todellisuutta! :D Sitten se raasu vetää bikinit takaa niin saatanan kireelle, että ylettyy korviin asti. Ritan takkutukka ja nopeetlasit on aika jäätävää katteltavaa.
[/quote]
Tyttö on varmaan tuohon ikään jo katsellut itseään peilistä sen verran usein että tietää faktat omasta naamastaan, annetaan olla. Kunhan kasvaa aikuiseksi ja saa rahat kasaan niin asia varmaan korjaantuu. Instan kuvia on muokattu koska sarjaa katsoessa ei vartalo eikä naama vastaa sitä mitä voisi odottaa. Sopivalla vaatetuksella ja oikealla kuvakulmallakin saa paljon aikaiseksi.
Olispa kiva kuulla Akin exien mielipiteitä..
Hetkinen, siis Tsiko ja Tsoko ovat eri miehiä? Hitsi olen katsonut lähes joka jakson ja nyt vasta tajusin sen. Ne sinkkumiehet on kaikki niin samantyyppisiä.
Joo, Tsoko on pitkä ja tumma ja puhuu vähän hassusti ja Tsiko on lyhyt ja muikkunaamainen.
Montako jaksoa on vielä jäljellä? onks täl viikol finaali? ))))
Peukkuja satelee kosketusnäytöllä..
Jaahas, klipit tulevasta meiningistä vaikuttavat mielenkiintoisilta. Toivottavasti bileissä tapahtuu ja sattuu. Suutelointia ainakin näytti olevan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:46"]Jaahas, klipit tulevasta meiningistä vaikuttavat mielenkiintoisilta. Toivottavasti bileissä tapahtuu ja sattuu. Suutelointia ainakin näytti olevan.
[/quote]suutelointia. hyi mikä sana
Danielkin löyty tinderistä ja ihan samanlainen avaus. Eli nämä ovat vaan mainosprofiileita ;) ei oikeita, ei kannata innostua
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:42"]
Danielkin löyty tinderistä ja ihan samanlainen avaus. Eli nämä ovat vaan mainosprofiileita ;) ei oikeita, ei kannata innostua
[/quote]
Joo en mä kuule innostonut. Jotenkin vahingossa mennyt "tykkää" puolelle, koska ulkonäkö ei ole mun makuun yhtään. Lähinna nauratti se TI mainostus. En edes vastannut tyypille enää. Kohteliaisuudesta vaan alkuun kerran.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:03"]
ohjelmaan osallistuneelta kuultu, että mm. sadun puheet käsipelistä uima-altaalla ovat tuotantoyhtiön pakottamia, eivätkä siis koskaan tapahtuneet. ilmankos eivät kamerat koskaan kuvanneet tällaista.
[/quote]
Sami, sinäkö se siinä?
Kaikki Samit on tollasia pettureita.
Sarjassa pitäisi olla vain hyvännäköisiä ihmisiä, että kiusaus pettämiseen ja viettelyyn olisi suurempaa.
Mä sanon kerran.. ja sanon toisen kerran ja kolmannen kerran, että nyt heti kaikki äänestää mua, vaikken oo edes ehdolla, se ei ole mikään tekosyy.. tai ei mee ykskään kettu ikinä koloon, niin se on voi voi.. Nyrkkiä pöytään ! Minä en kenenkään euroääntä tarvitse, minua äänestää ferrarihummeriäyriäinen..