pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, jooga ei kuulu kristinuskoon.
Minun kristinuskoon se kuuluu ja mitä muut on asiasta mieltä ei minua hirveästi kiinnosta.
Kristinuskoa ei voi muokata oman mielensä mukaan. Joko uskoo Raamatun Sanaan kokonaisuutena, tai sitten ei .
Eihän edes kirkko tee noin. Säännöt muuttuvat koko ajan.
Kyllä, valitettavasti moni " kirkko" tekee niin. Mukaanlukien Suomen nykymätä evl kirkko. Se on Jumalan vastaista, Saatanallista.
Ja kuka on antanut oikeuden tuomita mui
Raamattu. Siinä se totuus. Kun sitä ruvetaan muuttamaan miellytäkseen ihmisiä, silloin palvoo Saatanaa eikä Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kristinuskoon se kuuluu ja mitä muut on asiasta mieltä ei minua hirveästi kiinnosta.
Kristinuskoa ei voi muokata oman mielensä mukaan. Joko uskoo Raamatun Sanaan kokonaisuutena, tai sitten ei .
Onhan kristinuskoon myös otettu mukaan perkele tai saatana ja helvettikin, vaikkeivat ne siihen kuulu.
Uskotaan tavallaan extrana myös paholaiseen Jeesuksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, valitettavasti moni " kirkko" tekee niin. Mukaanlukien Suomen nykymätä evl kirkko. Se on Jumalan vastaista, Saatanallista.
Mikä kohta? Missä niin sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä tarkkaa kohtaa ei löydy, niin sitten tämä on sun ikiomia tulkintoja. Ymmärrät varmaan, että sun uskottavuutesi raamatun tulkitsijana on hyvin kyseenalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia lähi-itä on mitä on nykyään, koska tuollainen ajattelu otti vallan ja alettiin ajatella että pitää päästä tuhatluvulle arvoissa. Ja he pyrkivät olemaankin hiekkaa, kiveä kivikautisesti modernissa ajassa. Kyllä uskonnot taipuu nytteyteen tai nykyaikaan, muuten ne katoaa.
Muinaiset teologit tuhatvuotta sitten unelmoivat nykyisestä liberaalista aikakaudesta, joka on lähempänä Jeesuksen ihanteita kuin koskaan on.
He tekivät kovan filosofisen työn valistaakseen ihmiskuntaa ja sitten on sinun kaltaisia pölkkypäitä jotka haluaa takaisin keksimään pyörän uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan Sana ei ole muutettavista, muokattavissa. Se ei muutu maailman menon mukana, vaan on ikuinen!
Raamattu on kuitenkin kokenut monia uudistuksia vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kristinuskoon myös otettu mukaan perkele tai saatana ja helvettikin, vaikkeivat ne siihen kuulu.
Niinkö. Sitten et taida tietää että Jeesus itse puhui ja varoitti Helvetistä erittäin paljon!
Joo ! Kesti viikon ennen kuin pääsin alas joogalennolta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan Sana ei ole muutettavista, muokattavissa. Se ei muutu maailman menon mukana, vaan on ikuinen!
On käännetty usealle kielelle ja kieliasu on modernisoitu vähän, niin että nykyihminen ymmärtäisi paremmin lukemaansa. Sisältö on sama kun alkuraamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos alkaa palvomaan kirjaa jonka nimi on Raamattu, niin silloin unhoittaa Jeesuksen sanan, joka on jokaisella ihan maalaisjärjessä tai sydämessään.
Ennen Sanaakin antiikin aikana ihmiset tiesivät mikä on oikein ja mikä väärin.
Kirjan palvojat palvoo myös epäjumalaa ja esinettä joka maatuu.
Totuus löytyy ihmisistä itsestään. Jeesus oli Jumalan poika ja hän kertoi että ihmiset ovat kaikki Jumalan lapsia kuten hän itsekin on.
Kirjan palvonta on oma uskontonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On käännetty usealle kielelle ja kieliasu on modernisoitu vähän, niin että nykyihminen ymmärtäisi paremmin lukemaansa. Sisältö on sama kun alkuraamatussa.
Olitko paikalla kun ensimmäinen versio julkaistiin?
Veda-kirjat on hindun juttu.
Yogaan ei liity uskontoa, vaikka siinä on kultuurinen vivahde, mutta uskontoa ei siitä voi oppia millään.
Sitä varten on VEEDAN Suuret Kirjat kaikille halukkaille, jotka haluaa luiskahtaa totuuden puolelle.
Tunnelin toisessa päässä näkyy valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos alkaa palvomaan kirjaa jonka nimi on Raamattu, niin silloin unhoittaa Jeesuksen sanan, joka on jokaisella ihan maalaisjärjessä tai sydämessään.
