Tuntipalkka 11,36€. Tekisitkö tuolla töitä?
Kommentit (50)
Ei ole palkasta kiinni. Töihin en mene missään tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:43"]
Alle 15e/h en enää töihin lähde. Olen hitsaajana.
[/quote]
Kiinan poika voikin sitten hitsata 15 €/viikko samoja hommia...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:43"]
Alle 15e/h en enää töihin lähde. Olen hitsaajana.
[/quote]
Kiinan poika voikin sitten hitsata 15 €/viikko samoja hommia...
[/quote]
15 € / tunti on ihan oikeutetusti vähimmäispalkka raskaasta työstä, jonka ammattitauteihin kuuluu mm. keuhkosyöpä (ruostumattoman teräksen hitsaushöyryjen aiheuttamana).
Riippuu siitä mikä on vaihtoehto. Jos vaihtoehtona on yhtä vaativa työ samanlaisilla työajoilla ja samanlaisten työmatkojen päässä mutta isommalla palkalla niin tietysti sitten valitsisin sen isompipalkkaisen.
Tekisin. Nyt taitaa olla tuon 11 luokkaa. Alimmillaan olen tehnyt 6,9€/h ja iltalisät oli alle euron (0,7-0,9€/h en muista) ja nykyinen tuntiliksa on isoin. Ei tietenkään lähihoitajana mutta esim terveyskeskus/sairaalasiivoojana tai laitishuoltajana joskus palkka oli paikasta riippuen 8-10€/h.
Tekisin, mutta en vaihtaisi nykyisestä duunistani tuohon. Ketjukahvilan vuorovastaavana palkka lähes euron enemmän.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:36"]
Lähihoitaja palvelutalossa.
[/quote]
Kuukausipalkkani on tällä hetkellä reilut 10 e. Siivooja kaupungilla.
9,56 e/h. Siivooja. Eli kyllä tekisin mieluusti töitä tuolla palkalla.
Joo ! Ihan ok palkka ! Voin tulla kollegaksi m38 t: JOHNNY HANDSOME :) PAIKKAKUNTA JA HOIVAKOTI?
En todellakaan :D :D :D :D
T. 5 vuotta työttömänä
Tekisin jos vaihtoehtona olisi työttömyys, muuten en. Nyt 15€/h.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 06:19"]Tekisin jos vaihtoehtona olisi työttömyys, muuten en. Nyt 15€/h.
[/quote]
Eiku laskin nopeasti väärin. Tällä hetkellä onkin ~17€.
En ehkä tekisi. Nyt peruspalkka 15,11/h. Olen labrahoitaja. Tottakai kuitenkin sitten jos ei muuta olisi tarjolla.
Mun tuntipalkka on vaan vähän enemmän, alle 12€ kuitenkin eli kyllä. Mulla on siinä mielessä hyvä että työpaikka on lähellä eli kulkemiseen ei mene rahaa. Jos pitäis ajaa autolla pitkä matka tai maksaa muuten työmatkasta niin mielekkyys vähenisi huomattavasti mutta kyllähän mä silti kävisin siellä kun ei muutakaan oo.
Oma tuntipalkkani on 11,44. Tosin teen töitä lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin, jolloin palkkaan tulee lisää noin 30-100%.
Kesätöissä siivoomassa 8€ tunti viime kesänä. Hyvin tuli palkkaa !
Riippuu missä ja miten asut, oletko yksineläjä jne. Mun tuntipalkkani on 14. Saan myös lisiä. Yksin eläisin palkallani herroiksi, mutta elätän vielä kahta teiniä ja maksan isoa vuokraa.
Olis melkoinen alastulo. Laitoshuoltaja,tuntipalkka 16.00e.
Riippuu duuneista, jos se ois Pattayalla gogo-baarin asiakkaana olemista ,niin mikä ettei, kunhan juomat ja seura kuulus työsoppariin palkan lisäksi.
Eli paritonnia kuussa miinus verot, kyllä tuolla jo toimeen tulee.