Olen sairas ja tein koronatestin
Näytti plussaa. Soitin pomolle, että en tule huomenna töihin sillä olen koronassa.
Pomo sanoi että ei korona haittaa, että minun täytyy ilmoittaa huomenna puoli kahdeksalta hänelle mikä vointini on.
Olen töissä päiväkodissa. Nyt mietin sitten että mistä saisin sairauslomatodistuksen vielä tänään.
Kommentit (21)
Mut sullaha o piikit otettuna? ettekste sanonu et ne suojaa kaikelta? Paratiisin ovet aukes?
Se on aika turha miettiä mistä saisit sairauslomatodistuksen vielä tänään. Vaikka saisit sen todistuksen sinun pitää toimia työnantajan ohjeiden mukaan.
Siis eihän kipeänä/korona ssa nimenomaan mennä töihin?? 😂
Kyllä nyt ihmeessä hankit sen todistuksen ja oot töistä niin kauan pois, ettei enää oo koronaa/kunto on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika turha miettiä mistä saisit sairauslomatodistuksen vielä tänään. Vaikka saisit sen todistuksen sinun pitää toimia työnantajan ohjeiden mukaan.
Kuule sairauslomalla ei tarvi töihin mennä, vaikka työnantaja käskee. Ilmoittaa voi tänäänkin ta:lle.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Ei pomot sano tuollaista, ei missään.
Kuule. Varhaiskasvatuksessa ei välitetä enää paskaakaan onko joku kipeänä tai koronassa. Ei paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän kipeänä/korona ssa nimenomaan mennä töihin?? 😂
Kyllä nyt ihmeessä hankit sen todistuksen ja oot töistä niin kauan pois, ettei enää oo koronaa/kunto on parempi.
Hih hih hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Ei pomot sano tuollaista, ei missään.Kuule. Varhaiskasvatuksessa ei välitetä enää paskaakaan onko joku kipeänä tai koronassa. Ei paskaakaan.
Sama kyllä tuntuu olevan keittiöalalla.
Ei saa sairastaa, pitäisi väkisin mennä pää kainalossa töitä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Mut sullaha o piikit otettuna? ettekste sanonu et ne suojaa kaikelta? Paratiisin ovet aukes?
LOLLLLL xDDDD "paratiisin ovet aukes" - Iltalehti :DDDD
Mullakin kurkku vähän kipeä, mietin viittiskö ostaa koronatestiä. Euron ne taitaa olla lähimarketin alelaarissa. Pomo sanoo kuitenkin että töihin vaan. Viimeksikin alkoi mulla korona kolmen päivän superlievällä flunssalla ja sitten paheni. Isolla todennäköisyydellä tää on jotain muuta tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule sairauslomalla ei tarvi töihin mennä, vaikka työnantaja käskee. Ilmoittaa voi tänäänkin ta:lle.
Joissakin työehtosopimuksissa on määräys joka määrää käytettävän tiettyä lääkäriä eli se oma tes kannattaa lukea ennen kuin lähtee yhtään sooloilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Ei pomot sano tuollaista, ei missään.Kuule. Varhaiskasvatuksessa ei välitetä enää paskaakaan onko joku kipeänä tai koronassa. Ei paskaakaan.
Sama kyllä tuntuu olevan keittiöalalla.
Ei saa sairastaa, pitäisi väkisin mennä pää kainalossa töitä tekemään.
Ikävää että tähän on palattu jo, oli se kiva kun sai sairastaa tartuntataudit rauhassa kotonaan.
Millä tavalla sinä olet sairas? Korona on määritelty ihan tavalliseksi flunssaksi eli oireet ratkaisee.
Mitä mä just luin?!