Fifty Shades of Grey
Mitäs palstalla ollaan mieltä tästä kohua herättäneestä kirjasta?
Kommentit (125)
Todella kuuma ja koukuttava. Täytyy lukea trilogian loputkin osat, kunhan saan ne käsiini. Juuri sopivasti erotiikkaa ja ihanan helppo samaistua Anaan.
Saat enemmän ja parempaa erotiikkaa ja hukkaat vähemmän aikaasi.
Luen aika vähän, mutta Fifty Shades of Grey sai kyllä tämän mamman taas innostumaan kirjoista aivan uudella tavalla. Ja kyllä vilkastuivat touhut makuuhuoneenkin puolella lukemisen jälkeen, sen verran kuumaa tavaraa oli ;)
Ja kyllä vilkastuivat touhut makuuhuoneenkin puolella lukemisen jälkeen, sen verran kuumaa tavaraa oli ;)
kyllä on köyhä seksielämä teillä jos se tuon kirjan avulla vilkastuu.
Mielipiteet näyttävät jakautuvan puolesta ja vastaan. Olisi kiva vielä lisää mielipiteitä kuulla kirjan lukeneilta :) Jatko-osistakin kuulisin mielelläni jos joku on ne lukenut. Itse vielä harkitsen lukemisen aloittamista. Sen verran ristiriitaisia mielipiteitä olen kuullut, että en ihan suoraa päätä sitä ryntää kirjakaupasta hakemaan.
Ja kyllä vilkastuivat touhut makuuhuoneenkin puolella lukemisen jälkeen, sen verran kuumaa tavaraa oli ;)
kyllä on köyhä seksielämä teillä jos se tuon kirjan avulla vilkastuu.
Vastasin vain oman mielipiteeni ap:n kysymykseen.
Ja ihan tiedoksi vain, seksielämässämme ei ole kyllä mitään köyhää ;)
mutta kaverini linkitti minulle tämän http://barefoot-on-the-moon.blogspot.fi/2012/08/50-shades-of-grey.html ja sen perusteella ei kyllä kuulostanut kovin hyvältä. Samanlaisia arvioita löytyy googlaamalla lisää, joten taidan kyllä itse ainakin jättää lukematta.
mutta kaverini linkitti minulle tämän <a href="http://barefoot-on-the-moon.blogspot.fi/2012/08/50-shades-of-grey.html" alt="http://barefoot-on-the-moon.blogspot.fi/2012/08/50-shades-of-grey.html">http://barefoot-on-the-moon.blogspot.fi/2012/08/50-shades-of-grey.html<…; ja sen perusteella ei kyllä kuulostanut kovin hyvältä. Samanlaisia arvioita löytyy googlaamalla lisää, joten taidan kyllä itse ainakin jättää lukematta.
Luin tuon postauksen ja ei kyllä tosiaan kovin imartelevaa kuvaa antanut 50 shades of greystä. Toisaalta tuo taisi olla blogin ainoa postaus, joten siitä on vähän vaikea päätellä minkälainen sen kirjoittajan kirjamaku noin yleensä on, että tiedä sitten taas.
tuo yllä oleva blogi kiteytti asian aika hyvin...
Sain nuo kirjat lahjaksi ja en meinannut millään saada luettua kun niin huonosti oli kirjoitettu. Siellä oli kaikkia muitakin kummallisuuksia kuin vain tuo menkkajuttu.
että siinä vikassa osassa on joku sellainen kohta, jossa jompi kumpi, Ana tai Christian, kommentoi vauvan liikkeitä Anan vatsassa jotenkin näin: "hei, hän pitää seksistä jo nyt"
Jos tuo pitää paikkansa niin mitä hemmettiä?? Eihän kukaan voi oikeasti sanoa noin :O sairasta...
että siinä vikassa osassa on joku sellainen kohta, jossa jompi kumpi, Ana tai Christian, kommentoi vauvan liikkeitä Anan vatsassa jotenkin näin: "hei, hän pitää seksistä jo nyt"
Jos tuo pitää paikkansa niin mitä hemmettiä?? Eihän kukaan voi oikeasti sanoa noin :O sairasta...
mitä hittoa hyi toihan on ihan sairasta jos toi on totta! miten tommonen on päässyt läpi siihen kirjaan, kustantajan ois pitänyt puuttua ja vaatia sen kohdan poistoa
mitä hittoa hyi toihan on ihan sairasta jos toi on totta! miten tommonen on päässyt läpi siihen kirjaan, kustantajan ois pitänyt puuttua ja vaatia sen kohdan poistoa
On kirja niille ihmisille, jotka
1. Tykkäävät Twilightista
2. Eivät välitä kirjoitusasusta
3. Eivät muutenkaan lue juuri kirjallisuutta
4. Haluavat ottaa selvää, mistä kohussa on kyse
Oma arvioni: sontaa.
Jossain brittilehdessä oli vastikään juttu, että ainoastaan yksi kymmenestä kyseisen kirjan ostaneesta oikeesti lukee sen loppuun.
Muistutti etäisesti Story of O:ta.
Eiköhän se ole jokaisen oma henkilökohtainen asia, sattuuko pitämään kirjasta vai ei ja mikä on sontaa tai ei. Me kaikki kun ollaan erilaisia ja tykätään erilaisista asioista. On mun mielestä tosi törkeää sanoa jollekin, että jos sun sänkyelämäs tosta sonnasta vilkastuu niin surkeaa on sunkin seksielämäs. Onko se seksielämä sen parempaa niillä, joiden tarvitsee pukeutua vaikka bimbon näköiseksi ultrablondiksi hoitsuksi jotta mies innostuu? Jokainen huolehtikoot omasta seksielämästään, ei tarvi arvostella toisten vaan sillä perusteella, mistä ne fantasiansa ja ideansa saa.
Oon kuullu puhuttavan paljon tästä kirjasta ja varasin sen juuri kirjastosta, ens viikolla haen ja sitten katsotaan mitä itse pidän! Odotan innolla :) Liekö uskaltaa lukea lentokoneessa, kun ajattelin etelänreissulle raahata mukaan....
sploireria kehiin! ;)
Eli loppuuko tää kirjasarja tosiaan siihen, että Ana ja Christian saavat lapsen, ja heistä tulee onnellinen tavisperhe? Christian jättää vanhat tapansa ja Ana jatkaa perus tunarointiaan?
Jaksoin lukea 30 sivua. Siihen se jäi. Ei pysty, ei kykene. Kauheata paskaa.
Ihana kirja. 1. osa luettu ja pukinkonttiin 2. ja 3. osa toivottu. :) -N26
Todella kuuma ja koukuttava. Täytyy lukea trilogian loputkin osat, kunhan saan ne käsiini. Juuri sopivasti erotiikkaa ja ihanan helppo samaistua Anaan.