Jeesus on myös Jumala joka on luonnut kaiken. Jumala on Raamatussa ilmaissut kuka Hän on ja mitä hän meiltä vaatii. Raamattu, esineenä ei palvota. Kyse on sisällöstä. Raamattua voi lukea netissäkin.
Jumala on yksi, kolmessa persoonassa: Isä, Poika, Pyhä Henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut. Mutta; nykyraamattu täsmää alkuperäisten Raamatturullien kanssa. Näin on arkeologisesti todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Sitten et taida tietää että Jeesus itse puhui ja varoitti Helvetistä erittäin paljon!
Ei ole helvettiä mainittu. Suomessa helvetti on siksi tosi suosittu, koska meidän perinteessä pakanauskonnossa on mainittu tuonela ja manalan maat.
Joissain kristinuskon näkemyksissä helvettiä ei ole. On vain paratiisi ja ne jotka ei pääse sinne on vain pimeys. Eli ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut. Mutta; nykyraamattu täsmää alkuperäisten Raamatturullien kanssa. Näin on arkeologisesti todistettu.
Missä se todistus on? Onko linkkiä
Kristityt voisi mennä jeesustelemaan tästä ketjusta ulos. Tämä on pyhitetty ainoastaan yogaguruille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, jooga ei kuulu kristinuskoon. Ei ole mielipidekysymys, vaan Jumalan Sana.
Uskossa oleva ei tarvitse mitään ylimääräistä hänen ja Jumalan väliin. Kun ihminen saa ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisyntyy Pyhästä Hengestä, alkaa uusi elämä. Pyhä Henki johdattelee.
Jumala on Sanassaan ilmaissut miten meidän tulee palvella häntä. Jeesus opettaa rukoilusta ja yhteydestä Jumalaan. Olin itse tapakristitty, kunnes sain ottaa pelastavaa uskoa vastaan 3,5 vuotta sitten, uudestisynnyin.
Pyytäkää Jumalata uskoa, että Hän antaisi teille Pyhän Hengen, ja saisitte ottaa Jeesus vastaan elämäänne. Siitä alkaa Jumalan kanssa kulkeminen, ja kaikki ylimääräinen jää.
Uudestisyntynyt kristitty ei harrasta joogaa ja sellaista meditaatiota joka kuuluu joogaan.
Kaikkea hyvää!
Ja höpöhöpö. Uskonnot ja uskomine
Leimaat aidosti Jumalaan ja Kristukseen uskovat kiihkouskovaisiksi ja väität heidän uskonsa olevan puppua. Niputat itse uskovat yhteen samaan ahdasmieliseen muita tuomitsevaan porukaan, joten aika ahdasmielinen se sinunkin näkemyksesi on toisista, jotka ajattelevat eri tavoin kuin sinä. Jooga ja meditaatiota on oikein pupunpuppua, yritetään tehdä voimistelusta jotain itseään hienompaa. Ja mistä tiedät, miten paljon toinen kirjoittaja on lukenut meditaatiosta? Ja mitä se oikeastaan on, jonkun asian kelaamista tai mantran hokemista. Voihan sitä päivän ruokalistaa miettiessä sanoa meditoivansa, mutta eikö voi puhua ihan, että ajattelen:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, jooga ei kuulu kristinuskoon. Ei ole mielipidekysymys, vaan Jumalan Sana.
Uskossa oleva ei tarvitse mitään ylimääräistä hänen ja Jumalan väliin. Kun ihminen saa ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisyntyy Pyhästä Hengestä, alkaa uusi elämä. Pyhä Henki johdattelee.
Jumala on Sanassaan ilmaissut miten meidän tulee palvella häntä. Jeesus opettaa rukoilusta ja yhteydestä Jumalaan. Olin itse tapakristitty, kunnes sain ottaa pelastavaa uskoa vastaan 3,5 vuotta sitten, uudestisynnyin.
Pyytäkää Jumalata uskoa, että Hän antaisi teille Pyhän Hengen, ja saisitte ottaa Jeesus vastaan elämäänne. Siitä alkaa Jumalan kanssa kulkeminen, ja kaikki ylimääräinen jää.
Uudestisyntynyt kristitty ei harrasta joogaa ja sellaista meditaatiota joka kuuluu joogaan.
Kaikkea hyvää!
Itse asiassa tuo kirjoitukseni oli vastaus yhdelle tietylle kiihkouskovaiselle, joka katsoo asiakseen kertoa mikä on oikeaa uskomista ja mikä uskonto se ainoa ja oikea. Mä tunnen paljonkin uskovaisia ja poikkeuksetta ne, joilla on hyvä olla ja rauha sisimmässään ei koe tarvetta ryhtyä lähetyssaarnaajiksi.
- Sama