g. kuka ei harrasta koskaan mielikuvittelua?
Kommentit (9)
päässään epätodellisia tapahtumia/tapahtumaketjuja tai kuvittele olevansa jossain huippu/suosittu tms.
eli kuka ei harrasta epätodellista kuvittelua? Onko ketään?
Voi olla mitä vaan, mutta a) asiat eivät ole totta eli ei ajattele todellisia asioita. Enkä tarkoita, että koko ajan pitäisi elää haavemaailmassa, mutta esim. pienen hetken joka päivä.
ap
oletko itse kuvittelija vai ei-kuvittelija?
En mä nyt mitään "olen suosittu" -päiväunia näe, mutta muuten kyllä mielikuvitus käytössä.
sen verran paksua höpö höpöä on välillä.
Tuon tyyppistä kuvittelua harrastin lapsena, nykyään mielikuvitus ei ole oman egon ympärillä pyörivää, onneksi.
Käyn mielessäni näiden välisiä keskusteluja. Tätä teen varsinkin ennen nukahtamista. Osa näistä hahmoista on elänyt mukanani lapsuudesta asti. Tällaistako ap tarkoitti?
suosituin harrastus olla se, että mielikuvitellaan miehelle 6000 euron kuukausitulot ja itselle 200 neliön uusi asunto ja kaksi velatonta autoa.
Käyn mielessäni näiden välisiä keskusteluja. Tätä teen varsinkin ennen nukahtamista. Osa näistä hahmoista on elänyt mukanani lapsuudesta asti. Tällaistako ap tarkoitti?
olevansa itse joku muu, mutta voihan se tuollaistakin olla. (pääasia on että se ei ole totta, eikä mahdollistakaan toteutua) ap
oletko itse kuvittelija vai ei-kuvittelija?
En mä nyt mitään "olen suosittu" -päiväunia näe, mutta muuten kyllä mielikuvitus käytössä.
kai se kävi aloituksestakin ilmi "koskaan kuvittelua"?
ap
mielikuvitus ei ole oman egon ympärillä pyörivää, onneksi.
ap
*havainnoi tilannetta*