Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet mitä syöt - katsokaapa ihmisten ostoskärryjä

Vierailija
21.08.2012 |

Kaupassa on hauska katsoa ihmisten ostoskärryihin ja työntäjää katsomatta arvata millainen ihminen tämä on. On hämmästyttävää, kuinka hyvin arvaukset osuvat kohdalleen. Kärryn sisällöstä (ainakin kun on isommat ostokset) pystyy tasan sanomaan, onko ihmisellä ylipainoa, sukupuolen sekä suurin piirtein iän. Yleensä perhestatuksen ja ehkä koulutustasonkin, mutta niitä on tietysti hankala mennä varmistamaan, nuo muut näkee päälle.

Prismassa tehtyjen havaintojen perusteella ihmisen BMI on lähes poikkeuksetta normaalia suurempi, jos kärryissä on paahtoleipää. Lauantaimakkara samassa kärryssä vielä varmistaa asian. Usein tällaisessa paahtoleipä-lauantaimakkarakärryssä on myös joko olutta tai limsaa ja työntäjänä vatsakas keski-ikäinen mies. Hoikat sinkkunaiset suosivat kasviksia ja dieetti- tms terveysmuroja sekä syövät ihan vitusti jugurttia. Kärryistä löytyy myös maustettuja kivennäisvesiä.

Yksittäisestä tuotteesta ei vielä kauheasti pysty päättelemään, mutta nuo eri tuotteiden yhdistelmät paljastavat armotta valitsijansa.

Tämän huomion valossa on todella ihmeellistä, kun niin monet tuntuvat valittavan, etteivät laihdu vaikka syövät "aivan normaalisti". Ainakin kaupassa ostokset ja ruumiinrakenne mätsäävät ihan yksi yhteen.

Oletteko huomanneet?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos täyteen lastatussa ostoskärryssä on hirvät määrät maitoa, leipää, perunoita, porkkanoita, jauhelihaa, makaronia ymv., löytyy kärryn viereltä yleensä hoikka, väsyneen näköinen äiti ja monta lasta (usein enemmän kuin 5). "

Mä oon just toi väsyneen näköinen äiti perjantaina ostoksilla viikonloppu varten. Kärry on lastattu täyteen em. elintarvikkeita, paitsi leipää ei hirveesti, koska yleensä leivon viikonloppuisin itse. Jauhoja siis, ja kauraryynejä, kananmunia, kalaa, monta pussia lauantaikarkkeja, salaattiaineksia, makuvissyä itselle ja ehkä se suklaalevykin...joskus ihan hurjastelen ja ostan pari oluttakin.

Työnnä niitä kärryjä poissaolevan näköisenä, silmänaluset usein aika tummina viikon jäljiltä. Lapsia on 4 :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi