Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehelle voi saada vauvakuumeen?Onko miehillä sellaista?

Vierailija
27.11.2005 |

Olisi niin mukava jos miehellä olisi vauvakuume..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin naisia

mistähän johtuu??

Vierailija
2/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä toiselle voi aiheuttaa, tulee jos on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sitä muuten miehillä juuri havainnut, ainakaan kovin voimakkaana

Vierailija
4/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumetta?Ei jos omia pitäisi hankkia iskee häneen paniikki.Olen aina ajetellut että naisella olisi tärkeämpi se asia että milloin" tuntee olevansa valmis" lapseen.Itselläni se tunne tuli tosi yllättävästi.Ehkä miehet sitten kasvaa siihen?

Mitä lapsiin tulee..pidän lapsista,mutta en ole ikinä toisten lapsiin niin ihastunut" voi hellanlettas kun suloinen" tyyliin kuin mieheni.

Vierailija
5/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykännyt kovasti hoitaa niitä, kun ne lopulta ovat syntyneet. Mutta siinä vaiheessa, kun uuden lapsen hankkimista on suunniteltu, ei miehellä ole ollut ollenkaan vastaavia fiilispohjaisia haluja hankkia oma lapsi kuin esim. minulle tai monella tuntemallani naisella.

Miehelläni homma on mennyt enemmän niin, että hän on TIENNYT haluavansa lapsen ja toisenkin, mutta suuremmat tunteet tulevat kuvaan vasta siinä vaiheessa, kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
6/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se siitä tarttuis;-)

ap

Vierailija
7/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut nuorempaa miestä jolla vauvakuume?

Vierailija
8/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän taas naisia joilla on jo aina ollut vauvakuume 18+.

Vierailija
9/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen hienovaraisia vihjailuja, suoria ehdotuksia, muiden vauvojen kehumisia, isyys- ja vanhempianlomien miettimisiä jne. :). Toisaalta hellyttäävää miehiseltä mieheltä nämä kömpelöt puheet.

Vierailija
10/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaintoa. Ei sitä vaan kaikille tule ja turha pakottaa toista.

Vierailija
11/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi ja mieheni halusi toista aika pian ensimmäisen syntymän jälkeen. Nyt olen jo raskaana, mies sai " puhuttua ympäri" ;-)

Mun mielestä miehen vauvakuume on erilaista kuin naisen. Tai ainakin omalla miehelläni. Hän haluaa monta lasta, kyse on enemmänkin " lapsikuumeesta" , ei sellaista samanlaista vauvakuumetta mitä itselläni on ollut. En osaa selittää...

Vierailija
12/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, joka on yli 40, puhui minut ympäri taivuttelemalla:" kuule voihan se olla niin ettet enää saa lasta, ja jos yleensä tärppää kyllä mä haluaisin hoitaa" . Tulin heti raskaaksi olin tuolloin 42 vuotias. Mieheni piti lupauksen, valvoi öitä ja vaihtoi vaipat säännöllisesti.

Pienen kiitäjän ensimmäinen sana olikin isi.

Nyt kolme vuotta myöhemmin odotan siis neljättä lasta viikolla 34. Lupauduin hoitamaan " pakkauksen" itse. Olisi todella mukava kuulla eka sana, äiti. Minulla on myös kotihoitajia rivissä, nuoret teinit kärkkyvät jo nyt hoitohukeja maksua vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän