Tuntipalkka 11,36€. Tekisitkö tuolla töitä?
Kommentit (50)
9.50 tuntipalkkaan tottuneena totta munassa!
Tekisin ja teenkin, tosin palkka on huimat neljä senttiä korkeampi. Ja en lähihoitajana
Parin vuoden kuluttua kyllä, lainat ovat siinä vaiheessa niin pitkälle maksettuna (vähän jäljellä) että voin downshifata aika mukavastikin sellaisiin hommiin mitkä oikeasti kiinnostaa. Kunhan nyt 10-12 egee tunnilta saisi...
Ihan normi palkka. Mitä luulet että normi lähärit tienaa?
Tuohonhan tulee vielä ilmeisesti lisät päälle illoista ja vkl? Eli ihan ok palkka on.
Samoissa luvuissa, mutta työtä vain viikonloppuisin, jolloin peruspalkan päälle la ja su korotukset= +25% ja +100%. Vähän lisätuloa...
Alle 15e/h en enää töihin lähde. Olen hitsaajana.
En. Nyt 52e/h. Mieluummin mietiskelisin ja viljelisin kasvimaata.
En ainakaan seuraavaan 500 päivään, jos nyt menettäisin duunini. Ehkä sen jälkeen, mutta en todellakaan mitään hoitoalan töitä. Ei mua sellaseen huolittaiskaan.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:43"]
En ainakaan seuraavaan 500 päivään, jos nyt menettäisin duunini. Ehkä sen jälkeen, mutta en todellakaan mitään hoitoalan töitä. Ei mua sellaseen huolittaiskaan.
[/quote]
Ei sua 500 päivän jälkeen huolittaisi paljon mihinkään. Töihin ei mennä ja jos ollut työttömänä vapaaehtoisesti, ei enää helpolla pääse millään palkalla mihinkään.
Tekisin. Ilman koulutusta tai työkokemusta mun tuntipalkka reilu 10€ ja olen siihenkin tyytyväinen. :)
Kyllä, taitaa olla aika samoissa tämänhetkisen palkan kanssa, olen opiskelija. Olen puhelinvaihteessa, joten kelpo palkka helposta hommasta. On käynyt myös tuuri kun sain näin hyvän paikan..
Kaupan kassalla sain tuon verran (tai no pari senttiä enemmän), joten aika matalalta kuulostaa hoitotystä maksettavaksi palkaksi. Vastuuta kuitenkin paljon enemmän.
Itsellä tuntipalkka 8,95. Siirryin kaupan alalle vähän aika sitten keskeneräisellä koulutuksella joten siksi noin surkea tuntipalkka (tes mukainen 80% minimipalkasta). Joten tekisin kyllä :D
Mun tuntipalkka on huonompi. Pakko tyytyä kun muutakaan ei ole.